Parkeren centrum Arnhem

08-11-2012 12:46 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand tips voor gratis parkeren in centrum van Arnhem?
Het gaat overigens om de avond na 19 uur
Met uitzondering van donderdagavond kan het bijna overal gratis na 18.00. Ik zou hem op de Markt neerzetten. Als je de centrumring volgt krijg je vanzelf een bordje.
I choose happy!
De markt is niet gratis.. (alhoewel savonds weet ik niet...)

in het centrum is bijna nergens gratis. vroeger een end voor de blauwe golven was gratis, maar nu niet meer geloof ik.

Bij de trans (niet ver van de markt, de straat achter de straat tegenover de spar en de bakker) zit ook een parkeerterrein, die is niet gratis maar misschien savonds wel)

betere optie lijkt me parkeren bij Gelredome en daar lijn 7 of die pendeltoestand (dat was eerst vanaf daar maar weet niet of dat nog zo is...) daar pakken. gelredome-centrum is amper 2 minuten...

weet niet waar je vandaan moet komen, maar ik zou sowieso niet met de auto gaan want het lijkt me helemaal niet handig. (ik doe dat nooit, maar goed ik heb ook geen auto...)
Ik zou de auto bij park Sonsbeek zetten. Gratis en je loopt zo het centrum in.
blauwe golven (vlakbij Euro cinema) zijn savonds wel gratis

hoor ik net hier...

bij het sonsbeek zou ik niet doen, veel auto's en betaald of vergunning denk ik...
@Phoebe, de markt is inderdaad overdag betaald, maar m.u.v. koopavond na 18.00 ook gewoon gratis. Dat geldt eigenlijk voor alle betaalde parkeerplaatsen in Arnhem(niet voor parkeergarages).

TO, was het nog gelukt?
I choose happy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven