Tril ei....
dinsdag 13 november 2012 om 11:45
Afgelopen weekend zijn we (zonder kids) weg geweest in een huisje met sauna en zonnehemel. Onder zonnenhemel vroeg vrouwlief zich hoe dat nou zou zijn met een tril ei....Surprice! Ik had een paar dagen geleden 1 gekocht, met afstands bediening en maar liefst 7 trilstanden....
(bleek achteraf)
Wat giller was het zeg....ze werd er niet geil van en we hebben er hard om gelachen...
Wie heeft er ervaring mee en wat zijn je bevindingen?
Wellicht doen we iets niet goed. Heeft iemand tips en trucs...
Wat giller was het zeg....ze werd er niet geil van en we hebben er hard om gelachen...
Wie heeft er ervaring mee en wat zijn je bevindingen?
Wellicht doen we iets niet goed. Heeft iemand tips en trucs...
dinsdag 13 november 2012 om 12:41
vrijdag 16 november 2012 om 11:16
Oke.. ik heb even research gedaan. Je hebt naast de vibrerende eitjes ook loveballs. Die balletjes zitten nergens aan vast en vibreren niet.. Er zitten echter kogeltjes in de balletjes die hun werk doen als je beweegt en die schijnen echt te 'rocken'! Iemand deze al wel eens geprobeerd (in t openbaar)?
vrijdag 16 november 2012 om 15:02
quote:isaopavontuur schreef op 16 november 2012 @ 11:16:
Oke.. ik heb even research gedaan. Je hebt naast de vibrerende eitjes ook loveballs. Die balletjes zitten nergens aan vast en vibreren niet.. Er zitten echter kogeltjes in de balletjes die hun werk doen als je beweegt en die schijnen echt te 'rocken'! Iemand deze al wel eens geprobeerd (in t openbaar)?
Nou niet in het open baar , wel thuis.
Na het inbrengen, voelde ik verder niets.
vond het zonde van mn geld.
Nou niet in het open baar , wel thuis.
Na het inbrengen, voelde ik verder niets.
vond het zonde van mn geld.