Tril ei....

13-11-2012 11:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend zijn we (zonder kids) weg geweest in een huisje met sauna en zonnehemel. Onder zonnenhemel vroeg vrouwlief zich hoe dat nou zou zijn met een tril ei....Surprice! Ik had een paar dagen geleden 1 gekocht, met afstands bediening en maar liefst 7 trilstanden....:-)(bleek achteraf)

Wat giller was het zeg....ze werd er niet geil van en we hebben er hard om gelachen...

Wie heeft er ervaring mee en wat zijn je bevindingen?

Wellicht doen we iets niet goed. Heeft iemand tips en trucs...
Zoek er eens op, genoeg topics hierover.

Ik word er misselijk van....van zo'n ei bedoel ik.
Huh, dat is ook toevallig? Zij denkt aan een ei en jij haalt hem erbij!?
Toevallig zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
bijbaantje als paashaas?
fap fap fap
Ik vraag me ook constant af hoe iets zou zijn met een verrassingsei. Ik bedoel tril ei. Denk aan kerkbezoek, musea en het huis schoonmaken. Of treinreizen.
quote:fiddeldee schreef op 13 november 2012 @ 11:50:

Zoek er eens op, genoeg topics hierover.

Ik word er misselijk van....van zo'n ei bedoel ik.Waar stop je dat ei dan?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:zonnestraaltje71 schreef op dinsdag 13 november 2012 11:53 Huh, dat is ook toevallig? Zij denkt aan een ei en jij haalt hem erbij!?

Een ei hoort erbij!

Nu serieus: je weet toch nu wat het effect was (het deed niets behalve de slappe lach opwekken) dus wat wil je hier dan nog horen?
Verdikkeme,

Ik had zo'n ei al 10 jaar in de kast liggen voor het geval dat ...

maar ze vroeg er nooit naar.

Nu heb ik 'm met pasen ergens in een willekeurige tuin gemikt.
Je vrouw kan ook eens een scharreltrilei met vrije uitloop proberen. Gezond joh!
quote:izzzzy schreef op dinsdag 13 november 2012 14:05 Nee hij heeft het wel goed verstaan. Een mevrouw bij hem op kantoor kende het merk en heeft er een broek van gekocht. Ook in Antwerpen..
Is dat zo'n ei als uit 50 tinten? Blijkbaar is dat nu in bestseller bij Christine le Duc!
Oke.. ik heb even research gedaan. Je hebt naast de vibrerende eitjes ook loveballs. Die balletjes zitten nergens aan vast en vibreren niet.. Er zitten echter kogeltjes in de balletjes die hun werk doen als je beweegt en die schijnen echt te 'rocken'! Iemand deze al wel eens geprobeerd (in t openbaar)?
quote:isaopavontuur schreef op 16 november 2012 @ 11:16:

Oke.. ik heb even research gedaan. Je hebt naast de vibrerende eitjes ook loveballs. Die balletjes zitten nergens aan vast en vibreren niet.. Er zitten echter kogeltjes in de balletjes die hun werk doen als je beweegt en die schijnen echt te 'rocken'! Iemand deze al wel eens geprobeerd (in t openbaar)?

Nou niet in het open baar , wel thuis.

Na het inbrengen, voelde ik verder niets.

vond het zonde van mn geld.
quote:isaopavontuur schreef op 16 november 2012 @ 11:09:

Is dat zo'n ei als uit 50 tinten? Blijkbaar is dat nu in bestseller bij Christine le Duc! in de 50 tinten worden metalen balletjes gebruikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven