raarste fetisj

13-11-2012 20:27 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn vriend vind het leuk als ik laarzen voor hem aantrek en heeft een soort van Laarzenfetisj. Geen probleem wat mij betreft.........toen kwam het een beetje op bepaaldd voorkeuren en hadden het over wat het raarste is wat je ooit hebt gehoord. Heb kaas gehoord, leer en weet me ook nog te herinneren dat er ooit bij sex voor de buch iemand was die geilde op sportbroekjes.........wat is het raarste wat je ooit hebt gehoord op dat gebied?

Greetz Linda........
0 dagen lid? Hmm...
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 13 november 2012 @ 20:29:

0 dagen lid? Hmm...my thoughts exactly!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
kaas fetish? vertel.
wij slapen nooit.
Weet er met betreking tot die kas ook het fijne niet van...alleen dat het bestaat............Don't ask me the details :-)
Iets met een aubergine en een tipi....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
een zwitserse kaasfondue in een tipi?
wij slapen nooit.
Oh die aubergine.... ik heb toen een stuk gezien met de bloopers o.i.d. en was het na al die jaren eindelijk kwijt.

De spanning werd hem wat teveel zeg maar en zij ging een partij los om die opnames tot een succes te maken, genant was het
quote:saaaaar81 schreef op 13 november 2012 @ 20:35:

Iets met een aubergine en een tipi....Die herinner ik mij ook nog van het programma
Die kende ik nog niet.........apart hoor........geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen. Wat zou je nou echt nooit doen trouwens......als je partner dat zou vragen? o ja die pakken heb ik ook weleens gehoord........:-)
En what has been seen can't be unseen..

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
en een kerel met een opblaaspop ging ook los geloof ik.........pfffffff
ze ging los met een aubergine in een tipi.

nouja, t is maar wat je lekker vindt.
wij slapen nooit.
inderdaad ieder z'n ding........
Er was er toch ook een die in zo een opblaasbadje met vla ofzo wilde?

En al die mensen die hun pieper nummer doorgaven omdat ze hem in hun onderbroek op trillen hadden gezet?

Seks voor de Buch was hilarisch.
En die man met die kijkdoos. Die werkte in een videotheek. Die hebben we vaak lastig gevallen erna (tieners hè?):

"Heeft u ook video banden van seks voor de Buch?"
Whahahaha jaaaaaa maar ook best zielige gasten hoor. Doe je toch niet op tv........nog meer "rare" voorkeuren gehoord? of geleze........
Ja, hoge laarzen en hakken is ook mijn ding...
.
quote:missy_Acy schreef op 13 november 2012 @ 20:46:

En al die mensen die hun pieper nummer doorgaven omdat ze hem in hun onderbroek op trillen hadden gezet?

Ik weet uit 1e hand dat dit gedeelte, dat geloof ik in de eerste aflevering zat, vals was (in de zin van in scene gezet)... de rest was voor zo ver ik weet wel echt.
Jaaaaa.........volgens mij vind iedere man dat wel wat :-) Trek ik ook rustig voor hem aan maar zo'n furbie pak ofzo.....of kaas gaat me toch te ver hoor. Zou ik niet doen...........kertvrouw pakje heb ik ook weleens gedaan whahahahaha.........maar meer dan dat niet hoor denk ik..........
O echt? Ik heb jaren geloofd dat er mensen met piepers in hun onderbroek liepen.
quote:missy_Acy schreef op 13 november 2012 @ 21:06:

O echt? Ik heb jaren geloofd dat er mensen met piepers in hun onderbroek liepen. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten
Paardrijden zag ik ook.......en Plexiglas?????

Geeeeeeen idee wat ik me daar bij voor moet stellen........
Plexiglas? Apart
Inderdaad plexiglas..........las ook sloophamer (echt) en spijkerjasje :-).......dat zou ik ook nog wel aantrekken hb er toch genoeg.......maar plexiglas........iemand er voorstaan dan? of er tussen staan lijkt me vrij onhandig Geen idee...........sloophamer lijkt me eng...........no way.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven