raarste fetisj

13-11-2012 20:27 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Mijn vriend vind het leuk als ik laarzen voor hem aantrek en heeft een soort van Laarzenfetisj. Geen probleem wat mij betreft.........toen kwam het een beetje op bepaaldd voorkeuren en hadden het over wat het raarste is wat je ooit hebt gehoord. Heb kaas gehoord, leer en weet me ook nog te herinneren dat er ooit bij sex voor de buch iemand was die geilde op sportbroekjes.........wat is het raarste wat je ooit hebt gehoord op dat gebied?

Greetz Linda........
een maand of zo geleden was er bij een bnn programma in japan van die mensen die levende beestjes en inkvissenpootjes enzo lieten inbrengen. Echt, dat was zo verschrikkelijk vies goor!
Bah........sowieso vind k sex en dieren echt niet kunnen..........
Bruinebonen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Carmencita schreef op 13 november 2012 @ 20:37:

Oh die aubergine.... ik heb toen een stuk gezien met de bloopers o.i.d. en was het na al die jaren eindelijk kwijt.

De spanning werd hem wat teveel zeg maar en zij ging een partij los om die opnames tot een succes te maken, genant was het

Hahaha, ik heb 't laatst nog eens opgezocht omdat het hier thuis ook ter sprake kwam hoe hilarisch dat toen was.

Filmpje is nog online terug te vinden: 'sex voor de buch tipi aubergine'

Zoals ze ook tekeer gaat met/op die gozer z'n geslachtsdeel, echt zielig gewoon
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Whahahaha...........die kerel van die spijkerjasjes had ook broeken.......nou beter dat dan..........of leer

toch een hoop rare dingen zo hoor............leer iedere dag weer bij........ga zo maar eens lekker naar mijn mand. Weltrusten allemal............

Greetz Linda
Oh gatver, die aflevering van BNN heb ik ook gezien. Die jongen (was het Dennis?) die ging bijna over zijn nek, en ik ook. Ik heb nog nooit zoiets goors gezien.
quote:saaaaar81 schreef op 13 november 2012 @ 20:35:

Iets met een aubergine en een tipi....Een hele tipi er in?
Een wip maken in een badkuip vol met palingsnot incl de bijbehorende levende palingen!

Even voor de duidelijkheid: Hoorde ik, het is dus niet mijn feestje!
Weet je, wat ik me soms afvraag? Wie van jullie kent glassex? Zouden er dan ook mensen zijn die het woord glassex wat te letterlijk nemen: glas-seks?
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 14 november 2012 @ 07:24:

Weet je, wat ik me soms afvraag? Wie van jullie kent glassex? Zouden er dan ook mensen zijn die het woord glassex wat te letterlijk nemen: glas-seks? Neuq een ruit en een trio met thermopane!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven