12-12-12 jarig

13-11-2012 23:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 12-12-12 ben ik jarig. Ik wordt 24: 2 keer 12. Deze bijzondere dag zou ik graag op een bijzondere manier willen vieren en ik vroeg me af of jullie me hierbij kunnen helpen. Misschien hebben jullie tips hoe ik deze dag op een bijzondere manier kan invullen? Dit kan wat mij betreft van alles zijn, ik ben gewoon benieuwd welke ideeen jullie hebben. Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Om 23:48 (12 voor 12) champagne toosten?
O wat een leuke datum om jarig te zijn! Geen idee wat te dien, maar zeker een feestje waard!
Oh dag, toosten om 12.12 uur kan ook
12 mensen uitnodigen

12 soorten tapas serveren

Een bord in de tuin met '12 keer toeteren'

Kroegentocht in 12 kroegen

Een taart met 12 kaarsjes

Of wil je gewoon iets speciaals doen zoals anderen dat doen als ze 30-40-50 worden?
Ik ken een meisje dat op 12-12-2012 12 jaar wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zet een uitnodiging op Facebook.
Ik zocht op google naar een leuk etablissement met een '12'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zijn wij ook uitgenodigd en doen we een project X-je?
Hee, wat leuk! Hier een kind dat jarig is op die geweldige datum, ik lees mee.

Het gezellige etablissement van Enn gaat het dan helaas weer niet worden hij is leuk, Enn
Vriend is 21 12 12 jarig en wordt dan 3*12... zo kan je bij elke datum wel iets doms symbolisch bedenken.
http://www.creativeroots. ... /uploads/2009/05/ouzo.jpg

Gefeliciteerd alvast en proost!
Bedankt voor al jullie reacties,

ik heb nog geen idee wat ik ga doen maar het is leuk om die ideeen te lezen. Kroegentocht in 12 kroegen lijkt me inderdaad wel grappig..

Enn, dat gaat hem inderdaad niet worden. Spectral, jammer van je reactie, vond het gewoon een leuke datum, 12-12-12 2x12, maar als jij het 'dom' vindt heb je daar natuurlijk het volste recht op.. Wel jammer dat je op zo'n manier reageert..

De anderen bedankt voor jullie leuke reacties, andere ideeen zijn natuurlijk nog steeds welkom
Mijn lief is ook op 12-12-12 jarig wij gaan lekker uit eten die dag
Ga naar Londen of Duitsland kerstsfeer proeven, lekker uit eten en overnacht in 'n leuk hotelletje.
quote:Istar_ schreef op 13 november 2012 @ 23:22:

Zet een uitnodiging op Facebook.
[quote]datzegjenu schreef op 13 november 2012 @ 23:13:

Op 12-12-12 ben ik jarig. Ik wordt 24: 2 keer 12.

Misschien een cursus met 11 andere mensen; hoe leer ik de Nederlandse grammaticaregels in 12 lessen.
Haha ik las dus ik word 24:2 (12) keer 12 dus ik snapte echt niet zo goed of je nou serieus 144 werd
Mijn lief is die dag ook jarig.. en mijn nichtje!
quote:sitha schreef op 14 november 2012 @ 08:12:

[quote]datzegjenu schreef op 13 november 2012 @ 23:13:

Op 12-12-12 ben ik jarig. Ik wordt 24: 2 keer 12.

Misschien een cursus met 11 andere mensen; hoe leer ik de Nederlandse grammaticaregels in 12 lessen.

Flauw.

Leuke dag om jarig te zijn.

Gewoon een heel leuk feest geven met 12 versiering, opblaasbare cijfers e.d. Ballonnen met 12 erop.

Taart in de vorm van 12.

Leuke uitnodigingen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ga trouwen op die dag, heb je helemaal een bijzondere dag en een feestje tegelijk
Maar waarom moet alles in het teken van de 12 staan als je 24 word?

Ik denk dat echt niemand van de genodigden het doorheeft dat je naar 12 kroegen gaat omdat het 12-12-2012 is.
Tof!

Als je naar die 12 kroegen bent geweest kun je nog bij jou 12 Monkeys kijken. En/of 2012

Aanvang van je partijtje 06:12u of als je niet gaat eten 21:12u
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
En als je dit jaar op 12-12-12 25 wordt dan zeg je ook gewoon dat het heeeel bijzonder is... 2*12+12/12!!! Of 26... 2*12+12/12+12/12....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven