Even een knuffel nodig..

14-11-2012 09:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zit me op t moment niet echt mee. Mijn ouders zijn allebei ziek/zwak en kunnen een stuk minder dan wij als gezonde mensen. En nu heeft mn zus waarschijnlijk ook weer iets, ziekte. Wijdt er liever niet teveel over uit ivm herkenbaarheid.

Heb het zelf ook druk samen met vriend, vriend heeft zelf ADD, dus ook niet altijd makkelijk. Het zit me op t moment even allemaal heel hoog en zie even door de bomen het bos niet meer..

( Sorry, jullie kunnen hier waarschijnlijk niet zoveel mee maar t lucht wel even op om het hier kwijt te kunnen)
heel veel sterkte.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Veel sterkte!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dankjulliewel!
Weet je, het spookt de hele dag door mijn hoofd. Dan bedenk ik hoe het allemaal moet in de toekomst.

Het moet zoals het gaat, het gaat zoals het moet...

Kop omhoog en probeer te genieten van alles wat er nu is...
Knuffel!!!
Internagelaktisch
Sterkte meis! Komt altijd tegelijk zulk naars, maar goede dingen gelukkig ook... Hopelijk keert het tij voor jullie ook gauw.
Klopt, we kunnen er niks aan veranderen. En er zijn gelukkig ook momenten dat ik geniet.

Soms ben ik gewoon jaloers op andere mensen, die nooit met zulke dingen te maken hebben. Die lijken zorgeloos te zijn. En ik weet wel dat dat niet zo is hoor, er zijn zat mensen die het veel zwaarder hebben. Ik ben gelukkig zelf nog gezond.

Maar het lijkt soms niet te stoppen, de ene na de andere tegenslag. In zo'n 10 jaar tijd heel wat meegemaakt en ben begin 20. Het voelt alsof ik nooit echt zorgeloos heb kunnen zijn.

Heb nu sinds een tijd een huisje met mn vriend die we grondig aan het opknappen zijn, ik zou zo graag willen daar puur van te kunnen genieten, zonder alle zorgen.
Pfft, het spookt de hele dag in mn hoofd. Ben aan het werk maar kan me hierdoor niet echt goed concentreren dus schrijf hier maar even van me af..
Valenta, van de 5 mensen waarover je schrijft, ben jij de enige die helemaal gezond is.

Het is belangrijk dat je dat blijft.

Goed dat je hier even van je afschrijft.

En dan zit je zelf nog met een verhuizing.

Veel sterkte, en pas ook goed op jezelf meid.

@Zjeentje: ik zit niet in een verhuizing, wel aan het verbouwen. Woon nog thuis vandaar. Ja dat hoop ik wel, dat ik gezond blijf. En ik heb nog wel meer familieleden die gezond zijn gelukkig.
Alles komt vaak tegelijk he? Heel veel sterkte! Knuffel!
Ja echt, en het lijkt ook niet te stoppen. Maar we moeten toch verder.. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Kheb vandaag echt een belabberde dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven