Twijfel en angst
woensdag 14 november 2012 om 22:21
Ik twijfel te veel waardoor er angst ontstaat. Het betreft het onderwerp sexuele voorkeur. Hoe meer ik twijfel, hoe meer ik ga denken dat ik lesbi ben. Nog nooit eerder gevoelens voor een vrouw gehad, weinig ervaring met mannen en wat relatiemateriaal betreft.. Ik weet gewoon niet wat ik aantrekkelijk vind. Is dit iets typisch voor een (les)bi of kunnen hetero's ook twijfelen in een bepaalde twijfel van het leven??
woensdag 14 november 2012 om 22:44
quote:goldstrike21 schreef op 14 november 2012 @ 22:21:
Ik weet gewoon niet wat ik aantrekkelijk vind. Is dit iets typisch voor een (les)bi of kunnen hetero's ook twijfelen in een bepaalde twijfel van het leven??
Ik ben wel eens - tot mijn eigen verbazing - op een hele mooie vrouw afgestapt en de aantrekkingskracht bleek wederzijds. Leuke avond en nacht mee gehad.
En toch ben ik hartstikke maar dan ook hartstikke hetero en val dus op mannen.
Waarom stop je jezelf zo in een hokje? Als de passie er niet meer is met je vriend, wordt het misschien tijd om verder te kijken?
Ik weet gewoon niet wat ik aantrekkelijk vind. Is dit iets typisch voor een (les)bi of kunnen hetero's ook twijfelen in een bepaalde twijfel van het leven??
Ik ben wel eens - tot mijn eigen verbazing - op een hele mooie vrouw afgestapt en de aantrekkingskracht bleek wederzijds. Leuke avond en nacht mee gehad.
En toch ben ik hartstikke maar dan ook hartstikke hetero en val dus op mannen.
Waarom stop je jezelf zo in een hokje? Als de passie er niet meer is met je vriend, wordt het misschien tijd om verder te kijken?
woensdag 14 november 2012 om 22:57
Eens met Facepawn..
misschien ligt het probleem bij; dat de relatie met je huidige vriend niet meer werkt, en dat je dus verder moet kijken, wacht rustig af, qua gevoelens voor vrouwen, ook al blijkt het later zo te zijn: Whatever! Als jij gelukkig bent.
misschien ligt het probleem bij; dat de relatie met je huidige vriend niet meer werkt, en dat je dus verder moet kijken, wacht rustig af, qua gevoelens voor vrouwen, ook al blijkt het later zo te zijn: Whatever! Als jij gelukkig bent.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet