Posters met tekst

15-11-2012 14:48 20 berichten
Ik ben op zoek naar ingelijste posters met daarop quotes/teksten. Op A3 formaat. Ik heb al geruime tijd gezocht via Google, maar ik vind een paar webshops met 2 of 3 lijsten met teksten. Naar mijn idee is er veel meer online te vinden. Weet iemand van jullie een leuke website waar ik posters met teksten kan kopen?

Jammer dat ik nog geen plaatjes 'mag' plakken :P
Soort canvasdoeken bedoel je? Ik heb er daar een tijd geleden een aantal van bij Kruidvat gekocht.

Zoals:

Alle reacties Link kopieren
Expo in Rotterdam verkoopt er een hoop.

Weet niet of je er online kan bestellen.
quote:NYC schreef op 15 november 2012 @ 14:51:

Soort canvasdoeken bedoel je? Ik heb er daar een tijd geleden een aantal van bij Kruidvat gekocht.Ik bedoel eigenlijk zoiets. Posters met een tekst in een lijst.

http://www.polyvore.com/m ... do_what/thing?id=66156455

Wat voor canvasdoeken heb jij bij het Kruidvat gekocht?
Loesje.nl al eens bekeken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kijk eens op de site van Plint.
Volgens mij is daar op dit moment vrij veel van te koop. Lifestyle, Trendhopper, Ikea etc.
Ik zou kijken op Etsy of Pinterest, en via Pinterest doorklikken naar de links die erachter hangen. Ik zie op Fab.com ook heel veel posters met teksten voorbij komen, maar daar moet je wel een account voor aanmaken.
quote:Milady87 schreef op 15 november 2012 @ 14:53:

[...]

Ik bedoel eigenlijk zoiets. Posters met een tekst in een lijst.

http://www.polyvore.com/m ... do_what/thing?id=66156455

Wat voor canvasdoeken heb jij bij het Kruidvat gekocht?Waarom niet een lijst kopen, paar vellen A3 en ze zelf schrijven in verschillende stijlen?
Known to cause insanity in laboratory mice
Ken je Pinterest?

Kun je zoeken op allerlei onderwerpen en krijg je allerlei plaatjes.

Zoek eens quote, dan vind je van alles, een deel kun zelfs downloaden en zelf (laten) printen
quote:iniminimuisje schreef op 15 november 2012 @ 14:57:

Ken je Pinterest?

Kun je zoeken op allerlei onderwerpen en krijg je allerlei plaatjes.

Zoek eens quote, dan vind je van alles, een deel kun zelfs downloaden en zelf (laten) printen

Pinterest ken ik zeker. Ik zie er de meest prachtige foto's voorbij komen. Goede tip om daar wat moois uit te zoeken en zelf te laten printen. Ik was al aan het zoeken via Google, maar is lastig te vinden wat ik zoek.

Dankje voor de tip!
quote:Lys schreef op 15 november 2012 @ 14:57:

[...]

Waarom niet een lijst kopen, paar vellen A3 en ze zelf schrijven in verschillende stijlen?Dat is wel een goed idee. Ik zou ook vriendinnen kunnen vragen of ze er eentje willen schrijven. Is weer wat anders dan mijn eigen handschrift.
quote:bankje schreef op 15 november 2012 @ 14:54:

Kijk eens op de site van Plint.Ga ik doen, dankjewel!
Kun je niet online een leuke spreuk / plaatje uitzoeken en deze op een iets groter formaat af laten drukken en die in een lijst doen

dan heb je idd echt alle keuze

Af laten drukken gewoon via copy shop of eventueel via kruidvat op groot foto formaat.

succes
Of een muurschildering (laten) zetten
Luister naar je hart, want dat klopt
http://zilverblauw.bigcar ... erever-the-wind-takes-you
Check etsy.nl! Daar zijn er heeeeel veel te vinden!
Etsy is inderdaad zó geweldig! En een supergoed initiatief.
Heb ook eens even gekeken bij Etsy, zie dat daar zo 43 dollar voor een posten wordt gevraagd! Dezelfde poster kan je voor een tientje ook laten afdrukken bij de drukker om de hoek.

Ik denk dat als je wat creatief met Word bent dat je ook al een heel eind komt qua leuke tekst/opmaak. Hoef je het alleen op gekleurd papier laten afdrukken.
Ik denk dat ik dat ga doen. Etsy ziet er geweldig uit, maar is best wel prijzig idd. Dankjewel voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven