Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Morgen staat de laadruimte van een bestelbus op het programma
quote:Gilly schreef op 15 maart 2007 @ 05:10:

Op de vluchtstrook (overdag met file :D)

Geloof ik geen snars van!
Ik heb op veel plekken in de buitenlucht seks gehad (zelfs een keer toen er sneeuw lag, brrr) maar 's avonds op het perron terwijl er treinen langsreden was toch wel gedenkwaardig. Ook tussen het hooi op de hooizolder was een leuke ervaring.
op het altaar van een katholieke kerk... met al die leuke prulletjes er bij.

--- kan het overigens niet aanraden... zo'n altaar is verdomde hard en koud! heb een spier in m'n dijen verrekt bij het wegrennen toen we iemand hoorde aankomen

't was zo plosteling, 't was redelijk onbevlekt en ongemakkelijk
In een heel oude boerderij in Groningen stond een bedstee met van die leuke deurtjes. Zowel met de luiken dicht als open veel plezier gehad.

Een keer moeten werken bovenop een vuurtoren in Zeeland. Kregen de sleutel van de beheerder en zijn bovenop lekker aan de gang gegaan.

Pakeergarage

Zee van vol strand

Fitnessruimte hotel

Strand

Bos
quote:charlene1984 schreef op 16 november 2012 @ 12:16:

[...]

Was dat voorbereid? Ik vind dat echt een fantastisch verhaal. Ik zal het overigens niet imiteren, maar dit is echt goed voor een glimlach.Het was niet echt voorbereid, maar we kenden elkaar net en konden niet van elkaar afblijven Laten we zeggen..... we waren allebei gekleed op wat komen kon.....
quote:ravachol schreef op 17 november 2012 @ 10:58:

Het was niet echt voorbereid, maar we kenden elkaar net en konden niet van elkaar afblijven Laten we zeggen..... we waren allebei gekleed op wat komen kon.....Ik vind het echt een heel leuk verhaal!
Alles is liefde
quote:ashtarte schreef op 16 november 2012 @ 17:53:

--- kan het overigens niet aanraden... zo'n altaar is verdomde hard en koud! heb een spier in m'n dijen verrekt bij het wegrennen toen we iemand hoorde aankomen

't was zo plosteling, 't was redelijk onbevlekt en ongemakkelijkWow serieus? Wat grof!

op het altaar van een katholieke kerk... Een goede vriendin, die vroeger wel eens op dit forum kwam, claimt dat ze in de sacristie van de Sint-Pieter heftig is gevingerd. Mijn vriendin zou hierover nooit liegen, de ruimte in kwestie is een stil museum, en ik acht de man in kwestie er inderdaad toe in staat.
Alles is liefde
Oei..dat is wel heel fout....maar het heeft ook wel iets

't was zo plosteling, 't was redelijk onbevlekt en ongemakkelijkDe pastoor zegd niet voor niks na de heilige mis, gaat heen en vermenigvuldig U
Hahaha dat wel maar het "ga heen" gedeelte waren ze dus even vergeten.
Hier ook in een kerk, 's nachts, na het stappen, die was nog open. Maar ik zie dat ik inmiddels niet de enige meer ben?

Vorig jaar een vette rel over gehad, hier. Daarna nog helemaal speciaal op bedevaart naar Lourdes geweest.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
In de duinen, op het strand ('s nachts), in de zee overdag, bij de sauna in de stoomcabine overigens GEEN aanrader veels te warm, in de achtertuin, op de pooltafel van mijn ex en in een omkleedhokje bij het zembad.
In de paardenstal, heerlijk was het. ms ook de kans om betrapt te worden
charlene1984 schreef:
28-11-2012 14:29

Een goede vriendin, die vroeger wel eens op dit forum kwam, claimt dat ze in de sacristie van de Sint-Pieter heftig is gevingerd. Mijn vriendin zou hierover nooit liegen, de ruimte in kwestie is een stil museum, en ik acht de man in kwestie er inderdaad toe in staat.
Wauw, heftig! Spannende locatie om te vingeren. Natuurlijk gemakkelijker te regelen dan echte seks ;)
Op een open plek in het bos. Met diezelfde jongen ook eens tussen de groeiende appelbomen. En een keer buiten ergens weet ik veel waar op het gras na het stappen.

Met huidige partner, toen we wat jonger waren, s nachts na het stappen in de auto. En pijpen terwijl hij aan het rijden was, overdag. Buiten tegen een boom aan. Daarna heel braaf in eigen huis. Begin dit jaar in een sauna, waren wel alleen wij 2 in een infrarood rood sauna. Maar het spannendste wat ik reeds gedaan heb, vind ik nu toch wel in een pc tussen andere stelletjes in.
But without the dark we'd never see the stars!
nvt
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 12:51
99.74% gewijzigd
Achterin een halfvolle bioscoopzaal
- Tijdens het autorijden mijn vriend gepijpt.

- Overdag in de achtertuin terwijl de buren ook buiten zaten. We moesten super stil zijn maar het was zo geil.

- In de kleedkamers van de voetbalvereniging. Mijn vriend zit in het eerste en ik kom regelmatig kijken (verlekkeren😜). Toen de wedstrijd was afgelopen kwam hij me een kus geven en fluisterde ik: jij en ik, kleedkamers NU. Hij wist niet hoe snel hij moest douchen en toen zijn teamgenoten in de kantine zaten trok hij me gauw de kleedkamers in.

- En misschien niet een hele rare plek maar de keukentafel is bij ons nogal een dingetje haha. Hij is gek op beffen (halleluja) en dan tilt hij me op de keukentafel want dan kan hij er goed bij☺️
I’m all about the fairytail baby
joost3636 schreef:
30-04-2018 14:17
In de paardenstal, heerlijk was het. ms ook de kans om betrapt te worden
Je vond dit zo spannend dat je besloot om ook maar gelijk een topic uit 2007 omhoog te halen
3.
Afgelopen maanden op het strand en in de duinen, in een jacuzzi in een welness complex en in een BDSM ruimte in een club.
O ja, en op een parkeerplaats met uitzicht op de Amsterdam Arena.

2.
Wat langer geleden in de zee langs de Cubaanse kust en op een terras met uitzicht op de Copacabana.

1.
Helemaal grappig vind ik de laatste lokatie omdat ik er nog wel eens kom of op tv zie en er dan altijd aan moet denken:

- midden op het Binnenhof. (daar waar een paar bankjes staan) :-D

https://i1.wp.com/historiek.net/wp-cont ... .jpg?ssl=1

Leek toen een prima plek, ook al door de geringe afstand van het Plein waar ik in een kroeg daar mijn relatie voor 1 nacht tegenkwam. Waarschijnlijk stond het nog wel op camera, maar ik heb de beelden niet opgevraagd.

:idee:
In het bos maar toen ging ik in hondenpoep staan. Dat zat vervolgens op de deurmat in huis. De dag er na kwamen mijn ouders op bezoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven