Meeting eerste Kerstdag?
zaterdag 17 november 2012 om 23:55
zaterdag 17 november 2012 om 23:56
quote:NymphadoraTonks schreef op 17 november 2012 @ 23:52:
Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn van kerst?Heb ik 13 jaar gedacht Tonks. En met oprechte bedoelingen geprobeerd er naar te handelen. Dit jaar heb ik 'n deal met wederhelft: een van ons mag zuipen, de ander kookt en weerhoudt de wederzijdse ouders er van het andere stel in de gordijnen te jagen . En hij verloor de toss.
Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn van kerst?Heb ik 13 jaar gedacht Tonks. En met oprechte bedoelingen geprobeerd er naar te handelen. Dit jaar heb ik 'n deal met wederhelft: een van ons mag zuipen, de ander kookt en weerhoudt de wederzijdse ouders er van het andere stel in de gordijnen te jagen . En hij verloor de toss.
zondag 18 november 2012 om 00:00
Ik heb voor het eerst,na járen 1ste kerstdag vieren met mijn schoonfamilie,laten weten,dat ik er dit jaar niet bij zal zijn.
Nu is er een schoonzusje die met Kerst op vakantie gaat.
Ze was mij zeer dankaar dat ik het heb aangedurfd om te zeggen dat ik er NIET bij ben,dus durfde zij ook deze stap te wagen.
Nu is er een schoonzusje die met Kerst op vakantie gaat.
Ze was mij zeer dankaar dat ik het heb aangedurfd om te zeggen dat ik er NIET bij ben,dus durfde zij ook deze stap te wagen.
zondag 18 november 2012 om 00:10