Happy Internationale Mannendag!

19-11-2012 13:54 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle mannelijke forummers een Happy International Mannendag gewenst!

In dit topic mag je vandaag "de man" uithangen. Lekker ouderwets de baas spelen en zo.

Hier krijg je een heerlijke massage (met of zonder happy end)

Een goed glas

En "mooie wijven"

Oh, het is maar voor één dag! Hierna zijn wij weer gewoon 364 dagen aan de beurt!

Hell yeah!

*trekt half liter blik open, verzwelgt de inhoud door keel open te zetten en laat een bulderende boer die een slapende hond tweehonderd meter verder wakker doet schrikken*
Ja feliciteer me maar
Is er naast steak and bj day NOG een internationale mannendag??

Jongens, van mij. Proost!
Wauw, een hele dag aan je kruis krabbe, scheten laten, vrouwonvriendelijke grappen maken, de wc bril omhoog laten staan en de hele avond 16 kanalen tegelijk kijken.

Wacht even, eiegenlijk is het elke dag mannendag
quote:Cateautje schreef op 19 november 2012 @ 14:11:

[img]http://scharrelslagerij.com/blog/wp-con ... eribs2.jpg[/img]

[img]http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/beta/ ... cht/ja.jpg[/img]

Jeej bedankt!

Jongens, van mij. Proost!
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 14:13:

[...]

Lekker vooringenomen en bevooroordeeld, maar ook een deel projectie. Ik zou dit graag voorgeschoteld krijgen op int. vrouwendag.
quote:waterplant schreef op 19 november 2012 @ 14:13:

Wauw, een hele dag aan je kruis krabbe, scheten laten, vrouwonvriendelijke grappen maken, de wc bril omhoog laten staan en de hele avond 16 kanalen tegelijk kijken.

Wacht even, eiegenlijk is het elke dag mannendag Dit soort gezeik willen we dus niet op Internationale mannedag hè
En uiteraard hartelijk dank voor de attentie, jaschenca. Komt 20:00 uur je goed uit? Met happy end.
het is toch internationale toiletdag? Oh, nee ook mannendag zie ik. Interessant dat dat dan op dezelfde dag valt :D
Ik zit dit snikkend te lezen, had geen idee!

http://antimisandry.com/n ... -29850.html#axzz2Cfup37zO
Om vandaag wat mee rond te crossen op het forum (even niet aan je kruis krabben en handen graag aan het stuur):

quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 14:28:

En uiteraard hartelijk dank voor de attentie, jaschenca. Komt 20:00 uur je goed uit? Met happy end.Helaas, ik zit voor vandaag helemaal volgeboekt, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen .
quote:Cateautje schreef op 19 november 2012 @ 14:34:

Ik zit dit snikkend te lezen, had geen idee!

http://antimisandry.com/n ... -29850.html#axzz2Cfup37zOBest nuttig dan, hè, zo'n dag!
quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 15:01:

[...]

Best nuttig dan, hè, zo'n dag!Nou, ik zal de man nooit meer hetzelfde zien. Niet zexy overigens.
Fijne dag mannen !
quote:Cateautje schreef op 19 november 2012 @ 15:05:

[...]

Nou, ik zal de man nooit meer hetzelfde zien. Niet zexy overigens.We zijn niet alleen lustobjecten! Ik baal daar zó van hè, om altijd alleen maar als een sappig stuk vlees gezien te worden. Mèn
quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 15:11:

[...]

We zijn niet alleen lustobjecten! Ik baal daar zó van hè, om altijd alleen maar als een sappig stuk vlees gezien te worden. Mèn Kom kom, dat bevallige kontje niet zo samenknijpen hoor, ik neem jullie heus wel serieus, echt waar.
Pislink word ik daarvan hè
quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 15:11:

[...]

We zijn niet alleen lustobjecten! Ik baal daar zó van hè, om altijd alleen maar als een sappig stuk vlees gezien te worden. Mèn
quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 15:20:

Pislink word ik daarvan hè
Dank voor alle aardige gestes. Ik neem het er maar van vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven