interactieve tv

19-11-2012 16:23 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben echt een nitwit m.b.t. technische dingen . Ik woon in huis waar ik geen kabel heb voor analoge tv, daarom heb ik toentertijd gekozen voor digitenne. Wil nu graag wifi thuis en zie nu veel aanbiedingen voor interactieve tv incl wifi. Maar zie nergens of hier voor ook een analoge lijn benodigd is. Heb gebeld met een aanbieder maar ook die bracht weinig wijsheid. Misschien iemand hier wel? Weet dat t wel werkt met telefoon lijn, weet iemand hoe groot datgene is wat je daarin moet doen? Telaansluiting zit nl tegen een muur aan, dus weinig ruimte . Bedankt alvast!
Gaat via t internet.
Controleer eerst of er interactieve tv mogelijk is op je adres, dit kan vaak via de website van de aanbieder. Verder gaat interactieve tv via internet, dat heb je dus nodig samen met een draadloze modem. Het meest voordelig is een drie in een pakket te nemen, bellen (internet) tv en internet.
Als je een gewonen telefoonaansluiting hebt, kun je daar adsl op aanlsuiten. Kijk eens op breedbandwinkel.nl. De meeste abonnementen kun je met een wifi router krijgen. Hierbij zit bellen ook meestal in het pakket. Er zitten meestal lange draden aan zodat je het kastje ook ergens anders dan je telefoonaansluiting kunt zetten. Bij veel mensen komt de telefoon trouwens via de meterkast binnen en dat ik natuurlijk een prima plek voor een wifirouter.

Sowieso: ik ken geeneen adsl pakket waarbij je de hele zooi als het niet lukt/niet past of wat dan ook dat je niet binnen twee weken mag retourneren. Dus kies gewoon een adsl pakket wat bij je past en sluit het aan.
Ik heb interactieve tv met i'net en vaste telefoon. Zonder analoge tv, alles was al weggehaald. Op zich prima allemaal, heb er draadloze kastjes tussen, dus geen kabels is m'n paleis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven