Dirty talk...

20-11-2012 01:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man en ik seks hebben, komt het nog wel eens voor dat ik dingen tegen hem zeg (of hij tegen mij) die we normaal gesproken nooit zouden uitspreken. Naarmate de opwinding toeneemt wordt de dirty-talk grens steeds makkelijker te nemen. En zeg je dingen (soms) die je normaal gesproken niet (of met moeite over je lippen zou krijgen).

Herkenbaar? (en ik ben niet geinteresseerd WAT jullie dan zeggen. Dat is prive. En ikzelf hou dat ook prive...!)
Ik ben nogal van, geen woorden maar daden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Met mijn kameraden.
Snap ik. Maar soms kunnen woorden de daden stimuleren of prikkelen....
Ja, ik roep wel es wat aanwijzingen, de ene keer geduldiger dan de andere keer, hangt er vanaf hoe vroeg ik op moet, bedoel je dat?
Nee.

(Antwoord op OT.)
Ik ben enorm gevoelig voor. Als er tegen me gepraat wordt...oei oei oei. Super opwindend. Bij mij echter komt er vaak niet zoveel zinnigs meer uit..
Nee, dat is niet wat ik bedoel, Het gaat nij niet om het geven van aanwijzingen (na meer dan 32 jaar huwelijk kent hij mijn gebruiksaanwijzing wel... )

Wat ik bedoel zijn zinnenprikkelende op merkingen...
Ik doe dat wel

Partner vind het erg leuk!
Ja, dit doen wij ook wel regelmatig.

Kan erg opwindend zijn.

Dus ja, wij herkennen dit wel.
Geef dan eens een voorbeeld!

Dat er om heen gelul de hele tijd...
Hmm wij doen dat opzich wel ja.. En dan vooral als het 'hoogtepunt' er aan zit te komen.
Internagelaktisch
Ik ben niet zo'n prater tijdens het neuken. Wel een keertje voor de gein dirty talk in het Duits geprobeerd (... ofterwijl 'schmutzigen sprache'). Hilarisch! Maar je wordt er niet geil van...
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
...steck Bratwurst in dein Sauerkraut! (uit 'Pussy' van Rammstein)

Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
oke kan je dan beter niet een poll maken met de antwoorden ''JA & Nee'' Aangezien je alleen wilt weten of andere het ook doen/herkennen.
quote:gurly3 schreef op 20 november 2012 @ 18:23:

oke kan je dan beter niet een poll maken met de antwoorden ''JA & Nee'' Aangezien je alleen wilt weten of andere het ook doen/herkennen.Ja
Opwindend ja, huidige crush/potentiele partner doet dit helaas niet, mis dit wel
Ja hoor, wij doen dat ook.....de meest geile dingen zeggen we dan. Achteraf denk je wel eens hoe bedenk je het....
.
haha ja dan ben je weer nuchter, ach het is een SPEL
Misschien voordat je er aan begint even eerst de onderstaande link bekijken. Een must see vol informatie..enjoy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=6yFj05kZVtY

regards,

S&K
Ik hou er van! Bijna hoe harder hoe beter. Man helaas niet, dus bijt ik mijn tong af om hem niet af te schrikken.
jawel maar wat zeggen jullie dan....ik zo een beetje standaard ja schatje ga door,lik mijn kutvocht eruit,kom in me ,wat een lekkere pik heb je,spuit me vol,ben benieuwd naar wat jullie dan zeggen..kom echt niet veel verder dan dit.
Ik zei al: ik ga mijn dirty talk niet nader specificeren. Maar komt een beetje in de buurt van wat jij zei, staceynoe,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven