Sinds een kleine 2 maanden ben ik gestopt met de pil vanwege een kinderwens.
Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd geestelijk wat onrustig ben en af en toe angstig. Misschien ligt dit aan het stoppen?? Hebben meer dames hier last van? Zoja, hoelang duurt zo'n periode?
Nee, mits je dat ook had voordat je ooit bent begonnen met de pil, maar zover ik weet wordt de pil niet voorgeschreven als medicatie tegen het spannende onbekende wat je tegemoet gaat.
Waar ben je angstig voor?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben er ei genlijk niet zo erg mee bezig in de zin van temperaturen, ovulatie bijhouden etc. Misschien dat ik er onbewust teveel mee bezig ben? Het klinkt ook wel logisch dat het daarvan zou kunnen komen
Ik herken het wel. Ik had hier na het stoppen met de pil (yasmin) ook last van. Nu ben ik zo'n drie maanden gestopt en gaat het al stukken beter, zeker vergeleken met de eerste maand (wat een hel) maar helemaal weg is het nog niet. Opmerkelijk is dat ik in het verleden wel vaker ben gestopt met de pil maar dat ik hier toen helemaal geen last van had en me juist veel stabieler voelde. Ik gebruikte toen echter wel een andere pil.
Welke pil gebruikte je?
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.