adobe flash... tips?

20-11-2012 15:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit vreemd, als ik muziek wil luisteren op youtube of een spelltje wil spelen op internet staat er: je moet adobe flash bijwerken om deze video te bekijken, geeft ook aan als ik een spel wil spelen. Ik druk er op installeer hem opnieuw, maar nog steeds doet diet het niet.. Dus ik dacht ik verwijder hem van de laptop, start laptop opnieuw op, installeer het opnieuw, en start de laptop weer opnieuw, maar nog steeds doet die het niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen!?
Heb ik ook vaak, dus ik lees mee.
Yep dat probleem heb ik ook, youtube, spelletjes , uitzending gemist en online radiozenders niks werkt hier meer en ik krijg dezelfde fout melding als jij;-(

Ik kijk en luister nu ipv op internetexploder op chrome. Dit werkt wel. Maar vind het geen fijn programma.

Maar inderdaad er moet toch nadat je toch tig keer adobe hebt geinstaleerd gewoon werken??
.
.
@oddjobx tegen wie heb je dat? tegen mij?

Vorige keer had ik dit probleem ook al, en toen heb ik t wel weten op te lossen, maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan. Maar zal dus de andere opties even proberen
Installeer firefox en je zoeft overal doorheen.
ik ben meer gesteld op ie9 maar dan probeer ik firefox wel
Adobe Flash... Hm... Dat is toch zo'n plugin die filmpjes en muziek op YouTube laat haperen?
quote:joy76 schreef op 20 november 2012 @ 15:58:

Ik kijk en luister nu ipv op internetexploder op chrome.
.
Je weet wat ze zeggen over grote voeten.
.
Jij snapt 'm.

TO: Flash al eraf geflikkerd? Tijd om de stereotoren weer van zolder te halen.
nee ik heb t er echt niet afgeflikkerd, heb het echt nodig, kan daardoor niet veel dingen meer doen! Maar heb nu maar firefox geinstalleerd moet toch wat
Hij doet het weer normaal in internet explorer, vreemd,
quote:my_little schreef op 20 november 2012 @ 18:42:

nee ik heb t er echt niet afgeflikkerd, heb het echt nodig, kan daardoor niet veel dingen meer doen! Maar heb nu maar firefox geinstalleerd moet toch wat

Je doet net alsof Firefox een slecht alternatief is.

Firefox is het beste wat je tot nu toe is overkomen. Vraag maar aan oddjob. Die pinkt ook nog steeds een traantje weg als ie Opera opstart. Omdat ie Firefox mist.
quote:my_little schreef op 20 november 2012 @ 18:45:

Hij doet het weer normaal in internet explorer, vreemd,Oh dat is heel normaal hoor bij Internet Explorer.
maar nu weer niet, en nu komt er te staan dat ik niet de vereiste versie van adobe heb! vreemd gedoe..
Zei ik toch.

GEBRUIK NOU ES FIREFOX JOH!

Ik heb vorige week bij mijn nieuwe werkgever direct Firefox op mijn bedrijfslaptop geïnstalleerd. Als ze een beleid hebben dat werknemers Internet Explorer moeten gebruiken dan ben ik bang dat ik wéér een nieuwe baan moet gaan zoeken.
En? Al verliefd op het vosje?
.
Firefox had ik al geïnstalleerd;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven