frustratie :)
dinsdag 20 november 2012 om 16:10
Vriendlief heeft Windows 7 op zijn pc geïnstalleerd en heel leuk 'even' het internet eraf gehaald. Nu krijgt hij het internet niet meer aan. Ook op mijn laptop dus geen internet. En dat terwijl ik echt elke minuut nodig heb om voor vrijdag een zeer grote opdracht af te ronden waarbij ik zonder internet niet verder kan. Aaaaargh!! Er rust sowieso een vloek op die studie en wil het zo graag afronden!!
Ff frustraties van me afschrijven..
dat is beter voor mijn gezondheid.
Ff frustraties van me afschrijven..
dinsdag 20 november 2012 om 16:19
Hoe kan je nou het internet van je computer afhalen?
Staat het het wifi schuifje verkeerd?
Staat de router uit?
Is het wachtwoord veranderd?
Even de router van de stroom afhalen en na een halve minuut weer aanzetten.
Of anders heel ouderwets een internet kabel van de router naar de computer doen, daarmee kun je ook het wachtwoord terugzetten, mocht dat het probleem zijn.
Staat het het wifi schuifje verkeerd?
Staat de router uit?
Is het wachtwoord veranderd?
Even de router van de stroom afhalen en na een halve minuut weer aanzetten.
Of anders heel ouderwets een internet kabel van de router naar de computer doen, daarmee kun je ook het wachtwoord terugzetten, mocht dat het probleem zijn.
dinsdag 20 november 2012 om 16:27
dinsdag 20 november 2012 om 17:17
dinsdag 20 november 2012 om 21:19
Hahahaha, jullie zijn leuk. Bedankt voor jullie meedenken. Ondanks dat ik het jargon niet gebruik heb ik redelijk verstand van computers. 'Maar vriendstout' nog meer. Hij stelde het dan ook niet erg op prijs dat ik me er tegenaan ging bemoeien. Ik ben dus maar boodschappen gaan doen en gaan koken, en toen het eten klaar was, deed het internet het ook weer. Had 'vriendlief' geregeld samen met de Ziggo-helpdeskmedewerker. Ik wilde het alleen even van me afschrijven omdat ik er gefrustreerd van raakte. Als dit je grootste problemen zijn...