frustratie :)

20-11-2012 16:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendlief heeft Windows 7 op zijn pc geïnstalleerd en heel leuk 'even' het internet eraf gehaald. Nu krijgt hij het internet niet meer aan. Ook op mijn laptop dus geen internet. En dat terwijl ik echt elke minuut nodig heb om voor vrijdag een zeer grote opdracht af te ronden waarbij ik zonder internet niet verder kan. Aaaaargh!! Er rust sowieso een vloek op die studie en wil het zo graag afronden!!

Ff frustraties van me afschrijven.. :-) dat is beter voor mijn gezondheid.
waarom altijd vriendlief/manlief

doe dan vriend stout

misschien bij een vriend/vriendin maken of in de bibliotheek?
Welkom bij Offline Viva Forum, voor als uw internet niet werkt.
Netwerkcentrum openen als hij iets heeft gewijzigd. Of gewoon wachten tot internet weer opnieuw verbinding maakt. Afhankelijk van je modem.

`Verbinding maken met een netwerk´ kan ook helpen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Haha, scherp Julius
Hoe zitten die PC's dan ten opzichte van elkaar, dat een handeling op zijn PC, jouw internet eraf haalt?

Kun je niet jouw pc direct in verbinding zetten met de modem?
Hoe kan je nou het internet van je computer afhalen?

Staat het het wifi schuifje verkeerd?

Staat de router uit?

Is het wachtwoord veranderd?

Even de router van de stroom afhalen en na een halve minuut weer aanzetten.

Of anders heel ouderwets een internet kabel van de router naar de computer doen, daarmee kun je ook het wachtwoord terugzetten, mocht dat het probleem zijn.
Zoals pompedom zegt, even de router van het stroom afhalen en na een halve minuut weer aanzetten.

Als de router het weer doet, ook even je computer opnieuw opstarten, vaak doet internet het dan weer.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
internet explorer downloaden? ( ohnee wacht dat gaat ook niet zonder internet )
Lekker duidelijk ook. internet er afgehaald. Hoe dan?

Router/modem uitgezet?

Internet explorer verwijderd?

Rechten veranderd in de router/modem?

Router/modem helemaal weggedaan?

Internetabonnement opgezegd?

WiFi uitgezet?

Edit; Waarom moet het internet eraf om Windows opnieuw te installeren?!
Internet is dus weggegooid
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Misschien zit ie nog in de prullenbak. Ga ervoor staan en roep: "CONTROL ZET", misschien komt ie er uit
Prullenbak > Bestanden terugzetten.

Dan staat je internet er weer op.
Hahahaha, jullie zijn leuk. Bedankt voor jullie meedenken. Ondanks dat ik het jargon niet gebruik heb ik redelijk verstand van computers. 'Maar vriendstout' nog meer. Hij stelde het dan ook niet erg op prijs dat ik me er tegenaan ging bemoeien. Ik ben dus maar boodschappen gaan doen en gaan koken, en toen het eten klaar was, deed het internet het ook weer. Had 'vriendlief' geregeld samen met de Ziggo-helpdeskmedewerker. Ik wilde het alleen even van me afschrijven omdat ik er gefrustreerd van raakte. Als dit je grootste problemen zijn...
quote:meisie87 schreef op 20 november 2012 @ 21:19:Ondanks dat ik het jargon niet gebruik heb ik redelijk verstand van computers.

Wait for it...

Wait for it...

Heb je verstand van de hardware? van het windows besturingssysteem, van websites bouwen, van software ontwikkeling?

Wat is verstand hebben van computers eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven