Fucking machine
maandag 29 oktober 2012 om 09:41
Soms zie je op internet filmpjes van zogenaamde "fucking machines", een soort stoommachine met een dildo eraan die een vrouw in een steeds hoger tempo penetreert.
Ik weet niet of deze machines ook voor de commerciele markt worden aangeleverd, of alleen in elkaar worden gezet voor filmdoeleinden. Dus: kun je zoiets kopen in de winkel? Ze zien eruit alsof ze duizenden euro's kosten.
En is het idd zo Goddelijk als de filmpjes suggereren? Van een totaal andere orde dan welke goedkope vibrator of dildo dan ook?
Een probleem is natuurlijk sowieso dat je zo'n ding niet in je nachtkastje kunt leggen, maar dat je hem een prominente plek in je huis moet geven.
Ik weet niet of deze machines ook voor de commerciele markt worden aangeleverd, of alleen in elkaar worden gezet voor filmdoeleinden. Dus: kun je zoiets kopen in de winkel? Ze zien eruit alsof ze duizenden euro's kosten.
En is het idd zo Goddelijk als de filmpjes suggereren? Van een totaal andere orde dan welke goedkope vibrator of dildo dan ook?
Een probleem is natuurlijk sowieso dat je zo'n ding niet in je nachtkastje kunt leggen, maar dat je hem een prominente plek in je huis moet geven.
woensdag 21 november 2012 om 08:57
woensdag 21 november 2012 om 12:12
woensdag 21 november 2012 om 12:19
ik ken die filmpjes ook wel maar heb zelf geen ervaring met zo een machine. om eerlijk te zijn wind het me wel op, maar dat is vast kwestie van ieders eigen fantasietjes.
tijdens de seks vind ik het ook lekker om af en toe ruig genomen te worden. moet wel met respect gaan, maar hij mag me wel bij de haren grijpen en hem er in rammen, tenminste als ik in die stemming ben.
bij zo een apparaat zou ik denk ik ook die fantasie beleven, van keihard en lang geneukt worden. denk dat t apparaat het langer volhoudt dan mn vent, dus zou het wel eens willen proberen. maar ja, waar kun je dat he
tijdens de seks vind ik het ook lekker om af en toe ruig genomen te worden. moet wel met respect gaan, maar hij mag me wel bij de haren grijpen en hem er in rammen, tenminste als ik in die stemming ben.
bij zo een apparaat zou ik denk ik ook die fantasie beleven, van keihard en lang geneukt worden. denk dat t apparaat het langer volhoudt dan mn vent, dus zou het wel eens willen proberen. maar ja, waar kun je dat he
woensdag 21 november 2012 om 12:26
Misschien moet je je eens naar Spuiten en Slikken bellen en vragen of ze een "vragen-uurtje" voor je in willen lassen over deze fucking-machines.. en krijg je misschien een demonstratie van deze twee: http://www.google.nl/imgr ... 5,s:12,i:131&tx=104&ty=84
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
woensdag 19 december 2012 om 15:00
Wij hebben zo'n FM. We kunnen hem zo instellen dat de FM zowel anaal als vaginaal kan worden gebruikt. Wij hebben hem onder een speciale stoel gemonteerd waarbij je iets wegzakt in de stoel en waarbij je de benen moet spreiden en je anus ook iets vrij komt. Daarbij wordt je door de partner vastgebonden met riemen aan de stoel zodat je niet er niet zo maar afschiet en daardoor je vagina of anus beschadigd. Wij hebben de stoel nog verder uitgebreid met wat elektro zodat je er naast weerloos op zit ook nog op ander wijze kan genieten. Het is dus eigenlijk een FM / bondagestoel die van meerdere (on-)gemakken is voorzien. Wij genieten er beiden van.