Geouwehoer

21-11-2012 18:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
As we speak zit ik in de trein. Brak, katerig en met mijn eerste kop koffie van de dag. 'Lekker forummen onderweg!' dacht ik op weg naar het station. Ik zit helemaal geïnstalleerd met mijn aaifoon in de aanslag als er plots een vrouw tegenover me neerploft. En een heel gesprek begint. oh joy.. Er kwam geen eind aan verdorie.. In een 'stil' moment snel mijn giga koptelefoon uit m'n tas gehaald en nu zit ik dus te faken dat ik niets en niemand hoor nogal belachelijk dus eigenlijk.

Hoe zijn jullie in zulke situaties? Vinden jullie dat gezellig, irritant? Leuke verhalen of anekdotes?
Ik heb wel eens iemand gehad die niet ophield tijdens een vlucht naar de VS. Ik was bang om alleen al zijn kant op te kijken
Haha Rozenstruikje, dát is pas erg, in vergelijking met jou heb ik echt een non-probleem haha.

Nu is ze aan het bellen met d'r mobieltje uit het jaar nul (denk 'HALLO? HOOR JE ME? JA? IK ZIT NU IN DE TREIN')

FML
Haha ik heb niet zo graag gesprekken in de trein met onbekenden tenzij het een suuuuper knappe jongen is waarmee ik flirt (leukste treinrit ooit was dat)...

Wél vind ik het leuk om gesprekken van anderen af te luisteren hahaha...
Ik zeg altijd: "Ok, dan ga ik nu even lezen/muziek luisteren. Goede reis verder."
Hahaha erg. Op zich voel ik me dan wel schuldig, want meestal zit er geen kwaad in. En even een praatje is wel ok, maar geen acht uur lang
HA-te-lijk.

Maar dat kan ik ook heel goed uitstralen.
Ik kan mij echt storen aan tieners.

En dan vraag ik mij wel eens af of ik ook zo veel lawaai maakte op die leeftijd.
Of jankende kinderen, nu we het toch over trein-ergernissen hebben.
Ik ben in het bezit van een 'niet benaderbare uitstraling'. Soms heel lastig, maar in het OV echt heel prettig
Als ik gewoon ergens zit, bushalte, in de trein, anywhere, dan vinden mensen het ook vaak nodig om tegen me te gaan praten. Soms vind ik het wel leuk, soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik iemand per ongeluk heb aangekeken of toegelacht.

Meestal als ik nu met de trein reis stop ik daarom bewust mijn oordopjes (mp3-speler) in, kijk uit het raam, lees een boek én als de coupé nog lang niet vol is en ik geen zin heb dat iemand tegenover me gaat zitten dan kan ik ook wel eens héééél hard moeten hoesten als we stil staan bij stations
quote:TequilaVixen schreef op 21 november 2012 @ 19:05:

Als ik gewoon ergens zit, bushalte, in de trein, anywhere, dan vinden mensen het ook vaak nodig om tegen me te gaan praten. Soms vind ik het wel leuk, soms kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik iemand per ongeluk heb aangekeken of toegelacht.

In de trein stap ik soms uit en stap twee coupés verder weer in om daar rustig te zitten.

Meestal als ik nu met de trein reis stop ik daarom bewust mijn oordopjes (mp3-speler) in, kijk uit het raam, lees een boek én als de coupé nog lang niet vol is en ik geen zin heb dat iemand tegenover me gaat zitten dan kan ik ook wel eens héééél hard moeten hoesten als we stil staan bij stations

Haha, dat hoesten doe ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven