Welke smartphone ?

18-11-2012 20:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik ben aan een nieuwe gsm toe. Ik heb nu een Samsung van 2j oud, ik weet niet welk type precies maar ben er wel tevreden over. Dus dacht ik: opnieuw Samsung. Maar toen begon ik rond te kijken.. En nu weet ik het niet meer... Ik keek intussen ook op Htc en Sony. Wat ik zeker wil is Android, makkelijk mijn mails kunnen checken, internet, enz. Budget: max 200 euro.

Maar ik heb dus duidelijk advies nodig, ik zie door het bos de bomen niet meer, of was het de bomen door het bos ..?

Bedankt alvast !
Link verwijderd
..
Oddjobx, jij gaat ook voor een groot deel voorbij aan de wensen van TO. Zij geeft aan dat ze een telefoon van maximaal 200 euro wil en beslist niet meer. een Nexus 7 is geen telefoon, de LG Nexus kost meer dan 200 euro.

Dan geef je toch ook geen advies obv wat TO wil? Dan kan ze net zo goed zo'n keuzehulp invullen. Dan krijgt ze hapklaar voorgeschoteld welke toestellen aan haar eisen (inclusief max budget van 200 euro) voldoen.
.
Ik heb zelf net de galaxy s3 mini binnen. Nieuwste android, maar niet zo giga groot als de 'gewone s3' Ik weet niet zo wat hij los kost, ik heb hem met abbo. Is een heel leuke telefoon!

De sony Xperia U is ook een leuke budget telefoon. Nog ietsje kleiner, maar kun je ook alles mee. Als je goed met Samsung overweg kunt, kun je ook met Sony Xperia overweg.
De goedkoopste S3 Mini die ik op internet heb gevonden is al ¤335,-. Lijkt me niet echt iets voor TO dus. Waarom niet een Samsung Galaxy Y of een Samsung Galaxy Ace?
.
Oke, sorry... Ik heb even gemist dat TO daadwerkelijk op een update naar bijvoorbeeld Jelly Bean zit te wachten?

S2 krijgt wel een update naar Jelly Bean. Waarom dan geen tweedehands S2? Ik heb ze tweedehands gezien voor rond de 150 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven