Kado stagebegeleider

22-11-2012 18:29 12 berichten
Binnenkort ga ik mijn fulltime stage afronden en ik wil heel graag een mooi, persoonlijk kado geven aan mijn stagebegeleider van school. Mijn leraar heeft mij de afgelopen maanden ontzettend veel moeite en energie in mij gestoken en dat waardeer ik enorm.

Natuurlijk wordt hij bedankt in het voorwoord van mijn verslag, maar ik wil hem ook graag een mooi kado geven om mijn waardering te laten blijken.

Wat hebben jullie je stage of afstudeerbegeleider kado gedaan? Een bloemetje vind ik zo afgezaagd, hij leest wel heel veel: misschien een goed boek over zijn vakgebied? Of een goede fles wijn?
Een fles wijn. Lijkt mij prima.
Mooie pen, boekenlegger, flesje wijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al tig jaar afgestudeerd maar heb m'n begeleider helemaal niks gegeven, niet eens over nagedacht....

In jouw situatie zou ik een fles wijn, cadeaubon, boekenbon wel een gepast cadeau vinden.
Oh, ik zou het in een normale situatie misschien ook niet doen, maar mijn leraar heeft mij gewoon ontzettend goed (en intensief) begeleid. Heb hem heel wat werk bezorgd, maar hij stond altijd voor me klaar! Zo ontzettend blij met hem als begeleider!
Een pak luxe thee/koffie, met uitdeelsnoep/chocola voor collega's: leuk en praktisch voor in de pauzes
Ooh, een pak luxe thee is ook een hele goede! Ik heb heel vaak overleg met hem gehad en dan gingen er liters thee doorheen!
Ik maakte voor al m'n stagebegeleiders (onderwijs) een theepakketje. Luxe thee bij een theewinkeltje kopen, bonbons, thee ei, mooie grote theemok, honingstaafjes. Vaak hebben ze dat allemaal bij een koffie/theewinkeltje en kan je er een mooi pakketje van laten maken.
Ik denk dat het dat wordt Mrsje! Bedankt voor de tips.
Merci+ een kaartje:D

Maar ik zie dat je al heb besloten wat het wordt:)
quote:Mrsje schreef op 22 november 2012 @ 19:14:

Ik maakte voor al m'n stagebegeleiders (onderwijs) een theepakketje. Luxe thee bij een theewinkeltje kopen, bonbons, thee ei, mooie grote theemok, honingstaafjes. Vaak hebben ze dat allemaal bij een koffie/theewinkeltje en kan je er een mooi pakketje van laten maken.

Ben jij mijn stagiaire geweest?

Ik heb dit ooit gekregen van mijn stagiaire en vond dit heel leuk en lekker. De mok staat nu te pronken op mijn nieuwe werkplek. Met veel plezier denk ik dan aan die fijne stagiaire terug.
Dat zou dus ook mijn tip geweest zijn TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven