Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
zaterdag 3 november 2012 om 09:01
de bruiloft was geweldig.
Veel vrienden, en een leuke dag.
Wel hard werken, want ik was hun officiele fotograaf.
Deed ik voor het eerst, maar dat komt toch een beetje meer bij kijken dan alleen leuke plaatjes schieten. Een goeie leerervaring voor een eventueel volgende keer.
Moet je werken dit weekend?
Veel vrienden, en een leuke dag.
Wel hard werken, want ik was hun officiele fotograaf.
Deed ik voor het eerst, maar dat komt toch een beetje meer bij kijken dan alleen leuke plaatjes schieten. Een goeie leerervaring voor een eventueel volgende keer.
Moet je werken dit weekend?
maandag 19 november 2012 om 17:44
Gaat nu snel!
Alleen stuurt hij me net een berichtje met 'tot zondag'. Maar hij komt dus zaterdag al! Ik heb hem maar gelijk even duidelijk gemaakt dat hij een dag eerder komt! Stel je voor zeg, dat hij pas zondag richting het vliegveld gaat, dan gaat er niet eens een vlucht.
Ik heb wel zin in Kerst, gezellig met de familie.
Gelukkig geen last van vervelende schoonmoeders
Alleen stuurt hij me net een berichtje met 'tot zondag'. Maar hij komt dus zaterdag al! Ik heb hem maar gelijk even duidelijk gemaakt dat hij een dag eerder komt! Stel je voor zeg, dat hij pas zondag richting het vliegveld gaat, dan gaat er niet eens een vlucht.
Ik heb wel zin in Kerst, gezellig met de familie.
Gelukkig geen last van vervelende schoonmoeders