Nintendo DS / DSi / Lite ???

23-11-2012 17:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, zoon wil graag een DS, we zijn al tijden aan het sparen. Hij heeft nu genoeg geld bij elkaar om een tweedehands aan te schaffen, (en misschien koopt sinterklaas hem nog wel voor hem)

Alleen ik heb geen idee waar ik naar moet kijken.

Ik zie zoveel verschillende DSen, maar snap het niet echt. Je hebt een gewone DS, een DSi een DSi Lite, DS touche?

Zijn al die spelletjes op alle soorten DSen te spelen, of moet je daarbij ook goed opletten welke versie je aanschaft?

Misschien allemaal stomme vragen, maar ik loop enorm achter mbt dit soort dingen.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ds i of 3ds

De gewone ds kan ook maar daar komt niets meer voor uit. Met Een flash card kan je gedownloade spellen spelen,,
Op de dsi kan je ds spellen spelen ook ds light , op de ds light kantje geen ds i of 3 d spellen spelen . Dus hoe nieuwe het model,hoe meer er op kan

Tegenwoordig kan je ook een iPod kopen en daar via Apps spelletjes op zetten.
De lite is er niet meer nieuw. 3DS zou ik doen.
Aha, een 3ds dus Of een DSi.

Bedankt!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
3ds zou ik niet snel doen bij een kind. Je moet even kijken vanaf welke leeftijd dat is. Op de 3Ds zit wel een schuifje voor het 3D effect, maar ik betwijfel of een kind dat goed zal toepassen.
Het Viva forum is papaja.
De nieuwe grotere versie van de 3DS: 3DS XL. Weet niet of hij al in NL te koop is aangezien wij in het buitenland wonen. Wij hebben alle versies van Nintendo thuis maar deze is echt super. Je kunt inderdaad het 3D effect uitzetten.
Ik zou de 3DS nemen. Mijn vader heeft de DSi XL en de nieuwe professor Layton is er al niet meer voor te krijgen bijvoorbeeld. Die is alleen voor de 3DS uitgekomen. Met die kan je dus voor nu weer wat langer vooruit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven