Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik ga morgen misschien wel een nieuwe keuken uitzoeken. Eigenlijk hadden we alleen een nieuwe afzuigkap nodig. Toen vielen er kastdeurtjes uit de bovenkastjes (au!) dus was nieuw hang en sluitwerk eigenlijk wel nodig. Maarja.. dan zijn nieuwe kastjes maar nét ietsje duurder en staat ook gelijk mooier. Maar als je aan nieuwe bovenkastjes begint.. voelen jullie 'm komen? Juist, dan is een nieuwe kéuken eigenlijk ook niet zoveel duurder meer. En anders moet je over 2 jaar de 'onderkant' vervangen. Is ook weer zo wat. Moet allemaal maar passen. Apparatuur hebben we bijna niet nieuw nodig.. afijn. Het verschil tussen een nieuwe afzuigkap en nieuwe keuken is enorm, maar als je het stapsgewijs bekijkt.. De keukenboer gaat nu kijken of hij een keuken kan fabriceren binnen ons budget en naar onze smaak. Hij maakt ook een film, kunnen we in de zaak onze nieuwe keuken in 3D bekijken!!!!

En misschien schuiven we het dan op een iets langere baan en kiezen we in eerste instantie voor een nieuwe afzuigkap

Later is nu
Later is nu
Goeiemorgen Babes !!!

Mieters Lé, dat het zo goed gaat met je been(en), en wat doe je al véél!, Echt hoor! Petje af.

Dat in de was zetten, is wel een beetje te gek hé, sprak zij met strenge, licht verheven stem

116 m2, wat een kamer, wat een weelde, Fien, kan er in skaten. Bij wijze van dan........

En lekker aan het werk, lijkt mij fantastisch, je '' ouwe'' crew weer te zien.

Heerlijk voor je, meis.

En DreamerT, een nieuwe KEUKEN afzuigkap,

Zooo herkenbaar, zooo leuk....

Ik heb vertrouwen in de keukenboer, die kan dat wel

Ga je maar vast verheugen.

Ik was gister ook enorm interessant bezig, met benches, kussens, lappen (kringloop, heerlijk!), mandjes, knuffeltjes, wassen, plassen, drogen.Halve flessen wasverzachter er bij in kieperen.

Een lust in mijn leven.

Poesemuis haar gouden mand(en), staan klaar

Als het goed is, gaat ze om 12 uur onder het mes

Ik ga straks bellen.

En ja, Dreamer, wij zijn stadsgenoten, echter ik ben import, amsterdamsche, zo'n lekker ordinair kraakhelder wijf, .

Bist tou een gebor''n Stadjer?

Meiden, ik spoed mij naar de winkel, mijn hulp komt zo, had vorige week bloemen meegenomen voor verjaardag,

En vandaag wil ze Tompouchen.

Van de Hema.

Dus, die krijgt ze.

Allemaal, een heerlijke dag!!

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben inderdaad geboren en getogen, maar kan alleen Nederlands hoor

Oooh. .heerlijk, tompoucen. kijk, die had je dan best mee mogen nemen.. voor mij dan. Aah.. nou heb ik zin in tompouce.

Lé, ik ben het wel met Eindeloos eens. In de wás zetten..

(maar goed, ik dweil al niet, sterker nog.. stofzuigen doe ik niet eens. en mijn kamer is heus kleiner)

Solo, alles goed gegaan? Ik wist niet dat je 'de trein pakken' zo letterlijk kon nemen...

Later is nu
Haha, Dreamer, ik heb me ingehouden, had geen zin om weer in het 8-uur-journaal te verschijnen.

Dus heb gewoon netjes in de trein gezeten, terug in de auto (wat eigenlijk niet mocht, maar das een lang en buitengewoon saai verhaal), dus ik was lekker snel weer thuis.

Lé, fijn dat het geopereerde been zo goed gaat, waar ik uit opmaak dat het niet-geopereerde been veel pijn geeft?

Dat van die was enzo, dat heb ik niet gelezen (ik scan lange posts en meestal weet ik dan het belangrijkste wel, ook door de reacties daarna ), maar dat van die was, das niet zo'n goede actie.

Ik ben echt te lui om een glitterplaatje te zoeken.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Voor Dreamer, en iedereen hier natuurlijk.............

Vanmorgen gebeld met Almelo,

de sterilisatie was goed verlopen.

Nu krijg ik net een telefoontje, dat het misschien beter is, als ik haar zondag kom halen.

Zaterdag is een erg drukke dag daar, en mòcht er een complicatie optreden, dan stond ik daar niet voor, in het weekend.

Zinnige woorden, en ''sullie'' zijn de baas.

Morgen gaan ze bellen, hoe of wat.

Alles is in gereedheid hier, voor mij maakt het dagje niks uit.

Had haar liever gister gehaald, maar even afwachten.

En maar weer glitteren,......

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lieve Le, heel veel plezier, en succes voor morgen en zondag.

Kan niet glitteren vanaf de mobiel, maar mieterse dagen gewenst.!

Je bent een topvrouw. !!!!!!!

Wat een schattig hondje, Eindeloos. Ze krijgt gelukkig alsnog een fijn leven bij jou. Top!

Een roos voor jou.
Girlies, ik kan even een paar dagen geen plaatjes meer plakken maar als het even kan kom ik zo nu en dan even zwaaien.

Eindeloos, zondag is een prachtdag om de hondenpoezenmuis op te halen! Ik wens je nú al vast veel plezier.

Solo, het niet geopereerde been is inderdaad erg pijnlijk maar dat was al natuurlijk. Ik heb voor het eerst weer boodschappen gedaan. En ik vond het fantastisch!

Leo wordt weer de baas van haar eigen leven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Lé, heb een goed weekend. Ik heb er een gepast plaatje bij gevonden, ook al glittert ie niet.

Op de website waar ik em vond staat er ook nog een onwijs klef prachtig liedje onder.

Hallo allemaal,

Dank je Lé, voor de wensen, en voor jòu toitoitoi

Jonari voor het schattige plaatje,

Wat een pràchtig prentje, Solomio, daar hoeven helegaar geen glitters bij,

Gatti, een fijn weekend,

En DreamerT, heb je de nieuwe keuken afzuigkap al.?

Succes !! ik duim voor je.

Keuken is uitgezocht, we zoeken nu nog een winnend staatslot Neehoor, als het goed is, gaat het zo lukken. Standaard zit er in een keuken bijvoorbeeld een dure werkplaat, maar die schijnt dan ineens ook een stuk goedkoper te kunnen. Dus nu zit het nog met/zonder vaatwasser (anders blijft de huidige staan, die is nog maar een paar jaar oud) en ff kijken hoe en wat, maar als het goed is.. Dankje voor vragen

Lé, als je zelfs boodschappen doen al leuk vindt, heb je misschien nog andere onderzoeken nodig Balen dat andere been nu extra zeer doet, maar dat 'nieuwe' been het wél doet, is hoopvol!

Toedels

(ik glitter later wel )
Later is nu
En Dreamer, zit er ook een afzuigkap bij de nieuwe keuken? Anders heb je er nog niks aan.

Ja, Solo, daar hebben we ook aan gedacht

En Eindeloos: veel plezier morgen!
Later is nu
Heerlijk DreamerT je nieuwe keuken. Ik ben blij voor je!!

Jonari je bent ook een nachtbraker .

Ik lig in bed met poesemuis, ja heus.

Kom straks verslag doen, en glitteren.

Hoop dat onze Le een fijne dag heeft gehad.

Tot later.

:
Eindeloos, heb je Poezemuis gisteren toch opgehaald? Wat fijn!

Ik moet een keuken uit gaan mesten. Beslissingen maken over bewaren of toch (eindelijk) wegdoen. Zoals de oude (inmiddels retro) aluminium stoompannen van m'n oma. Een set, die m'n ouders vroeger ook hadden en zonder pardon weggekwakt hebben

En oké, verkeerde tijdschrift, maar deze heet 'glitterqueen' dat past dan weer wel, toch?

Later is nu

Dit is natuurlijk ook wel wat voor een aangename zondag.

Eindeloos, je hebt een fijne eerste wandeldag voor Poezemuis uitgezocht Ik heb het idee dat jij in de buurt woont van het park met een hemellichaamnaam, klopt dat?
Later is nu
Hallo lieve allemaal.

Heerlijk weer, om een keuken uit te mesten,

Lukt het een beetje DreamerT?

Ik zit bij het plantsoen, van het festival.....

Ik weet niet of die naam een hemellichaam is, hmmmm

Hoe zal het onze Lé zijn vergaan?

Hoop dat ze weinig last, van haar been heeft gehad, de bikkel.

Zoals gezegd PM, is gister gearriveerd.

Ik werd gebeld tegen 13.00U, of ik haar kon komen halen, ze had de nacht goed doorstaan.

Wat was ik blij haar weer te zien.

De autorit is goed verlopen, en hier thuis gekomen, liep ze zo haar

gouden mandje in, straigt !( terwijl, de andere mandjes er naast staan)

Het was hier natuurlijk druk, kinders, buren, kennissen, alles moest even kennismaken, bruine bonensoep eten, en borrelen.

Maar iedereen is weg van haar.

Om het uur naar buiten, en mooi een plasje, wèl alleen op gras.

Ik hoorde van een medewerkster, dat deze hondjes allemaal in een stuk schuur lagen.

Zal ook wel stro hebben gelegen, vandaar haar voorkeur.

Om 2.00 uur naar boven getogen, alwaar ook een grote bench, en mandje, naast mijn bed, eten mee, hap slok weg ( 3e kleine maaltijd), Het beest is zo mager!!!) en toen ging het deurtje dicht.

Maar daar was mevrouw niet van gediend.

Ze begon te piepen, heel zachtjes.

En aangezien, ik nogal een slapjanus, op het gebied van strengheid , , lief ben, lag ze binnen 2 minuten op bed.

Naast de anderen.

's Morgens om 8 uur maakte ze mij likkend wakker.

Gelijk naar buiten, en wat Lé zei, om het uur, of 2.

Dus dameslief, ik kan zeggen, het gaat goed.

2 plasjes in huis vandaag, gelijk naar buiten, maar het komt goed.

Het is een slim hondje.

Ik zal mijn buufje even vragen, foto's van mijn HTC op te laden, dan laat ik wat zien.

Zo genoeg ego post,

Wat een stormachtig weer, niet?

DreamerT , komt je keuken al snel?, dat je met de voorbereidingen bezig gaat?

Mijn buufje verderop, heeft laatst haar hele keuken gepimpt, met doorzichtig , glanzend tijger folie, Héél makkelijk plakbaar.

Het is er ook in koeienprint !

Het is net Artis, waar ze staat te koken, ,

Had ik je misschien beter vrijdag ff kunnen zeggen.

Ze verkopen het bij HornB.

Nu maar weer even glitteren,

We moeten eerst kijken of we qua financien met eindejaarsuitkeringen en dergelijke binnenkrijgen wat we verwachten. Dan gaan we bestellen en dan duurt het 6-8 week. Maar omdat ik niet zo'n beste gezondheid heb, leek het me handig alvast kastje voor kastje op te ruimen Plakplastic gaan we echt niet meer doen. Dat deden we 16 jaar terug wel op de tegels, maar dat is leuk voor een tijdje, niet blijvend.

Enneh.. dat park dat naar een hemellichaam genoemd is, zit meer naar het zuiden van de stad, dan. En nu zal ik bij jouw plantsoen natuurlijk steeds naar je uitkijken. (maar ik ben daar niet zo vaak, af en toe om foto's te maken voor m'n werk) Voordeel van in 't gras is makkelijk opruimen, toch? Op straat nog beter. Een eventuele volgende hond ga ik leren op straat onder een lantaarnpaal z'n behoefte te doen. Scheelt een hoop gezoek In elk geval fijn dat het goed gaat met PM

Later is nu
Moet ik hier perse kletsen of mag ik gewoon volstaan met wat geglitter?

Nou ja, ik zal wel even Eindeloos heel veel plezier wensen met haar nieuwe hondje. En Drammert veel sterkte met haar nieuwe keuken.

En of jullie een beetje voor me willen duimen dat school van jongste niet al te moeilijk gaat doen morgen: wegens een uit de klauw gelopen ruzie in de taxi mag ie voor straf drie dagen niet mee en ik kan hem dus echt niet brengen wegens geen auto en school met het OV twee uur enkele reis.Ik heb al hele visioenen van boze leerplichtambtenaren en zo.

Oh ja, en nu ontopic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven