Sperma

24-11-2012 15:57 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen hier die wel eens sperma slikken?

En zoja hoe vinden ze dat?
Hmmm... smaakt heerlijk!
Bileeuw, waarom heb je me een uitnodiging gestuurd om vrienden te worden?

Proost Chartreuse!
Heb jij er ook één Chartreuse?
Dunno, mobiel zie je die uitnodigingen volgens mij niet. Ik zou iig niet weten waar
CCake en Chartreuse, jullie doen enorm kinderachtig, zielig, en helpen hiermee het forum naar de maan.
Kinderachtig? Helemaal mee eens. Ik heb ook wel eens een flauwe bui en dat was toevallig vanmiddag. Ga ik me ook niet voor verontschuldigen.

Ben ik de beste aanwinst voor dit forum ooit? Neuh, dat niet. Maar ik ben er wel van overtuigd dat het overgrote deel van mijn posts op dit forum serieus zijn en dat ik zeker niet verantwoordelijk ben voor het naar de maan helpen van dit forum. Iemand met als nickname "bileeuw" die komt vragen naar de smaak van sperma komt daar eerder voor in aanmerking naar mijn mening.
Nee, ik post zeker niet altijd serieus en nee, daar ga ik me zeker niet voor verontschuldigen. In een serieus topic zal ik echter ook serieus posten. Als iemand een dergelijk topic als dit opent zonder enige inbreng en dan ook nog vriendschapsverzoeken gaat versturen, dan hoef je van mij echt niet te verwachten dat ik heel serieus mijn spermasmaakervaringen uit de doeken ga doen.

Overigens maakt de lol vaak juist dit forum en zoals Chartreuse al uitlegt, komen dit soort topics eerder in aanmerking voor het naar de maan helpen van het forum.
Als een topic 2 zinnen is, zonder motivatie erachter, en terug te vinden op GOOGLE, dan betwijfel ik de noodzaak tot serieus reageren ook En dus heb ik geleerd tussen alle gezellgiheid en meligheid door, dat je bevroren aardbeien in je drankje kan doen en deze tip neem ik mee voor de Kerstdagen! Wat lijkt dat gezellig! Bedankt dames!
Hahaha! Your welcome! Van tevoren het kroosje eraf en invriezen en dan ontdooit ie langzaam in je glas wat je champagne nog lekkerder maakt en als je glas leeg is, eet je een heerlijke champagne-aardbei
Ja, dat doe ik soms wel en kan dat heel geil vinden TO, slik jij ook sperma en wat vind je daarvan?
TO produceert nix
3 cups of sperm a day keep the doctor away. Dat drink ik dus dagelijks. Smullen hoor!
Sperma moet idd heel goed voor je zijn, nu vraag ik me af in welke dosis hoor! Een man produceert gemiddeld 2a3 theelepels per zaadlozing. Het is wel grappig om het te googlen, je zou er door bepaalde stofjes die erin zitten, waardoor je humeur zou verbeteren (estron) en je beter kunt slapen (melatonine) en je je beter kunt concentreren. Er is zelfs een onderzoek welk beweert dat vrouwen die aan sperma worden blootgesteld een betere IQ test maken!

Het lekkere goedje is dus ook nog gezond
eely.nl
Ik vind het op oesters lijken, zo ranzig. Als een vriendin het wil slikken dan moet ze het zelf maar weten....
Leven en beleven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven