*** Bar * Too * Much * 201 ***
vrijdag 23 november 2012 om 21:13
Ja Jo, ik hou mijn sociale contacten goed bij hè.
Net weer met jongste naar zwemmen geweest. Hij zou over een week of 3 afzwemmen, maar omdat hij volgende week vrijdag jarig is proberen ze nu om hem dan af te laten zwemmen. Maar dat moet via de zwembond (ofzeau?), dus nog niet zeker of dat lukt.
Net weer met jongste naar zwemmen geweest. Hij zou over een week of 3 afzwemmen, maar omdat hij volgende week vrijdag jarig is proberen ze nu om hem dan af te laten zwemmen. Maar dat moet via de zwembond (ofzeau?), dus nog niet zeker of dat lukt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 november 2012 om 07:57
Haha, Jo, heeft niets met talent te maken hoor. Hij had al schoolzwemmen gehad en wij zwemmen regelmatig, dus het was nog even de puntjes op de i zetten. Maar wel leuk voor hem, hij is echt apetrots dat het zo goed gaat. En alle lof voor de instructeur.
Goedemorgen trouwens.
Goedemorgen trouwens.
zaterdag 24 november 2012 om 10:32
Goeiemorgen dames, Mir, wat leuk voor jongste, hij mag ook best wel heel trots zijn, dat het zo goed gaat. Volgens mij doet hem dat zo goed om zo snel iets te bereiken en jij mag ook heel trots zijn hoor.....
Bank is gisteravond ingebruik genomen door schoonzoon en die is er gelijk niet meer van af te slaan, ik ben er nog steeds superblij mee.....
Bank is gisteravond ingebruik genomen door schoonzoon en die is er gelijk niet meer van af te slaan, ik ben er nog steeds superblij mee.....
zaterdag 24 november 2012 om 11:11
Wies, je mag toch zelf ook wel op je nieuwe bank zitten hè? Anders kom ik schoonzoon er persoonlijk vanaf gooien schuiven.
Ja, jongste is inderdaad heel trots dat het zo goed gaat met zwemmen en dat kan hij wel gebruiken.
Ja, jongste is inderdaad heel trots dat het zo goed gaat met zwemmen en dat kan hij wel gebruiken.
zondag 25 november 2012 om 08:47
zondag 25 november 2012 om 12:54
Jo, we wonen echt in een gevaarlijk deel van het land hoor.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/92131/Storm+ ... rd-Holland
http://www.rtvnh.nl/nieuws/92131/Storm+ ... rd-Holland