JA!

25-11-2012 15:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit je dan in je magieloze comfort zone ...

Schrijf hier op waar je van baalt bij jezelf, wat maar niet opschiet, over je problemen, falen, angsten en ontvang een opdracht waar je [JA] op moet zeggen (een beetje als de film van Jim Carrey, Yes man). Wie weet wat voor een verrassende wending je dag, week, leven opeens krijgt.

Bij meerdere opdrachten kies je er 1 uit.

(credits: Annelize)
Bah
Ik baal van mijn quarterlife crisis en dat ik nog steeds niet weet wat ik wil.
quote:roos1987 schreef op 25 november 2012 @ 15:28:

Ik baal van mijn quarterlife crisis en dat ik nog steeds niet weet wat ik wil.Ga vrijwilligerswerk doen in een bejaardenhuis.
Ik baal dat stoppen met roken stom is.
Ik baal dat ik me nog steeds te veel bezig ben met wat anderen van me denken.

Ik baal dat ik niks echt "" voel "" ik geniet wel van dingen maar ik voel dat niet.
quote:workit schreef op 25 november 2012 @ 15:32:

Ik baal dat stoppen met roken stom is.Stop het bespaarde geld in een potje en koop er iets leuks van aan het einde van de maand.
Ik baal dat ik mijn dagen voornamelijk op de bank doorbreng, en dat ik zo compleet ongedisciplineerd ben als het gaat om opruimen, afvallen, sparen, afspraken, van alles eigenlijk (terwijl ik dus tijd zat heb).
quote:workit schreef op 25 november 2012 @ 15:32:

Ik baal dat stoppen met roken stom is.

Dat is juist slim.

Opdracht: wees trots op jezelf en hou vol!
quote:bankje schreef op 25 november 2012 @ 15:35:

Ik baal dat ik me nog steeds te veel bezig ben met wat anderen van me denken.

Ik baal dat ik niks echt "" voel "" ik geniet wel van dingen maar ik voel dat niet.

Steek jezelf in punky kleding en make up en ga de stad in.

En huil alsjeblieft een keertje goed uit.
quote:SuperGoomba schreef op 25 november 2012 @ 15:38:

Ik baal dat ik mijn dagen voornamelijk op de bank doorbreng, en dat ik zo compleet ongedisciplineerd ben als het gaat om opruimen, afvallen, sparen, afspraken, van alles eigenlijk (terwijl ik dus tijd zat heb).Download een trainingsprogramma en ga hardlopen.

Ik baal dat ik mijn dagen voornamelijk op de bank doorbreng, en dat is zo compleet ongedisciplineerd ben als het gaat om opruimen, afvallen, sparen, afspraken, van alles eigenlijk (terwijl ik dus tijd zat heb).

Zet elke dag een kwartier de eierwekker.

Een kwartiertje actie per dag en je huis is al een stuk opgeruimder. Een kwartiertje opruimen, dat hou je wel vol, mag je daarna weer languit op de bank verder vegeteren.

Ik baal dat ik mijn dagen voornamelijk op de bank doorbreng, en dat ik zo compleet ongedisciplineerd ben als het gaat om opruimen, afvallen, sparen, afspraken, van alles eigenlijk (terwijl ik dus tijd zat heb).Nodig mensen uit op de koffie.
Ik baal dat ik nergens van baal.
quote:leentjedb schreef op 25 november 2012 @ 15:46:

Ik baal dat ik nergens van baal.Meld je aan bij een asiel om een uurtje per week katten te knuffelen en honden uit te laten.
Bah
Ik baal dat ik niet elke dag eet wat Leentjedb eet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:573g8b schreef op 25 november 2012 @ 15:47:

[...]

Meld je aan bij een asiel om een uurtje per week katten te knuffelen en honden uit te laten.Nee joh, ik baal al van dat ik niets te balen heb.
quote:573g8b schreef op 25 november 2012 @ 15:47:

[...]

Meld je aan bij een asiel om een uurtje per week katten te knuffelen en honden uit te laten.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik baal ervan dat ik van 600 euro per maand rond moet komen en dat me dat niet lukt
Ik baal dat ik al het hele weekend aan het werk ben.
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2012 @ 15:48:

Ik baal dat ik niet elke dag eet wat Leentjedb eet.Ik sluit me daar geheel bij aan. Waar het gaat om smaken, verveel ik me te pletter.
quote:leentjedb schreef op 25 november 2012 @ 15:50:

[...]

Nee joh, ik baal al van dat ik niets te balen heb. Dan maak je maar wat te balen!
quote:nancy_weeds schreef op 25 november 2012 @ 15:50:

Ik baal ervan dat ik van 600 euro per maand rond moet komen en dat me dat niet lukt Bedeel jezelf weekgeld toe en weiger aan het geld van de volgende week te komen als het nog niet zover is, dan loopt het veel soepeler.
quote:pompedom schreef op 25 november 2012 @ 15:50:

Ik baal dat ik al het hele weekend aan het werk ben.Geniet van het vooruitzicht van je vrije dag.
quote:nancy_weeds schreef op 25 november 2012 @ 15:50:

Ik baal ervan dat ik van 600 euro per maand rond moet komen en dat me dat niet lukt

Het is natuurlijk een laag inkomen. Heb je naast je vaste lasten nog iets waar je op zou kunnen besparen?

Naast het zoeken van een manier waarop je extra geld kunt verdienen (ik ken je arbeidssituatie niet) blijft er weinig spelingsruimte over.
Ik baal dat ik me vandaag eenzaam voel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven