JA!
zondag 25 november 2012 om 15:21
Daar zit je dan in je magieloze comfort zone ...
Schrijf hier op waar je van baalt bij jezelf, wat maar niet opschiet, over je problemen, falen, angsten en ontvang een opdracht waar je [JA] op moet zeggen (een beetje als de film van Jim Carrey, Yes man). Wie weet wat voor een verrassende wending je dag, week, leven opeens krijgt.
Bij meerdere opdrachten kies je er 1 uit.
(credits: Annelize)
Schrijf hier op waar je van baalt bij jezelf, wat maar niet opschiet, over je problemen, falen, angsten en ontvang een opdracht waar je [JA] op moet zeggen (een beetje als de film van Jim Carrey, Yes man). Wie weet wat voor een verrassende wending je dag, week, leven opeens krijgt.
Bij meerdere opdrachten kies je er 1 uit.
(credits: Annelize)
Bah
maandag 26 november 2012 om 11:58
Ik baal ervan dat ik niet kan stoppen met piekeren. Dat piekeren is over 1 onderwerp; of ik het contact met mijn ouders wil herstellen. Allerlei vragen komen in me op waar ik de hele dag mee rondloop. Kan/wil ik ze vergeven? Wil ik het verleden oprakelen (en hiermee waarschijnlijk een strijd openen waar we nooit uit gaan komen)? Wat ga ik eruit halen? Is het verstandig? En als ik het contact wil herstellen, in hoeverre laat ik ze weer toe in mijn leven? En als ik het contact verbroken wil laten, zal ik me dan altijd schuldig voelen mocht er iets gebeuren? Ik word er gek van, en zoals mijn vriend zegt: gewoon rustig aan en op jouw voorwaarden, kun je het niet aan dan stop je ermee. Maar das makkelijker gezegd dan gedaan en op dit moment weet ik het gewoon echt niet... Ik kom er vast wel aan uit, maar baal enorm dat mijn verstand en gevoel niet met elkaar in overeenstemming zijn
dinsdag 27 november 2012 om 18:50
Ik baal van het feit dat ik nog steeds zoveel last van eczeem heb. Continu maar smeren smeren smeren en het helpt niets!
Het ergste is dat het zo jeukt, ook in mijn gezicht en die krab ik dus altijd open, waar ik weer onzeker van wordt.
Sommige dagen wil ik dan het liefste terug naar bed en me de hele dag verstoppen!
Het ergste is dat het zo jeukt, ook in mijn gezicht en die krab ik dus altijd open, waar ik weer onzeker van wordt.
Sommige dagen wil ik dan het liefste terug naar bed en me de hele dag verstoppen!
woensdag 28 november 2012 om 20:01
Ik baal ervan dat ik 40 uur per week werk (waar ik echt veel waardering krijg), bij 2 organisaties vrijwilligerswerk doe (bij de ene echt handen uit de mouwen en direct contact met hulpbehoevenden), een blog in mijn vakgebied bijhoud, 3 keer per week sport, elke week wel een paar borrels of etentjes bijwoon en nog steeds een enorme leegte ervaar in mijn leven die ik tussen de bedrijven door probeer weg te eten