verloren tijd/ saai ?
dinsdag 27 november 2012 om 01:57
Ben een leuke dame kwa uiterljk, zeer aantrekkelijk zeggen anderen ook wel. Alleen d'r ontbreekt iets. Vanwege omstandigheden ben ik niet zo sociaal geweest de laatste tijden waardoor ik dus een beetje achter loop met een hoop dingen. Ik heb het gevoel dat ik saai en depri over zal komen. Dit weerhoud mij ook om contact te maken met mensn met het idee dat ze mij afgezaagd, saai, dom, lui, niets ondernemend gaan vinden.
terwijl d meeste van mijn leeftijd, veel hebben ondernomen kwa relatie, studie, werk, hobby, leven.
zal dit van belang zijn bij iemand die mij (net) leert kennen? moet ik mij echt om schamen?
Zo ja, hoe haal ik mijn weggegooide jaren in om enigzins te zorgen dat ik ''normaal'ben
(durf die ene jongen die ik leuk vind nie te benaderen omdat hij mij te oppervlakkig saai en dom gaat vinden )
WAcht vol verwachting op jullie reacties !
xXX
terwijl d meeste van mijn leeftijd, veel hebben ondernomen kwa relatie, studie, werk, hobby, leven.
zal dit van belang zijn bij iemand die mij (net) leert kennen? moet ik mij echt om schamen?
Zo ja, hoe haal ik mijn weggegooide jaren in om enigzins te zorgen dat ik ''normaal'ben
(durf die ene jongen die ik leuk vind nie te benaderen omdat hij mij te oppervlakkig saai en dom gaat vinden )
WAcht vol verwachting op jullie reacties !
xXX
dinsdag 27 november 2012 om 04:01
Joh, waarom ga je niet NU iets leuks doen: studie, werk, hobby. Wat vraag jij iemand als je ze net leert kennen? Waar ze de afgelopen 5 jaar zijn geweest? So what, dat je geen verhalen hebt dat je gebackpackt hebt in zo-Azië? Dat doet iedereen.
Ik snap best dat je je onzeker voelt, maar als iemand je minder aardig vindt omdat je een tijdje niks hebt gedaan, is hij ook je tijd niet waard. En weet je, ik heb zoveel vrienden die een aantal jaren niks hebben uitgevoerd. Dat doen de meesten namelijk wel eens. En misschien waren ze iets actiever dan jij, maar 2 dagen in de week naar de rechtenfaculteit en de rest van de week niet meer weten hoe je je schoenveters vast moet knopen van dronkenschap is nog veel onaantrekkelijker. En al die kerels eindigen ook met een vrouw.
Dus, maak je niet druk, stift je lippen, borsten vooruit, mooie glimlach en flirten maar. Met de hele wereld. Maak je vanzelf vrienden, maak je vanzelf dingen mee.
Succes!
Ik snap best dat je je onzeker voelt, maar als iemand je minder aardig vindt omdat je een tijdje niks hebt gedaan, is hij ook je tijd niet waard. En weet je, ik heb zoveel vrienden die een aantal jaren niks hebben uitgevoerd. Dat doen de meesten namelijk wel eens. En misschien waren ze iets actiever dan jij, maar 2 dagen in de week naar de rechtenfaculteit en de rest van de week niet meer weten hoe je je schoenveters vast moet knopen van dronkenschap is nog veel onaantrekkelijker. En al die kerels eindigen ook met een vrouw.
Dus, maak je niet druk, stift je lippen, borsten vooruit, mooie glimlach en flirten maar. Met de hele wereld. Maak je vanzelf vrienden, maak je vanzelf dingen mee.
Succes!
dinsdag 27 november 2012 om 06:10
Tja verloren jaren inhalen zou makkelijk zijn als dat kon maar helaas dat gaat niet voor niemand niet.
Wat denk ik het belangrijkst is als je nieuwe mensen leert kennen is wat je op dit moment met je leven doet.
Ben je nog steeds passief en onderneem je eigenlijk uit jezelf helemaal niets dan is dat denk ik wel minder aantrekkelijk ja.
Wat denk ik het belangrijkst is als je nieuwe mensen leert kennen is wat je op dit moment met je leven doet.
Ben je nog steeds passief en onderneem je eigenlijk uit jezelf helemaal niets dan is dat denk ik wel minder aantrekkelijk ja.
dinsdag 27 november 2012 om 07:47
Mensen die van alles doen, kunnen saai zijn. En mensen die niets doen, kunnen heel interessant zijn. Dat heeft niets te maken met wat zij doen, maar alles met hoe zij in het leven staan en hoe zij tegen de wereld aankijken. Je wordt saai als je nooit iets te vertellen hebt, en geen humor hebt, en niet enthousiast over iets kunt vertellen, en geen interesse toont in anderen, niet aardig kunt zijn, enz. Kortom, je hebt hoe je overkomt op anderen zelf in de hand.
Als je daarentegen zelf vindt dat je saai bent of dat je leven saai is omdat je te weinig dingen doet, dan is er natuurlijk niets wat je tegenhoudt om alsnog iets te gaan ondernemen. Maar voor de omgeving maakt het echt niet uit.
Als je daarentegen zelf vindt dat je saai bent of dat je leven saai is omdat je te weinig dingen doet, dan is er natuurlijk niets wat je tegenhoudt om alsnog iets te gaan ondernemen. Maar voor de omgeving maakt het echt niet uit.
dinsdag 27 november 2012 om 09:14
quote:Frizzy schreef op 27 november 2012 @ 07:41:
Volgens mij hechten anderen daar minder aan dan jijzelf. Je kan beter iets doen aan je eigenwaarde, dat zal een positief effect hebben op jezelf én op het contact met anderen.
Wat zij zegt! En als je nu behoefte hebt aan iets 'spannends', ga dan gewoon nu iets nieuws doen...
Bovendien, misschien heb je dan niet gereisd in Azie maar kun je wel heel leuk vertellen over dagelijkse dingen, of wat dan ook.
Oh, en je verleden is onderdeel van wie jij bent, daar is niks mis mee.
Volgens mij hechten anderen daar minder aan dan jijzelf. Je kan beter iets doen aan je eigenwaarde, dat zal een positief effect hebben op jezelf én op het contact met anderen.
Wat zij zegt! En als je nu behoefte hebt aan iets 'spannends', ga dan gewoon nu iets nieuws doen...
Bovendien, misschien heb je dan niet gereisd in Azie maar kun je wel heel leuk vertellen over dagelijkse dingen, of wat dan ook.
Oh, en je verleden is onderdeel van wie jij bent, daar is niks mis mee.
dinsdag 27 november 2012 om 09:39
dinsdag 27 november 2012 om 10:40
Maar bedenk óók dat je niet per se interessant bent voor anderen om wat je hebt gedaan. Ik heb vriendinnen die heel ondernemend zijn op het gebied van reizen, werk en carrière en vriendinnen die dit helemaal niet zijn, weinig reizen, niet ondernemend op het gebied van werk, en zelf zit ik daar een beetje tussenin. Ik vind mensen aardig om wie ze zijn, omdat ik me bij hen op mijn gemak voel en omdat het ontzettend leuke mensen zijn, niet omdat ze de halve wereld hebben gezien of een fantastisch begerenswaardige baan hebben.