klysma

02-08-2008 18:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje?

Welke klysma kun je het beste gebruiken als je anale seks wil hebben. Ik heb begrepen dat microlax darmkrampen geeft. Daarom mijn vraag welke kun je het best gebruiken en is deze bijvoorbeeld via de apotheek vrij verkrijgbaar?

hoop dat iemand dat weet
Waarom zou je een klysma gebruiken voor je anale seks hebt?

Ik heb met enige regelmaat anale seks, stimuleer mijn partner ook wel eens anaal en heb eigenlijk nooit gehad dat er echt iets mee kwam hoor.
Ik heb nooit een klysma gebruikt en bij mij is er ook nooit wat mee gekomen.. ik snap wel dat het voor jezelf een fijner idee is om helemaal schoon te zijn. Maar ik heb er dus geen ervaringen mee.
Een klysma is een geneesmiddel. Volgens mij niet zomaar vrij verkrijgbaar.
Microlax hoort geen krampen op te wekken, evt kun je de helft gebruiken... En het is vrij verkrijgbaar bij de apotheek.

Maar zoals hierboven genoemd is: ga na of het uberhaupt wel nodig is. Als je niet langer dan een paar uur daarvoor gepoept hebt, lijkt het me geen probleem
ok, bij deze echt een ranzige tip:

als je een vinger bij jezelf in brengt, dan kun je voelen of er iets aan zit te komen of niet... Helpt bij mij altijd wel, maar je voelt sowieso of je bijna weer een number 2 moet maken of niet. Nog nooit een klysma gebruikt.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Eigenlijk best netjes verwoord :D
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Een klisma is ontzettend schadelijk om die zonder medische reden te zetten. Als je het et vaak doet doen je darmen uiteindelijk niets meer zelf.

Als je het toch wat schoongespoeld wil hebben kan je zo''n vaginale douche vullen met lauw water, anaal inbrengen en het flesje leegknijpen.
Zou ik 'm daarna niet meer vaginaal gebruiken, kun je vervelende dingen van krijgen.
quote:wijnands schreef op 03 augustus 2008 @ 00:04:

Zou ik 'm daarna niet meer vaginaal gebruiken, kun je vervelende dingen van krijgen.Uhm nee, dat lijkt me logisch.
leeg flesje afwasmiddel of leeg shampooflesje. Omspoelen, vullen met handwarm water, goed plaatsen en knijpen maar. Daarna lekker knetteren.
Ik heb een vast ritme.

Behalve tijdens de anale seks draag ik een buttplug.

Elke avond voor het douchen poep ik en krijg ik van mijn man een klysma, niet veel, ongeveer 200 ml water. Dit maakt mijn eneldarm schoon.

Na het douchen breng ik dan weer mijn buttplug in.

Ik doe dit ondertussen een jaar of tien.

Zonder plug voel ik me bijzonder ongemakkelijk.
He ja, lekker voor je lol een klysma zetten. Ik moet om medische redenen wel eens een klysma, en dat is inderdaad iets wat je voor je lol doet. Houd je ook rekening met darmschade TO?
quote:izalinia schreef op 02 augustus 2008 @ 18:50:

Welke klysma kun je het beste gebruiken als je anale seks wil hebben.

Geen. Nergens voor nodig. Gewoon niet te lang van te voren naar de WC voor een grote boodschap, en daarna de boel goed wassen.

(oh zie nu pas dat het topic van 4 jaar oud is apart dat iemand de moeite doet om dat nog even omhoog te bumpen)
quote:joop_2000 schreef op 25 november 2012 @ 11:46:

[...]

oh zie nu pas dat het topic van 4 jaar oud is apart dat iemand de moeite doet om dat nog even omhoog te bumpen)Ach petranaal kon ff haar ranzige verhaaltje kwijt zullen we maar denken. Ook zo gezond om 24/7 met een buttplug in te lopen
Nu ik deze oude topic zie heb ik er wel een vraag over...

''Gewoon niet te lang van te voren naar de WC voor een grote boodschap''

Ik neem aan dat je niet te lang daarvoor moet gaan omdat anders er al een 2de boodschap onderweg is om het maar zo te zeggen ( wat klinkt het wazig zo ) Maar ik neem aan dat als je net een grote boodschap hebt gedaan het ook niet het juiste moment is? want dan zal er vast nog wel wat zitten.. Ik vraag mij dan af..Wat is het juiste moment..Alhoewel dat vast per persoon verschilt... Maar zit er niet ALTIJD wat in je darmen waardoor toch de kans groot is dat er wat mee komt,al is het weinig?
Ik denk niet dat je moet gaan poepen en vlak daarna anale sex moet hebben. Volgens mij zit er dan altijd nog wat.

Verder denk ik dat dat laatste stukje endeldarm vrijwel altijd schoon is, je poep zit normaal niet helemaal tot aan het rectum. Tenzij je echt heel nodig moet he! ;)

Dus normaal gesproken, als je niet echt heel erg moet of niet net geweest bent zullen jullie mooi schoon blijven tijdens de anale sex. Wil je echt zeker zijn dan is het inderdaad fijn om iets van een anaaldouche te gebruiken, lege shampoo flesjes voldoen natuurlijk ook maar, bij een echte anaaldouche heb je een langere hals die je dieper in je anus kunt brengen.
eely.nl
Ik zou zeggen poep ongeveer 2 à 3 uur van te voren en je zit 'veilig';)
Jullie praten over poepen alsof je het op commando kunt?

Ff 2 a 3 uur vantevoren poepen, alsof je precies weet wanneer je gaat neuken en dan ook nog net zoveel uur vantevoren toevallig moet/kunt poepen... Je gaat toch als je moet, niet als je wilt?
quote:petranaal schreef op 25 november 2012 @ 10:32:

Ik heb een vast ritme.

Behalve tijdens de anale seks draag ik een buttplug.

Elke avond voor het douchen poep ik en krijg ik van mijn man een klysma, niet veel, ongeveer 200 ml water. Dit maakt mijn eneldarm schoon.

Na het douchen breng ik dan weer mijn buttplug in.

Ik doe dit ondertussen een jaar of tien.

Zonder plug voel ik me bijzonder ongemakkelijk.Hmm hier zat ik dan weer niet op te wachten :(
quote:gudrun schreef op 26 november 2012 @ 15:42:

[...]

Hmm hier zat ik dan weer niet op te wachten :(

idd..

Zo'n buttlplug hé...is dat niet zichtbaar in je broek?
quote:gurly3 schreef op 27 november 2012 @ 12:38:

[...]

idd..

Zo'n buttlplug hé...is dat niet zichtbaar in je broek?

Waarschijnlijk draagt zij geen broek. Enkel een rokje, voor "directe consumptie" :-)

Het doet me denken aan iemand die ik ken, die graag aan tepels zuigt. Die heeft heel de dag, om te oefenen, een fopspeen in de mond. Hij is wel nog maar enkele maanden oud hoor :-)

Ieder zijn meug, vind ik, maar sommige mensen hebben toch redelijk speciale "gewoontes" naar mijn gevoelen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven