Zo naakt!

27-11-2012 20:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hè hè, eindelijk weer een avatar

Na dagenlang met een nietszeggend grijs vakje hier ronddwalen. Ik kon mezelf niet terugvinden in de topics, herkende mezelf niet. Maar, zoals wel meer op het vivaforum, hij wilde niet. Gelukkig is daar een mod voor en toen mijn avatar vanavond naast mijn berichten verscheen merkte ik toch een kleine zucht van opluchting, 'zo, ik ben er weer', weer gesetteld met mijn nieuwe nic.

Ik voelde me toch wel heel 'naakt' zonder avatar, zonder 'herkenningspunt'.

Herkennen jullie dat? Zijn jullie gehecht aan je ouwe nics en avatars? Verander je (daarom?) juist nooit van nic? Of wissel je je nic en avatar moeiteloos in?
Gefeliciteerd, die is leuk!

Ja, ik ben gehecht aan nick én avatar.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 27 november 2012 @ 20:05:

Ja, ik ben gehecht aan nick én avatar.Dank! Ik herken jou ook aan je avatar
Sorry, ik heb net een nieuwe genomen, omdat iemand een goed linkje plaatste van een plaatje voor mijn huidige avatar.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Is het iets met badminton Snoesje?
Nee, ik ben er niet aan gehecht, verander zo af en toe als ik zin heb.
quote:herfstblad schreef op 27 november 2012 @ 20:08:

Dank! Ik herken jou ook aan je avatar Leuk
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik verander hem nooit. Ben er erg aan gehecht ook op andere fora heb ik dezelfde avatar als hier. Ik vind het ook best irritant als iemand hem ineens wijzigt haha! Ik herken mensen er echt aan, kijk vaak niet eens naar de nick

En volgens mij ben ik ook wel herkenbaar eraan.
Ik veranderde vroegah wekelijks van avatar, maar deze heb ik al maanden en ik hou hem. Ik heb hem zelfs meegenomen naar mijn nieuwe nick .
quote:herfstblad schreef op 27 november 2012 @ 20:12:

Is het iets met badminton Snoesje?of een cavia?
Ik ben erg gehecht aan vaste plaatjes. Zo herken ik forummers het best.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, ik herken het. Zonder avatar is het saai, ik ga ook een nieuwe nemen weet alleen nog niet wat! haha
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Als het maar met een magnum te maken heeft,dan heb ik er weinig moeite mee mijn avatar te veranderen.
quote:Enn schreef op 27 november 2012 @ 20:22:

Ik ben erg gehecht aan vaste plaatjes. Zo herken ik forummers het best.

Dat dus.

En toen ik m'n nick wijzigde heb ik eerst een andere avatar gehad, maar ik bleef mezelf kwijt in topics. Toch m'n oude avatar, van de oude nick, maar weer genomen.
Ik ben niet per se gehecht aan die van mezelf (denk ik?), maar wel als anderen inene allemaal nieuwe nicks of ava's hebben. Zo'n plaatje is voor mij het herkenningspunt van andere forummers en kan helemaal in de war raken als er gewisseld wordt of er twee dezelfden rondlopen,etc.
Ik ben een nudist
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik wil wel een andere, maar het is zó lastig!
quote:DidiRidi schreef op 27 november 2012 @ 20:47:

Ik ben een nudist

En ik een naturist.

Mijn avatar is "het" naturistensymbool, in 1973 ontworpen door Cor Uytenhaak. Een vrouw die baadt in het licht van de zon.

http://www.naturistencamp ... 41/naturistensymbool.html

Het kwartje valt nou pas hoe goed mijn avatar past bij de topictitel.

Oh wow snoesje666 dit zijn wel leuke weetjes ( er was ooit een topic over betekenis van de nicks, maar kan me er geen herinneren over avatars.) Bij mijn vorige nick vond ik het belangrijker, tegenwoordig forum ik vooral mobiel zonder app, dus nu zie ik ze ook niet meer.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Frizzy schreef op 27 november 2012 @ 20:49:

Ik wil wel een andere, maar het is zó lastig!

Plaatje op je harde schijf zetten, bij je afbeeldingen.

Naar het tabje "Mijn Viva" gaan.

Vervolgens via het "invulscherm" selecteren.

Daarna op álle "wijzigknopjes" drukken, ook op de secties die je niet wijzigt.

Dan weer naar het forum, en F5.
quote:Elmervrouw schreef op 27 november 2012 @ 20:05:

Ja, ik ben gehecht aan nick én avatar.Herken ik nou Seven of Nine of vergis ik me?
Nou, Snoesje, ik heb alle stappen gedaan die jij beschrijft, maar nog steeds geen plaatje :( Kun je gewoon een opgeslagen plaatje nemen, of moet het een url zijn?
quote:Snoesje666 schreef op 27 november 2012 @ 20:54:

[...]

En ik een naturist.

Mijn avatar is "het" naturistensymbool, in 1973 ontworpen door Cor Uytenhaak. Een vrouw die baadt in het licht van de zon.

http://www.naturistencamp ... 41/naturistensymbool.html

Moooooi symbool!

Ik ben gehecht aan mn nick en mijn avatar...

en vind het ook niet leuk als andere/vaste forummers m wijzigen...

[img]http://home.kpn.nl/j123m/plaatjesmap/symbool.jpg[/img]
quote:Helixia schreef op 27 november 2012 @ 21:08:

Nou, Snoesje, ik heb alle stappen gedaan die jij beschrijft, maar nog steeds geen plaatje :( Kun je gewoon een opgeslagen plaatje nemen, of moet het een url zijn?

Een opgeslagen plaatje uit je "bibliotheek". Dat is een map, ergens op je harde schijf.

Zoek een leuk plaatje met google-afbeeldingen. Klik op het linkje, waardoor je alleen het plaatje te zien krijgt, en klik dan op het plaatje met je rechtermuisknop. Kies vervolgens "downloaden", dan kun je -als het goed is- zien in welke map je computer het plaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven