Zo naakt!

27-11-2012 20:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hè hè, eindelijk weer een avatar

Na dagenlang met een nietszeggend grijs vakje hier ronddwalen. Ik kon mezelf niet terugvinden in de topics, herkende mezelf niet. Maar, zoals wel meer op het vivaforum, hij wilde niet. Gelukkig is daar een mod voor en toen mijn avatar vanavond naast mijn berichten verscheen merkte ik toch een kleine zucht van opluchting, 'zo, ik ben er weer', weer gesetteld met mijn nieuwe nic.

Ik voelde me toch wel heel 'naakt' zonder avatar, zonder 'herkenningspunt'.

Herkennen jullie dat? Zijn jullie gehecht aan je ouwe nics en avatars? Verander je (daarom?) juist nooit van nic? Of wissel je je nic en avatar moeiteloos in?
quote:Snoesje666 schreef op 27 november 2012 @ 21:02:

[...]

Plaatje op je harde schijf zetten, bij je afbeeldingen.

Naar het tabje "Mijn Viva" gaan.

Vervolgens via het "invulscherm" selecteren.

Daarna op álle "wijzigknopjes" drukken, ook op de secties die je niet wijzigt.

Dan weer naar het forum, en F5.Oh wat schattig. Ik weet wel hoe het moet, maar ik kan niet wennen als ik een ander plaatje doe. En iedereen staat meteen op z'n achterste benen wegens onherkenbaarheid enzo.
Zo heb ik het ook gedaan, raar dat ie dat niet pakt.
En als ik mijn profiel bekijk, is het plaatje wel te zien.
quote:Frizzy schreef op 27 november 2012 @ 20:49:

Ik wil wel een andere, maar het is zó lastig!Ik zou je ook niet meer met een andere herkennen Frizzy!
quote:Snoesje666 schreef op 27 november 2012 @ 20:54:

[...]

En ik een naturist.

Mijn avatar is "het" naturistensymbool, in 1973 ontworpen door Cor Uytenhaak. Een vrouw die baadt in het licht van de zon.

http://www.naturistencamp ... 41/naturistensymbool.html

[img]http://home.kpn.nl/j123m/plaatjesmap/symbool.jpg[/img]Ohh, nu zie ik het beter! Mooi
quote:DidiRidi schreef op 27 november 2012 @ 20:47:

Ik ben een nudist Geen behoefte om iets aan te trekken?
quote:Helixia schreef op 27 november 2012 @ 22:56:

Zo heb ik het ook gedaan, raar dat ie dat niet pakt.Ik had hetzelfde probleem (vandaar grote opluchting nu ) mod gaf de tip je plaatje te mailen naar forum@viva.nl als het niet werkt. Dan zetten zij hem erbij voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven