de Sint
woensdag 28 november 2012 om 10:24
Ons kindje is 3 mnd en nu worden we er gek op aan gekeken dat we nog geen Sinterklaas vieren, is dit nou echt zo raar?
Uiteraard hebben we 1 cadeau voor hem gekocht maar verder wilden we er niks aan doen behalve misschien samen s'avonds met pepernoten op de bank tv kijken.
Niet dat we het ineens nu wel gaan vieren maar vraag mij af wat vinden jullie?
Uiteraard hebben we 1 cadeau voor hem gekocht maar verder wilden we er niks aan doen behalve misschien samen s'avonds met pepernoten op de bank tv kijken.
Niet dat we het ineens nu wel gaan vieren maar vraag mij af wat vinden jullie?
woensdag 28 november 2012 om 10:29
woensdag 28 november 2012 om 10:31
woensdag 28 november 2012 om 10:33
woensdag 28 november 2012 om 10:35
woensdag 28 november 2012 om 10:52
Toen mijn dochter zo klein was, vierden wij het ook niet hoor, wat een onzin.....we hebben toen 1 sint kadootje gekocht....
Nu is mijn zoontje 18 maanden en zijn zus 6, dus vieren we het wel, alhoewel het voor mijn zoontje dus nog niets betekent. Heb voor hem dan ook een pyama, en kleding gekocht en natuurlijk ook wat om te spelen. Sowieso vieren wij het nooit groots....
Nu is mijn zoontje 18 maanden en zijn zus 6, dus vieren we het wel, alhoewel het voor mijn zoontje dus nog niets betekent. Heb voor hem dan ook een pyama, en kleding gekocht en natuurlijk ook wat om te spelen. Sowieso vieren wij het nooit groots....
woensdag 28 november 2012 om 11:18
woensdag 28 november 2012 om 11:37
quote:framboosjes schreef op 28 november 2012 @ 11:30:
Onder Sinterklaas vieren versta ik een zak vol met cadeautjes die met een grote bons op het raam voor de deur wordt gezet.
En wat betreft je andere huh's.. Wat ben je negatief! Je lijkt mijn familie wel, beetje zeurderig Negatief, omdat ik 'huh' denk?
Onder Sinterklaas vieren versta ik een zak vol met cadeautjes die met een grote bons op het raam voor de deur wordt gezet.
En wat betreft je andere huh's.. Wat ben je negatief! Je lijkt mijn familie wel, beetje zeurderig Negatief, omdat ik 'huh' denk?
woensdag 28 november 2012 om 11:40
quote:framboosjes schreef op 28 november 2012 @ 11:30:
In dit geval vier ik ook geen sinterklaas. Ik neem namelijk zelf mijn krat met cadeaus mee dus niks geen zakken en niks geen gebons hier op pakjes avond. En dat terwijl er bergen cadeautjes zijn
OT, waarom zou je het wel vieren met een kindje van 3 maanden?! Die heeft er niets aan, dus dan zou je alleen sint vieren samen met je man. Nogal onzinnig in mijn ogen.
In dit geval vier ik ook geen sinterklaas. Ik neem namelijk zelf mijn krat met cadeaus mee dus niks geen zakken en niks geen gebons hier op pakjes avond. En dat terwijl er bergen cadeautjes zijn
OT, waarom zou je het wel vieren met een kindje van 3 maanden?! Die heeft er niets aan, dus dan zou je alleen sint vieren samen met je man. Nogal onzinnig in mijn ogen.
woensdag 28 november 2012 om 11:46
Door wat pepernoten op tafel te zetten wat we ieder jaar doen heb ik nog een beetje het idee dat het Sinterklaas is.
Dat is alles wat we er aan doen.
En wat betreft het cadeautje dat is een speelkleed, wilden we eigenlijk al kopen omdat het handig is maar hebben gezegd, dan is dit zijn Sinterklaas cadeautje, gewoon meer voor de fun!
Dat is alles wat we er aan doen.
En wat betreft het cadeautje dat is een speelkleed, wilden we eigenlijk al kopen omdat het handig is maar hebben gezegd, dan is dit zijn Sinterklaas cadeautje, gewoon meer voor de fun!
woensdag 28 november 2012 om 12:21
Mijn dochter is net twee, en we vieren dit jaar een klein beetje Sinterklaas. Als in, liedjes zingen, en op het kinderdagverblijf kwam Sinterklaas langs. De intocht hebben we gemist, die was op haar verjaardag. Volgend jaar kunnen we wat meer erbij uitleggen, en dan hopelijk wel naar de intocht en wat meer doen met schoen zetten. Snapt ze nu nog niks van. En dat ze net jarig is geweest hielp niet, want eerst kreeg ze kadootjes want jarig, en meteen daarna weer kadootjes? Maar nu alle kindjes? Huh?
Sinterklaas vieren voor een kind van drie maanden vind ik eerlijk gezegd je reinste onzin.
Sinterklaas vieren voor een kind van drie maanden vind ik eerlijk gezegd je reinste onzin.
woensdag 28 november 2012 om 12:38
Hier is zl op 5 december precies 12wkn en voor hem zou ik het ook niet vieren. Hij heeft echter een nichtje van 6 die nog helemaal geloofd waardoor we het wel gaan vieren. Ik heb wel tegen de anderen gezegd dat hij geen cadeaus hoeft. Ik zal er een paar dingen bij doen om het geloofwaardig voor zijn nichtje te maken. Dus ik vind het helemaal niet gek dat jullie het niet vieren.