Skydrive
donderdag 29 november 2012 om 10:15
Ik heb een document op Skydrive (Hotmail) staan en die kan ik nu opeens niet meer openen omdat "het bestand mogelijk beschadigd is of een bestandsindeling heeft die niet wordt ondersteund". Ook een geheel nieuwe document openen lukt niet en krijg ik dezelfde melding. Ik heb al Gegoogeld maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand wellicht een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Het gaat maar om één document maar ik zou het jammer vinden als die informatie verloren is gegaan.
donderdag 29 november 2012 om 11:31
Het gaat om een Excel file die ik in Skydrive heb gemaakt. Ik kan verder niets; niet openen, niet opnieuw opslaan en ook niet herstellen. Ik heb een forum (oftewel community in Microsoft taal) gevonden en daar ook mijn vraag gesteld. En als ik alle andere vragen daar zo zie, dan mag ik blij zijn dat ik één Excel document kwijt ben. Er zijn mensen met halve mailboxen die op mysterieuze wijze zijn verdwenen.
donderdag 29 november 2012 om 12:26
Ik ben helemaal nergens naartoe afgedwaald . Ik zie het document wel in Skydrive genoemd staan maar ik kan het niet openen, herstellen of wat dan ook. Dus jouw tips zijn prima maar helaas niet in dit geval. Ook omdat ik Excel in z'n geheel niet kan openen (voor het maken van een nieuw document). Ik krijg dan dezelfde melding. Word werkt daarentegen weer wel.
Werkze en dank je wel voor het reageren .
Werkze en dank je wel voor het reageren .