Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor 't vragen, Leo. Gisterenmiddag was hoofd gelukkig beter, maar nu is het weer min. Helaas zit ik nu op het werk en weggaan kan ook niet zomaar.

Later is nu

Dag lieve allemaal,.......

Lé, je pootje weer wat beter, gelukkig,. en Dream, weer hoofdpijn?

Ik zet de kippensoep wel weer op..................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Eindeloosjelief, hoe is het met je Poezenmuis?
Eindeloos, heb je ook vega-kippensoep? Dan GRAAG

Dank

Hoor dat de regen weer even voorbij is. Gauw met de hond eruit dan naar bed en hopen dat die koppijn dit weekend wegblijft. Heb mezelf opgeworpen als chauffeur voor m'n moeder naar het zuiden van NL wel zo prettig als ik dan helder ben.
Later is nu
Kinderen net weg, Net in mandje, kom morgen uitgebreid

berichten. Grrrr iPhone, kan er niets mee.

Niet eens glitteren.

Wel

Truste my dear lady's
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Droomvrouw , ik kan vegasoep voor je maken.

Graag zelfs!!!!!

Houden we een meet.

Met tompoezen !!
Glittertjes, willen jullie even glitteren voor mij vandaag?

Zojuist op een ander topic (tussen haakjes) een hele heftige conclusie neergezet, waar ik ondersteboven van ben. Het floepte er zó uit en toen deed het zeer. Heel erg zeer.

Misschien raar maar ik mag het één dag zijn van mezelf. In de war dus.

Loep als je wil weten waar het over gaat, ik kan het even niet nog een keer vertellen.

Ik glitter later weer voor jullie!
quote:Eleonora schreef op 30 november 2012 @ 07:48:

Glittertjes, willen jullie even glitteren voor mij vandaag?

Zojuist op een ander topic (tussen haakjes) een hele heftige conclusie neergezet, waar ik ondersteboven van ben. Het floepte er zó uit en toen deed het zeer. Heel erg zeer.

Misschien raar maar ik mag het één dag zijn van mezelf. In de war dus.

Loep als je wil weten waar het over gaat, ik kan het even niet nog een keer vertellen.

Ik glitter later weer voor jullie!Kan niet glitteren, wel knuffels uitdelen.........Voor jouw de grootste die ik heb
Och Lé toch... Hier komt ie:

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Oh Leo, ik denk dat ik 'm gelezen had. Kan me voorstellen dat je wel even nodig hebt als 't zo zwart op wit staat.

Maar ik denk wel dat jij iemand bent die goed nadenkt en bewust beslissingen neemt.

Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
En nog één extra:

En één voor iedereen die 't vanmorgen koud had.

quote:Eindeloos schreef op 29 november 2012 @ 23:08:

Droomvrouw , ik kan vegasoep voor je maken.

Graag zelfs!!!!!

Houden we een meet.

Met tompoezen !!Leuk! Kom ik met mijn hondje bij jou en jouw hondje langs
Later is nu

Voor Eleonora

Later is nu
Voor Leo,

En nog gauw 1,

Dromertje, je bent welkom, hoor. !!!

Van Harte.

Jammer dat ik zo'n eind uit de buurt woon, anders kwam ik ook even langs gewandeld met mijn hondje.
Je bent ook van harte welkom, hoor, Jonari.

Maar ik begrijp dat 't te ver is, jammer,

Voor jou ook een mooie glitter,

En nog een, voor onze Lé,

maar nu even te druk, Eindeloos Lijkt me wel leuk voor binnenkort een keertje.

Ik zou trouwens niet weten hoe mijn hond reageert, als ik bij iemand thuiskom, die een hond heeft. Laatst voor het eerst een andere hond in huis gehad, mijn hondje was zeer verontwaardigd, vooral dat die andere hond niet op hem reageerde
Later is nu
1
Mijn kind heeft vandaag, op zijn 12e verjaardag, zijn zwemdiploma A gehaald. Dat verdient zeker wel een glitterplaatje.

Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven