Blijdorp in de winter?

30-11-2012 14:19 19 berichten
Hoi,

Ik wil graag met een groep vriendinnen naar de dierentuin.

Gaat iemand hier wel eens in de winter naar Blijdorp? Is dat de moeite waard? Hebben ze er ook aquaria en mooie binnenverblijven?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
http://www.diergaardeblijdorp.nl
Bedankt muffin, maar ik was meer op zoek naar eigen meningen .
Blijdorp is prachtig. Zeker het aquarium.
quote:Ephina schreef op 30 november 2012 @ 14:27:

Bedankt muffin, maar ik was meer op zoek naar eigen meningen .

oh, omdat je vroeg of er ook aquaria en mooie binnenverblijven waren...

(Blijdorp staat bekend om zijn enorme aquarium; het oceanium..)
Oceanium is mooi, maar ze hebben ook een mooi, oud binnenverblijf voor reptielen.
Wij gaan het hele jaar rond, want we hebben een abonnement. Het is zo'n leuke dierentuin. En bij kou of regen zijn er genoeg binnenruimtes zoals het Oceanium en de Rivièrahal.
Weer of geen weer Blijdorp is en blijft geweldig.

En heeft inderdaad een heel groot aquarium en genoeg binnenverblijven om je bezig te houden
Blijdorp is verkozen tot de beste dierentuin van Nederland. Het is er altijd fantastisch.
hier ook een Blijdorpverslaafde. mn lief en kado-zonen zijn inmiddels aangestoken.tis zoooooo vreselijk leuk,bij elk jaargetijde,bij elk weerstype.we zijn maandag nog ff met zn 2tjes geweest en gaan volgend weekend weer met kleine mannen
Blijdorp is leuk!!!

Oceanium is inderdaad erg leuk, reptielen zitten lekker warm binnen en er is nog een flink aantal andere dieren waar je ook lekker naar binnen kan, dus ook met minder mooi weer prima te doen!
Top. Fijn te horen :)!

Desteny wat zeg je dat lief zeg. Kadozonen.
In de winter: zijn de meeste dieren met winterslaap.

Ik spreek uit ervaring.
Ik vind blijdorp ook heel leuk in de winter. Het Oceanium is binnen, de Riviera hal waar de reptielen zitten en dan is er nog het binnenverblijf van de Olifanten, waar ook nog andere dieren zitten.

En als het droog is, is de rest van de dierentuin ook leuk.
quote:Ephina schreef op 30 november 2012 @ 15:13:

Top. Fijn te horen :)!

Desteny wat zeg je dat lief zeg. Kadozonen.Ik ben ook erg blij met ze.zocht. 1 man en kreeg er 3.nou dan heb je toch de hoofdprijs he!
quote:MEFunny schreef op 30 november 2012 @ 16:47:

In de winter: zijn de meeste dieren met winterslaap.

Ik spreek uit ervaring.er zijn idd dieren die wat minder actief zijn,maar er zijn dr ook juist actiever als zomers zoals de manenwolf.ach dr is heus genoeg te beleven in Blijdorp.beebie neushoorntje Zwarta en beebie gorillla zijn zoooooo leuk!!!
Van 1 december t/m 31 januari is er zelfs een slee-baan.

En een winterplein waar je rond een vuurtje warme chocolademelk kunt drinken.
Jaaaaaaa wij gaan zowiezo dan ook!
Superleuk maar let op want rivierahal is in verbouwing dus niet zo mooi al anders. Maar nog steeds leuk!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven