slotje
zaterdag 1 december 2012 om 17:39
Ons huidige huis is vies, dus het wordt tijd voor een nieuw exemplaar. Nou hadden we gedacht dat het ook wel eens leuk is om wat ruimer behuisd te zijn, en zo viel ons oog op twee pandjes. Deze vond ik wel leuk:
Mijn man echter gaat helemaal voor deze:
Welke zouden jullie kiezen? Help me alsjeblieft, want de emoties hier in huis lopen steeds verder op
Mijn man echter gaat helemaal voor deze:
Welke zouden jullie kiezen? Help me alsjeblieft, want de emoties hier in huis lopen steeds verder op
zaterdag 1 december 2012 om 17:46
zaterdag 1 december 2012 om 17:48
quote:louba schreef op 01 december 2012 @ 17:43:
Voor slotje 2 moet je wel elke dag de gracht schoonhouden! Of je neemt een stel eenden en ganzen om dit voor je schoon te houden. Dus praktisch gezien 1, bij meer tijd slot 2. Dat zei ik ook. Maar mijn man vist graag, en hij heeft beloofd ook af en toe de troep uit de gracht te vissen. Maar ja, hij heeft ook ooit beloofd het dopje op de tandpasta te doen
Voor slotje 2 moet je wel elke dag de gracht schoonhouden! Of je neemt een stel eenden en ganzen om dit voor je schoon te houden. Dus praktisch gezien 1, bij meer tijd slot 2. Dat zei ik ook. Maar mijn man vist graag, en hij heeft beloofd ook af en toe de troep uit de gracht te vissen. Maar ja, hij heeft ook ooit beloofd het dopje op de tandpasta te doen
zaterdag 1 december 2012 om 17:49
quote:NymphadoraTonks schreef op 01 december 2012 @ 17:46:
Bij bezorging is het jouw probleem toch niet om slecht bereikbaar te zijn?
Moet waarschijnlijk wel een goede fooi geven
Pardon??? Heb jij enig idee hoe vreselijk frustrerend het is om elke keer weer uit te moeten leggen welke villa ze moeten hebben en dan nog anderhalf uur op je pizza calzone te moeten wachten omdat hun tomtom het niet doet waar ze moeten zijn??? Nee he???? Dacht ik al!!
Plebs....
Bij bezorging is het jouw probleem toch niet om slecht bereikbaar te zijn?
Moet waarschijnlijk wel een goede fooi geven
Pardon??? Heb jij enig idee hoe vreselijk frustrerend het is om elke keer weer uit te moeten leggen welke villa ze moeten hebben en dan nog anderhalf uur op je pizza calzone te moeten wachten omdat hun tomtom het niet doet waar ze moeten zijn??? Nee he???? Dacht ik al!!
Plebs....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
zaterdag 1 december 2012 om 17:52
zaterdag 1 december 2012 om 17:52
zaterdag 1 december 2012 om 17:54