slotje

01-12-2012 17:39 35 berichten
Ons huidige huis is vies, dus het wordt tijd voor een nieuw exemplaar. Nou hadden we gedacht dat het ook wel eens leuk is om wat ruimer behuisd te zijn, en zo viel ons oog op twee pandjes. Deze vond ik wel leuk:

Mijn man echter gaat helemaal voor deze:

Welke zouden jullie kiezen? Help me alsjeblieft, want de emoties hier in huis lopen steeds verder op

Welk slotje zou jij kiezen?

Totaal aantal stemmen: 19

Slotje 1 (53%)
Slotje 2 (47%)
achhhhhhhhhh ik zit nieuws te kijken, en de poolse aannemer heeft het slotje gesloopt ( per ongeluk)

Nederland 1 nieuws 18.oo
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zag het ook:

http://nos.nl/artikel/446 ... per-ongeluk-gesloopt.html

Dus Pizza Prince, geen Polen in huren bij renovatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Goed dat jullie me even waarschuwen.
quote:louba schreef op 01 december 2012 @ 17:43:

Voor slotje 2 moet je wel elke dag de gracht schoonhouden! Of je neemt een stel eenden en ganzen om dit voor je schoon te houden. Dus praktisch gezien 1, bij meer tijd slot 2. Ze hebben allebei een slotgracht... Maar de tweede heeft ook een binnenplaats en de eerste niet. Dus ik stem voor slotje 2.
quote:Yezka schreef op 01 december 2012 @ 18:34:

[...]

Ze hebben allebei een slotgracht... Maar de tweede heeft ook een binnenplaats en de eerste niet. Dus ik stem voor slotje 2.Lekker dan. En nou staat mijn mans slotje dus voor . Fijn zo'n vrouwenforum.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 december 2012 @ 18:48:

[...]

Lekker dan. En nou staat mijn mans slotje dus voor . Fijn zo'n vrouwenforum.

Het huwelijk is geven en nemen, water bij de wijn doen. Waarom wil jij 1 en hij 2.

Praat erover. Maak een lijstje met voor en nadelen dan komt het helemaal goed

Deze wijze raad kost maar 25 euro
2 Is een stuk praktischer. Om te beginnen minder ramen. Ook minder huis, dus minder schoon te maken. En de binnenplaats is perfect voor buitenfeestjes. Die gracht is juist handig, dan kunnen je kinderen fijn zwemmen en met feestjes laat je de mannen erin plassen, scheelt een hoop poetswerk op de wc.
quote:Maylea schreef op 01 december 2012 @ 19:09:

[...]

Het huwelijk is geven en nemen, water bij de wijn doen.Bedankt voor je advies, maar als ik water bij de wijn doe wordt mijn man woest. Dus nee, naar die 25 euri kun je fluiten,
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 december 2012 @ 19:48:

[...]

Bedankt voor je advies, maar als ik water bij de wijn doe wordt mijn man woest. Dus nee, naar die 25 euri kun je fluiten,
Ik zou toch gaan voor die pizzaslot, die is beschikbaar en dan zijn jullie allebei tevreden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven