-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
maandag 5 mei 2008 om 18:11
Zal tijdens koken nog even lijstjes plempen
Gister
brinta
2 kaiserbroodjes met brie, verse jus
halve komkommer
ijsje (raket)
bak magere yoghurt met aardbeien erdoor (spaanse, niet lekker!)
gemengde salade met heel veel lekkere dingen erin ( ) en gegrilde zalmfilet
Vandaag
brinta
krentenbol
nóg een krentenbol
magere yoghurt met cruesli
appel
tomaat met aromat
mini zakje naturel chips (veel zoutbehoefte met warm weer)
nu macaroni aant maken
Toch niet slecht naar mijn idee...
Gister
brinta
2 kaiserbroodjes met brie, verse jus
halve komkommer
ijsje (raket)
bak magere yoghurt met aardbeien erdoor (spaanse, niet lekker!)
gemengde salade met heel veel lekkere dingen erin ( ) en gegrilde zalmfilet
Vandaag
brinta
krentenbol
nóg een krentenbol
magere yoghurt met cruesli
appel
tomaat met aromat
mini zakje naturel chips (veel zoutbehoefte met warm weer)
nu macaroni aant maken
Toch niet slecht naar mijn idee...
Shit happens
maandag 5 mei 2008 om 22:32
Joehooeee Porec, hiero!!! Ietsje meer naar links kijken, joh!
Alles goed hier meiden!? Jullie vandaag nog van het zonnetje genoten of moesten jullie werken!? Ik naar bevrijdingsfestival in Zwolle geweest, was echt poepiedruk!!! Maar wel even gezellig!
Trouwens, heb een voldoende voor mijn artikel!!! Wooeeehoeee!!!! Ben echt superblij!!! Weer stapje dichter bij mijn diplomaatje...
voor allen!
Alles goed hier meiden!? Jullie vandaag nog van het zonnetje genoten of moesten jullie werken!? Ik naar bevrijdingsfestival in Zwolle geweest, was echt poepiedruk!!! Maar wel even gezellig!
Trouwens, heb een voldoende voor mijn artikel!!! Wooeeehoeee!!!! Ben echt superblij!!! Weer stapje dichter bij mijn diplomaatje...
voor allen!
dinsdag 6 mei 2008 om 08:38
Heloooo
Ik heb zulke ongelooflijke slechte dagen gehad dat ik me hier eigenlijk niet zou mogen vertonen.... Booeehhooeee Patat, kroketten, frikandellen, wijn, nog meer wijn, pizza... Komt ook door de dagen: veel feestjes, uit eten, verjaardagen, uitjes.
Maaaar... gisteren heb ik in mn bikini gelegen en schaaaamde me gewoon echt voor mn buik. Dus ik ga er nu weer helemaal voor. En ik begin meteen goed: ipv vanavond trainen heb ik een verjaardag Maar qua eten hoop ik weer helemaal goed
te gaan, heb mn koelkast weer volgepropt met gezonde dingen. En gelukkig heb ik bij warm weer altijd meer behoefte aan water, fruit en salade. Heeeerlijk trouwens he, die zon, word er helemaal heppie van! Wel jammer dat het normale leventje weer begint, ben gewoon weer aan het werk t/m vrijdag....
Kom later nog wel ff lijstjes plempuh
Fijne dag, baaaaiii
Ik heb zulke ongelooflijke slechte dagen gehad dat ik me hier eigenlijk niet zou mogen vertonen.... Booeehhooeee Patat, kroketten, frikandellen, wijn, nog meer wijn, pizza... Komt ook door de dagen: veel feestjes, uit eten, verjaardagen, uitjes.
Maaaar... gisteren heb ik in mn bikini gelegen en schaaaamde me gewoon echt voor mn buik. Dus ik ga er nu weer helemaal voor. En ik begin meteen goed: ipv vanavond trainen heb ik een verjaardag Maar qua eten hoop ik weer helemaal goed
te gaan, heb mn koelkast weer volgepropt met gezonde dingen. En gelukkig heb ik bij warm weer altijd meer behoefte aan water, fruit en salade. Heeeerlijk trouwens he, die zon, word er helemaal heppie van! Wel jammer dat het normale leventje weer begint, ben gewoon weer aan het werk t/m vrijdag....
Kom later nog wel ff lijstjes plempuh
Fijne dag, baaaaiii
dinsdag 6 mei 2008 om 10:18
Hey,
Revival, we kunnen elkaar de hand schudden. Bij mij is het ook niet best gegaan de afgelopen dagen. Biertjes en bitterballen wisselden zich af met wijn en andersoortig calorierijk voedsel. Ik ben dan ook aangekomen ipv afgevallen, bwaaa. Gisteren was ik weer aardig goed op weg, totdat ik op mijn werk kwam. Onder het mom van, het is toch al verpest, gisteren uit mn werk ook nog thuis behoorlijk lopen vreten. Nouja, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bij deze spreek ik met iedereen af dat ik er vandaag en de komende dagen me netjes aan mijn dieetregel hou. Geen gevreet meer voor miekie....
Dat ziet er als volgt uit:
O: 1 bh rosbief, 1 bh gest muisjes
L: 1 bh rosbief, 1 bh gest muisjes, 1 bh s-spread
T: fruit
D: geen idee, op mn werk
En nu naar de sportschool.... zucht.
U hoort nog van mij...
Fijne dag allen!!
xxx
Revival, we kunnen elkaar de hand schudden. Bij mij is het ook niet best gegaan de afgelopen dagen. Biertjes en bitterballen wisselden zich af met wijn en andersoortig calorierijk voedsel. Ik ben dan ook aangekomen ipv afgevallen, bwaaa. Gisteren was ik weer aardig goed op weg, totdat ik op mijn werk kwam. Onder het mom van, het is toch al verpest, gisteren uit mn werk ook nog thuis behoorlijk lopen vreten. Nouja, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Bij deze spreek ik met iedereen af dat ik er vandaag en de komende dagen me netjes aan mijn dieetregel hou. Geen gevreet meer voor miekie....
Dat ziet er als volgt uit:
O: 1 bh rosbief, 1 bh gest muisjes
L: 1 bh rosbief, 1 bh gest muisjes, 1 bh s-spread
D: geen idee, op mn werk
En nu naar de sportschool.... zucht.
U hoort nog van mij...
Fijne dag allen!!
xxx
dinsdag 6 mei 2008 om 12:19
Hier ook een bloos schaam slechte week! Ik stond een paar dagen terug op de weegschaal en 65.2!!! AAAAAARGH. Ik ging zo lekker. Nu meteen de rem er weer op. Vanmorgen 64.7.
Ik wil potverdorrie een slot op m'n mond. Zo stom dat ik geen nee kan zeggen. Bah.
Vanavond hardlopen! Ik ga er weer tegenaan zucht.
Super boardgirl!
O ja iemand vroeg wat nt2vo was. Het is Nederlands als 2e taal in het voortgezet onderwijs, snappie .
Er zijn er hier meer met een dipje zo te zien! Nog een paar dagen vakantie en dan weer aan de slag. Vandaag zijn alle kids weer beter, gisteren had Koen (3e dag) boven de 40 graden koorts. Gezellig als je vakantie hebt, grrr.
Meiden ZET HEM OP!!
Jennie
Ik wil potverdorrie een slot op m'n mond. Zo stom dat ik geen nee kan zeggen. Bah.
Vanavond hardlopen! Ik ga er weer tegenaan zucht.
Super boardgirl!
O ja iemand vroeg wat nt2vo was. Het is Nederlands als 2e taal in het voortgezet onderwijs, snappie .
Er zijn er hier meer met een dipje zo te zien! Nog een paar dagen vakantie en dan weer aan de slag. Vandaag zijn alle kids weer beter, gisteren had Koen (3e dag) boven de 40 graden koorts. Gezellig als je vakantie hebt, grrr.
Meiden ZET HEM OP!!
Jennie
dinsdag 6 mei 2008 om 13:11
Ik wil ook een slot Jennie!! Misschien heeft de Halfords een goed idee...
Ben net bij de sportschool geweest, niet echt gesport, was meer een afspraak om even een schema op te zetten. Ik moest daar ook op de weegschaal, een stuk lichter dan thuis... BMI keurig, eigenlijk alle percentages. Uit de fittest kwam zeer goed , dus eigenlijk mag ik niet klagen...
Heb even wat extra oefeningen voor mijn achterkant benen op laten nemen, alles in strijd tegen de cellulites... Ondertussen ook nog druk aan het smeren en slikken met Nivea. Grrrmpf... Niet dat het zo erg is, maar toch... Juist omdat het niet zo erg is, wil ik dat beetje ook weg hebben . Nou, ik ga ff douchen, nog even in het zonnetje en dan weer aan het werk.
Ben net bij de sportschool geweest, niet echt gesport, was meer een afspraak om even een schema op te zetten. Ik moest daar ook op de weegschaal, een stuk lichter dan thuis... BMI keurig, eigenlijk alle percentages. Uit de fittest kwam zeer goed , dus eigenlijk mag ik niet klagen...
Heb even wat extra oefeningen voor mijn achterkant benen op laten nemen, alles in strijd tegen de cellulites... Ondertussen ook nog druk aan het smeren en slikken met Nivea. Grrrmpf... Niet dat het zo erg is, maar toch... Juist omdat het niet zo erg is, wil ik dat beetje ook weg hebben . Nou, ik ga ff douchen, nog even in het zonnetje en dan weer aan het werk.
dinsdag 6 mei 2008 om 14:03
Moet wennen aan je nieuwe plaatje Marieke!
Eerlijk gezegd wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die een rukweek achter de rug heeft... niet lullig bedoeld maar anders voelt het nóg slechter, haha!
Ik ga tot nu toe keurig:
O: thee, ontbijkoek
T: 2 kopjes koffie
L: 3 bbh, peer
T: ga straks kan thee zetten en neem er een liga bij denk ik, of een sultana.
D: pastasalade
Moet nog wel op verjaardag. Neem wel een klein stukje taart, ga namelijk naar mn zwager + vriendin, die zijn beide zo'n 100 kg dus als ik dan taart afsla beginnen ze zooo te zeuren...klinkt als een excuus maar is echt waar. Ben niet dik dus als ik dan zeg dat ik wat aan de lijn doe, krijg ik soms echt idiote reacties... wat ik me ook wel eens voor kan stellen van mensen die 50 kg zwaarder zijn dan ik, en alleen maar dromen van mijn figuur. Maar om schoonfamilie gezeur te voorkomen (geklets over vermeende anorexia enzo) neem ik een klein stukje taart!!!
Nou genoeg over mij, hoe is het met jullie???
Fijn dat je goede resultaten had in de sportschool marieke!! Jennie ook goed bezig met je hardlopen hoor heb altijd respect voor hardlopers, vind ik namelijk echt geen zak aan
Eerlijk gezegd wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die een rukweek achter de rug heeft... niet lullig bedoeld maar anders voelt het nóg slechter, haha!
Ik ga tot nu toe keurig:
O: thee, ontbijkoek
T: 2 kopjes koffie
L: 3 bbh, peer
T: ga straks kan thee zetten en neem er een liga bij denk ik, of een sultana.
D: pastasalade
Moet nog wel op verjaardag. Neem wel een klein stukje taart, ga namelijk naar mn zwager + vriendin, die zijn beide zo'n 100 kg dus als ik dan taart afsla beginnen ze zooo te zeuren...klinkt als een excuus maar is echt waar. Ben niet dik dus als ik dan zeg dat ik wat aan de lijn doe, krijg ik soms echt idiote reacties... wat ik me ook wel eens voor kan stellen van mensen die 50 kg zwaarder zijn dan ik, en alleen maar dromen van mijn figuur. Maar om schoonfamilie gezeur te voorkomen (geklets over vermeende anorexia enzo) neem ik een klein stukje taart!!!
Nou genoeg over mij, hoe is het met jullie???
Fijn dat je goede resultaten had in de sportschool marieke!! Jennie ook goed bezig met je hardlopen hoor heb altijd respect voor hardlopers, vind ik namelijk echt geen zak aan
dinsdag 6 mei 2008 om 14:12
Haha, gaat mij net zo.... Ik las alleen maar positieve berichten, dus voelde me aardig alleenig met mn rukweek, goed om te lezen dat ik niet de enige ben die wat misstappen heeft begaan. Irritant is dat he, als ik iets afsla krijg ik ook veel gezeik, soms neem ik het dan idd maar. Helemaal op mijn werk, daarnaast heb ik ook een voorbeeldfunctie voor de jongeren die idd moeite met eten hebben, dus dat doe ik dan maar gewoon. Ik heb daar gewoon niet veel te zeggen, ik eet wat ik voorgeschoteld krijg, zo ook bijv toetje. En ja, ik vind het daarnaast ook gewoon lekker!!
dinsdag 6 mei 2008 om 16:54
Ok, jullie hoeven je niet slecht te voelen om jullie lijstjes want ik heb het slechtste van allemaal vrees ik! 3 dagen friet achter elkaar! Komt door die vakantiedagen.. En ook vééél ijsjes gegeten.. Vandaag wel weer een redelijke dag gehad en ook deze week niks gepland dus met het eten zal het wel goedkomen!
dinsdag 6 mei 2008 om 22:21
Net op de weegschaal gaan staan; ruim een kilo aangekomen Vandaag weer niet gesport, maar nu ga ik er toch echt werk van maken. Als ik gewoon een paar dagen goed eet, ben ik die kilo zo kwijt. Maar zoals ik al eerder vermeld heb; heb geen leuke dingen meer gepland tot juli, dus ik ga me nu wel goed aan het lijstje kunnen houden.
Mijn lijstje voor morgen:
O: cornflakes
T: niks waarschijnlijk
L: 2 boterhammen en een stuk fruit
D: spinazie, aardappelen en kip
T: yoghurtje
Nu hoop ik echt dat ik morgenavond tegen jullie kan zeggen dat ik me hieraan gehouden heb!
Is dit trouwens te veel/te weinig?
Mijn lijstje voor morgen:
O: cornflakes
T: niks waarschijnlijk
L: 2 boterhammen en een stuk fruit
D: spinazie, aardappelen en kip
T: yoghurtje
Nu hoop ik echt dat ik morgenavond tegen jullie kan zeggen dat ik me hieraan gehouden heb!
Is dit trouwens te veel/te weinig?
woensdag 7 mei 2008 om 08:42
Hey Mirah...
Goed om de draad ook weer op te pakken en ja, eventjes het roer recht en je bent die ene kilo zo weer kwijt. Ik hoop trouwens dat dat ook voor mijn kilo geld
En wat betreft je lijstje, ik vind hem zelf wat karig... Hoe minder je eet, hoe meer je lichaam vet vast gaat houden. Je lichaam denkt dan, hey ik krijg amper wat binnen, alles wat ik aan vetten heb, hou ik lekker vast. Je valt dan dus niets of weinig af... Als je lichaam er van op aan kan dat je genoeg brandstoffen binnen krijgt, gaat de stofwisseling sneller en val je ook meer af. Probeer gezonde tussendoortjes te doen, 16 uur sultana ofzo,
Mijn lijstje van gisteren:
O: 2 bbh
L: 3 bbh
T: appel + pakje evergreen
D: zalmburgers, aardappelen uit de oven, komkommersalade + zalig toetje uit keuken van mn werk.... cake/aardbeien/en soort mascerpone kwakje erover...
T: 1 inimini stroopwafeltje...
Ietsje anders dus dan gepland, maar ik ben er zelf tevreden over.
Fijne dag vandaag, ik ga nu naar cursus
xxx
Goed om de draad ook weer op te pakken en ja, eventjes het roer recht en je bent die ene kilo zo weer kwijt. Ik hoop trouwens dat dat ook voor mijn kilo geld
En wat betreft je lijstje, ik vind hem zelf wat karig... Hoe minder je eet, hoe meer je lichaam vet vast gaat houden. Je lichaam denkt dan, hey ik krijg amper wat binnen, alles wat ik aan vetten heb, hou ik lekker vast. Je valt dan dus niets of weinig af... Als je lichaam er van op aan kan dat je genoeg brandstoffen binnen krijgt, gaat de stofwisseling sneller en val je ook meer af. Probeer gezonde tussendoortjes te doen, 16 uur sultana ofzo,
Mijn lijstje van gisteren:
O: 2 bbh
L: 3 bbh
T: appel + pakje evergreen
D: zalmburgers, aardappelen uit de oven, komkommersalade + zalig toetje uit keuken van mn werk.... cake/aardbeien/en soort mascerpone kwakje erover...
T: 1 inimini stroopwafeltje...
Ietsje anders dus dan gepland, maar ik ben er zelf tevreden over.
Fijne dag vandaag, ik ga nu naar cursus
xxx
woensdag 7 mei 2008 om 08:46
Tja, weet niet of dat veel of weinig is Mirah... misschien smorgens nog een tussendoortje? Neem wel aan dat je die cornflakes mét iets eet, droge cornflakes lijkt me niet zo lekker...
Heb me redelijk gehouden op de verjaardag, klein stukje taart gehad, paar stukjes komkommer, 2 toastjes en paar blokjes kaas. Avondeten is trouwens geen pastasalade geworden, zag een aantal dingen in de koelkast liggen die écht op moesten. Dus tis 2 runderhamburgers geworden met een halve zak roerbakgroenten... Beetje rare maaltijd maar ach... was alleen en dan eet ik wel vaker een beetje vreemd Toe nog yoghurt met muesli gehad. Vandaag nog geen idee....
Kga nu an die arbeit, doeewwiiee
Heb me redelijk gehouden op de verjaardag, klein stukje taart gehad, paar stukjes komkommer, 2 toastjes en paar blokjes kaas. Avondeten is trouwens geen pastasalade geworden, zag een aantal dingen in de koelkast liggen die écht op moesten. Dus tis 2 runderhamburgers geworden met een halve zak roerbakgroenten... Beetje rare maaltijd maar ach... was alleen en dan eet ik wel vaker een beetje vreemd Toe nog yoghurt met muesli gehad. Vandaag nog geen idee....
Kga nu an die arbeit, doeewwiiee
woensdag 7 mei 2008 om 12:34
quote:revival schreef op 07 mei 2008 @ 08:46:
Vandaag nog geen idee....
Maar nu wel
O: 4x thee, ontbijtkoek
T: 1x koffie, liga, water
L: water, 2 bbh light kaas, bbh kipfilet
T: thee, water, appel, evt. sultana
D: pastasalade (vandaag écht) maar nog even kijken wat ik daar doorheen ga doen. Bak er denk ik een stokbroodje bij.
Vandaag nog geen idee....
Maar nu wel
O: 4x thee, ontbijtkoek
T: 1x koffie, liga, water
L: water, 2 bbh light kaas, bbh kipfilet
T: thee, water, appel, evt. sultana
D: pastasalade (vandaag écht) maar nog even kijken wat ik daar doorheen ga doen. Bak er denk ik een stokbroodje bij.
woensdag 7 mei 2008 om 20:34
Hai...
Nog even mijn lijstje van vandaag....
O: 1 bh rosbief, 1 bh jam
L: 1 bh rosbief, 1 bh s-spread, 1 bh vruchtenhagel
T: een klein kapje brood met rosbief
D: turkse Durum(pakje van knorr) + ijsje van de italiaan gehaald met een vriend van me
T: kiwi
Ja, vrij netjes... Achteraf had ik het ijsje misschien niet moeten doen, maar ik vind het zoooo lekker!
In de planning om morgenvroeg op tijd te gaan sporten, daarna ergens een plekje zoeken om te gaan zonnen/ misschien zwemmen.
Morgen alweer weegdag, ben benieuwd... Ben ook ongesteld, dus ik verwacht niet veel goeds.
Hoe is het met iedereen? Volgens mij liggen jullie massaal in de zon... en ik geef jullie geen ongelijk.
Liefssss
Nog even mijn lijstje van vandaag....
O: 1 bh rosbief, 1 bh jam
L: 1 bh rosbief, 1 bh s-spread, 1 bh vruchtenhagel
T: een klein kapje brood met rosbief
D: turkse Durum(pakje van knorr) + ijsje van de italiaan gehaald met een vriend van me
T: kiwi
Ja, vrij netjes... Achteraf had ik het ijsje misschien niet moeten doen, maar ik vind het zoooo lekker!
In de planning om morgenvroeg op tijd te gaan sporten, daarna ergens een plekje zoeken om te gaan zonnen/ misschien zwemmen.
Morgen alweer weegdag, ben benieuwd... Ben ook ongesteld, dus ik verwacht niet veel goeds.
Hoe is het met iedereen? Volgens mij liggen jullie massaal in de zon... en ik geef jullie geen ongelijk.
Liefssss

woensdag 7 mei 2008 om 21:35
Hoi meiden,
Lees een paar 'slechte' (maar wel gezellige) dagen bij jullie. Hier ook hoor. Net broodje hamburger op (wel met sla) en rosetje in de tuin. :-/ ma ja..
Verder ben ik nu beetje ziek. Mega verkouden, hoofdpijn, moe gevoel, enz. Vanavond dus ook niet sporten. Verder ook nog niet begonnen met hardlopen, wat ik echt weer wil doen.... eerst goed beter zijn.
Morgen heb ik een nachdienst, dus dat zal daarna ook wel niet beter gaan.. ma ja... maandag of misschien dit weekend hoop ik toch weer te beginnen met hardlopen.
Verder blijft de weegschaal rond de 63 hangen. Het lijkt wel of dit nu 'mijn gewicht' is. Vroeger was dat altijd 60, toen 62 en nu dus 63. Toch wil ik er nog wat af hebben.. min. 2 kilo.
Vandaag
O... ontbijtkoeken (3/4 stuks)
T.. pakje hartige sultana
L.. 3 broodjes file americaan + paar handjes vlokken.
T.. pakje hartige sultana/ aardbeien
D.. broodje hamburger, broodje ham, broodje file
Als ik het zo lees dan valt het wel mee, maar zo voelt het niet.
Morgen nieuwe dag = ook weegdag....
Groetjes
Lees een paar 'slechte' (maar wel gezellige) dagen bij jullie. Hier ook hoor. Net broodje hamburger op (wel met sla) en rosetje in de tuin. :-/ ma ja..
Verder ben ik nu beetje ziek. Mega verkouden, hoofdpijn, moe gevoel, enz. Vanavond dus ook niet sporten. Verder ook nog niet begonnen met hardlopen, wat ik echt weer wil doen.... eerst goed beter zijn.
Morgen heb ik een nachdienst, dus dat zal daarna ook wel niet beter gaan.. ma ja... maandag of misschien dit weekend hoop ik toch weer te beginnen met hardlopen.
Verder blijft de weegschaal rond de 63 hangen. Het lijkt wel of dit nu 'mijn gewicht' is. Vroeger was dat altijd 60, toen 62 en nu dus 63. Toch wil ik er nog wat af hebben.. min. 2 kilo.
Vandaag
O... ontbijtkoeken (3/4 stuks)
L.. 3 broodjes file americaan + paar handjes vlokken.
T.. pakje hartige sultana/ aardbeien
D.. broodje hamburger, broodje ham, broodje file
Als ik het zo lees dan valt het wel mee, maar zo voelt het niet.
Morgen nieuwe dag = ook weegdag....
Groetjes
donderdag 8 mei 2008 om 08:51
donderdag 8 mei 2008 om 20:07
Wat ben ik Remi hier..... Hier verder een goede dag gehad. Vanochtend gesport en vanmiddag heerlijk aan het meer gelegen. Qua eten ging het ook wel ok...
O:1 bh rosbief, 1 bh kokosbrood
T: appel
L: 1 bh ham, 1 bh philadephia light, 1 bh kokosbrood
T: van die luchtige zoutjes van cracotte(gezonde snack tip, vooral cheese onion) en een handje cashewnootjes
D: gekookte aardappeltjes, tuinboontjes, tartaartje en yoghurtijs na (mn nieuwe verslaving)
T: net bij de koffie een koekje
Baaai
O:1 bh rosbief, 1 bh kokosbrood
L: 1 bh ham, 1 bh philadephia light, 1 bh kokosbrood
T: van die luchtige zoutjes van cracotte(gezonde snack tip, vooral cheese onion) en een handje cashewnootjes
D: gekookte aardappeltjes, tuinboontjes, tartaartje en yoghurtijs na (mn nieuwe verslaving)
T: net bij de koffie een koekje
Baaai
donderdag 8 mei 2008 om 22:15
haaai! Ben er ook nog. Heb een zeer goed dagje gehad!
O: 4x thee, liga
T: liter water (2 flesjes)
D: soep, 2 bbh light kaas, appel
T: liter water, klein bakje hertog light ijs
D: pastasalade met ananas, gerookte kip, light kaas en pijnboompitjes
T: water
Niet gesport, staat sowieso even op een laag pitje deze week.
Ook niet gewogen, want ik vind mn buik nog veel te dik dus wil het nog even niet weten. Hoop dat ik dit eetpatroon nog volhou, dan ga ik gauw weer wegen.
Marieke, wat heerlijk dat er ineens zoveel af is... houden zo. Zou je goede gedrag nu eindelijk zn vruchten af gaan werpen? Hoop het echt voor je.
Deesi, lees je nog wel eens mee? Hoop nog eens van je te horen hoe het nu gaat, als ik het me goed herinner wilde je deze week ook weer aan het werk gaan?
Porec & Noor, meldplicht!
Mirah, goed bezig, ga zo dooooorrr!!! Goudvis ook trouwens. Straks nog hardlopen en dan is het helemaal top.
Grappig he, dat de motivatie zo stijgt als het mooi weer is. In je korte rokje en bikini zijn die vetjes veel storender dan in een lange broek met coltrui en het is nu ook zo veel makkelijker om water te drinken, salades te eten, etc. Veel minder behoefte aan chocola (ik tenminste) Ideaal.
Nou meiden, morgen kom ik nog even buurten en dan ben ik een paar daagjes pleitos. Truste!
O: 4x thee, liga
T: liter water (2 flesjes)
D: soep, 2 bbh light kaas, appel
T: liter water, klein bakje hertog light ijs
D: pastasalade met ananas, gerookte kip, light kaas en pijnboompitjes
T: water
Niet gesport, staat sowieso even op een laag pitje deze week.
Ook niet gewogen, want ik vind mn buik nog veel te dik dus wil het nog even niet weten. Hoop dat ik dit eetpatroon nog volhou, dan ga ik gauw weer wegen.
Marieke, wat heerlijk dat er ineens zoveel af is... houden zo. Zou je goede gedrag nu eindelijk zn vruchten af gaan werpen? Hoop het echt voor je.
Deesi, lees je nog wel eens mee? Hoop nog eens van je te horen hoe het nu gaat, als ik het me goed herinner wilde je deze week ook weer aan het werk gaan?
Porec & Noor, meldplicht!
Mirah, goed bezig, ga zo dooooorrr!!! Goudvis ook trouwens. Straks nog hardlopen en dan is het helemaal top.
Grappig he, dat de motivatie zo stijgt als het mooi weer is. In je korte rokje en bikini zijn die vetjes veel storender dan in een lange broek met coltrui en het is nu ook zo veel makkelijker om water te drinken, salades te eten, etc. Veel minder behoefte aan chocola (ik tenminste) Ideaal.
Nou meiden, morgen kom ik nog even buurten en dan ben ik een paar daagjes pleitos. Truste!

donderdag 8 mei 2008 om 22:51
Vandaag wel een redelijke dag
O.. ontbijtkoeken, fruit
L.. 2 broodjes file, 1 broodje met pesto/ham, handje vlokken
T.. niks
D.. snijbonen, stukje vlees
T.. pakje hartige sultana, 1 koekje.
Ben verder niet zo lekker. Hoofdpijn, verkouden, moe, futloos... beetje ziek dus. Heb me ook maar ziek gemeld op m'n werk. Baal ervan, ma ja.. ziek is ziek. Ga nu lekker naar bed. Morgen hoop ik wat beter.
Vandaag trouwens vergeten te wegen. Morgen even doen.
Marieke.. lekker zoveel eraf!!
Revival.. wat ga je doen? paar dagen pleitos?
Groetjes
O.. ontbijtkoeken, fruit
L.. 2 broodjes file, 1 broodje met pesto/ham, handje vlokken
T.. niks
D.. snijbonen, stukje vlees
T.. pakje hartige sultana, 1 koekje.
Ben verder niet zo lekker. Hoofdpijn, verkouden, moe, futloos... beetje ziek dus. Heb me ook maar ziek gemeld op m'n werk. Baal ervan, ma ja.. ziek is ziek. Ga nu lekker naar bed. Morgen hoop ik wat beter.
Vandaag trouwens vergeten te wegen. Morgen even doen.
Marieke.. lekker zoveel eraf!!
Revival.. wat ga je doen? paar dagen pleitos?
Groetjes
vrijdag 9 mei 2008 om 11:08
Balen dat je je zo rot voelt Goudvis. Voel me ook niet helemaal fit, raar eigenlijk, meestal voel ik me super als de zon schijnt... heb ook hoofdpijn, verkouden, gewoon helemaal een beetje bleegghh. Hopelijk voel ik me na het weekend beter, ga namelijk een weekendje met vrienden uitwaaien aan zee.
Qua eten gaat het nog steeds aardig:
O: 4x thee, plakje ontbijtkoek
T: 2x koffie, plakje cake (jammer...)
D: verse jus, bruine pistolet gezond
T: appel, evt. pakje sultana
D: laatste restje pastasalade met een broodje erbij.
Het weekend zal wel weer minder worden... gaan natuurlijk stappen (wijn ) en uit eten enzo. Nou ja, wil echt proberen het rustig aan te doen, want mn buik zit me nog steeds dwars. Ik ga nu even een liter water weg werken, ga over twee uur lunchen dus dat moet lukken.
Zijn jullie aan het doen, zonnen? Ik wil ook, maar moet werken
Qua eten gaat het nog steeds aardig:
O: 4x thee, plakje ontbijtkoek
T: 2x koffie, plakje cake (jammer...)
D: verse jus, bruine pistolet gezond
T: appel, evt. pakje sultana
D: laatste restje pastasalade met een broodje erbij.
Het weekend zal wel weer minder worden... gaan natuurlijk stappen (wijn ) en uit eten enzo. Nou ja, wil echt proberen het rustig aan te doen, want mn buik zit me nog steeds dwars. Ik ga nu even een liter water weg werken, ga over twee uur lunchen dus dat moet lukken.
Zijn jullie aan het doen, zonnen? Ik wil ook, maar moet werken
vrijdag 9 mei 2008 om 12:19
Hey...
Beterschap meiden... volgens mij hangt het in de lucht, ik hoor er meer over. Momenteel veel zieken op het werk ook.
Ja, is zeker lekker dat er wat af is, maar ik ben huiverig hoor. Ik vertrouw het niets meer met dat geschommel van mij. Misschien is mn zin in chocola nu wat vertrokken met dit hete weer, de zucht naar ijs is des te groter.
Mijn lijstje
O:2 bh
L: 3 bh
T: appel en sultana
D"aardappeltjes, tartaartje en spinazie
Vanavond een verjaardag, ik zal er om denken.
Ik ga zo inderdaad de zon in, lekker liggen bij het meer. Tijdschriftje mee, muziekje op.
@Revival... wat heerlijk, paar dagen naar zee. Het blijft heerlijk weer, wat fijn!
Nou, nogmaals beterschap, knap maar gauw weer wat op!
xxx
Beterschap meiden... volgens mij hangt het in de lucht, ik hoor er meer over. Momenteel veel zieken op het werk ook.
Ja, is zeker lekker dat er wat af is, maar ik ben huiverig hoor. Ik vertrouw het niets meer met dat geschommel van mij. Misschien is mn zin in chocola nu wat vertrokken met dit hete weer, de zucht naar ijs is des te groter.
Mijn lijstje
O:2 bh
L: 3 bh
T: appel en sultana
D"aardappeltjes, tartaartje en spinazie
Vanavond een verjaardag, ik zal er om denken.
Ik ga zo inderdaad de zon in, lekker liggen bij het meer. Tijdschriftje mee, muziekje op.
@Revival... wat heerlijk, paar dagen naar zee. Het blijft heerlijk weer, wat fijn!
Nou, nogmaals beterschap, knap maar gauw weer wat op!
xxx