groupon

02-12-2012 20:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij uitleggen hoe groupon precies werkt?!

Ik heb er iets op gezien wat ik misschien wel wil aanschaffen maar snap niet helemaal hoe het werkt...
Je schrijft je in op groupon met je mailadres. Je koopt wat je wilt hebben en betaald bijv. via ideal of creditcard. Je ontvangt een bevestiging en een voucher waarmee je het item kunt ophalen of gebruiken. Op het voucher staan instructies en de gegevens van de aanbieder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat ga je kopen?

(Ben gewoon nieuwsgierig )
Wat ga je kopen?

(Ben gewoon nieuwsgierig )
Wat Viva-amber zegt. Heel makkelijk. Heb er al 2 zitzakken mee gekocht. Suana bezoeken en een wimperverlenging

Volledig betrouwbaar hoor!
quote:louba schreef op 02 december 2012 @ 21:02:

Wat Viva-amber zegt. Heel makkelijk. Heb er al 2 zitzakken mee gekocht. Suana bezoeken en een wimperverlenging

Volledig betrouwbaar hoor!

Ik heb een paar maanden geleden een voucher gekocht van een restaurant. Toen ik wilde reserveren bij het restaurant hoorde ik de eerste twee keer dat er die avond geen plaats meer was voor een groupondiner. De derde keer was het restaurant ineens van eigenaar veranderd. De nieuwe eigenaar accepteerde de groupon-voucher niet. Ik moest maar bij groupon mijn geld terug vragen. Ik heb minder dan de helft van wat ik heb betaald terug gekregen! Op mailtjes van mij werd verder niet gereageerd...

En van andere producten die ik via groupon had besteld, viel vaak de kwaliteit erg tegen. Mij zal je dus niets meer zien bestellen bij groupon!
Ik heb ooit een keer ja gezegd dat ze aanbiedingen konden mailen. Nog nooit op ingegaan, nooit gebruik van gemaakt en al een jaar probeer ik er vanaf te komen maar wat ik ook doe, ze blijven mij mailen tig keer per dag. Vreselijk. Kom er niet vanaf.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nooit wat gekocht via Groupon ga ik denk ik zeker ook niet doen na het zien van dit:

http://www.uitzendinggemist.net/aflever ... Radar.html

Spoel door naar 09:10 want daar komt het onderwerp aan bod bij Radar.
Nou, ga heel vaak van grouponbonnen uit eten en gaat altijd goed. Inderdaad oprijd reserveren maar dat is logisch. De meeste restaurant hebben een beperkt aantal plekken beschikbaar voor groupon eters. Beetje hetzelfde als met de optimel naar de sauna. Zijn ook beperkt aantal plekken beschikbaar voor,

Ik ben iig nog nooit teleurgesteld.

Je ziet ook hoe vaak er gekocht is. Pas zag ik bij een kleine massagesallon dat de bon 200 keer besteld was. Staat bij de aanbieding. Tja dan ga je natuurlijk nooit aan de beurt komen haha.... Gewoon kopen met gezond verstand.

Een vriend van mij kon een keer een bon niet opmaken. Toen kreeg hij tegoedbon min 20% voor de admin. Kosten. Heel netjes lijkt mij.
Al veel dingen gekocht.. Een paar keer een groupon voor een etentje (geen problemen met rereveren en gebruik gehad), vlindertuin (leuk), fotoshoot (nog niet gebruikt), 2 keer een apk met kleine beurt (1 keer gebruikt; gewoon goed), jaaropgave belastingdienst (handig).

Ben een groot voorstander van de groupon.

O ja, snoep bij de Jamin; vonden mijn kinderen erg fijn, hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven