Sims Deluxe en windows 8

02-12-2012 22:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik bij de Blokker en zag voor 1 euro (!) het spel The Sims Deluxe liggen. Nu was ik vroeger altijd erg jaloers op mijn vriendinnetje die The Sims (versie 1 geloof ik) op haar computer had en kon ik het dus haast niet laten liggen, tot ik mij realiseerde dat dit spel al oud is en ik een heule nieuwe laptop met windows 8 heb.

Nu had ik ook wat haast en heb 'm dus niet gekocht, maar nu vraag ik me toch af: zou ik dit spel kunnen spelen met windows 8, of evt. met windows 7 (heb ik nog op oude computer), of werkt het dan niet meer?

Het is dus deze, uit 2002:

Op 7 kan het wel, google even en je krijgt uitleg
Denk er wel aan dat je voor de Deluxe editie meestal de normale editie al geinstalleerd moet hebben, even goed checken dus!
Ah, super! Hoop dat ik mijn oude laptop nog aan de praat krijg (heb niet voor niks een nieuwe...) en dan kan ik die misbruiken voor af en toe een uurtje ouderwets gamen

Hoop ik wel dat ie morgen nog in de winkel ligt..
quote:AnAppleADay schreef op 02 december 2012 @ 22:58:

Denk er wel aan dat je voor de Deluxe editie meestal de normale editie al geinstalleerd moet hebben, even goed checken dus!Ik dacht dat dit juist een basisset was? Er lagen ook anderen, maar daar stond duidelijk op dat het uitbreidingen waren
Ok, dan zal het goed zijn!

Ik kan me namelijk vaag herinneren dat ik vroeger een uitbereiding had die Deluxe heette, maar dat zal dan wel een andere zijn.
Deluxe is gewoon het basisspel.

En je kunt hem gewoon spelen hoor. Sowieso onder windows 7.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat dat ook wel bij windows 8 moet lukken, dus voordat je je oude laptop onder het stof vandaan haalt gewoon proberen.

En voor die ene euro!
Heerlijk hè? Mijn dochter heeft voor Sinterklaas wat uitbreidingen voor sims 2 gescoord. Ben ik nu aan het installeren. Wel Windows XP. Er is een heel goede site Simshelp.nl voor al je vragen. Ook simsforum.nl staan veel antwoorden.
The Sims Deluxe is de basis The Sims zelf en Deluxe is een soort extra mini uitbreiding die er bij zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven