Het grote glittertopic
maandag 3 december 2012 om 17:52
Noemt ze spam, die hond.....
Wat een schatje!!!!
Beeldig zeg en ook een kleine hond. Ik ben er dol op. Ook op grote trouwens. Ik ben gewoon gek op honden (en veel andere dieren, katten bijvoorbeeld).
Eindeloos, ik moet 17 december weer naar de orthopeed. En dan gaan we het over heup nummer twee hebben.
Spannend want ik heb er geen ruk zin in maar wil het wel zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Heel dubbel dus.....
Eet ze met je kids!!!!
Wat een schatje!!!!
Beeldig zeg en ook een kleine hond. Ik ben er dol op. Ook op grote trouwens. Ik ben gewoon gek op honden (en veel andere dieren, katten bijvoorbeeld).
Eindeloos, ik moet 17 december weer naar de orthopeed. En dan gaan we het over heup nummer twee hebben.
Spannend want ik heb er geen ruk zin in maar wil het wel zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Heel dubbel dus.....
Eet ze met je kids!!!!
maandag 3 december 2012 om 17:54
Leo, dan ga je toch naar onze stad? Ik heb zó dat het dan in één keer goed gaat!
Ik ben ook dol op kleine hondjes. Die blijven vaak schattig. Die van jou is ook zo'n schatje! Maar zoéén wilde m'n man niet. Sja. deze kwam al met hangen en wurgen, haha.
Katten zijn ook lief, maar ben ik heel erg allergisch voor, helaas. Of.. helaas.. maar goed ook, want zo heb ik een goede reden ze niet te wensen
Ik ben ook dol op kleine hondjes. Die blijven vaak schattig. Die van jou is ook zo'n schatje! Maar zoéén wilde m'n man niet. Sja. deze kwam al met hangen en wurgen, haha.
Katten zijn ook lief, maar ben ik heel erg allergisch voor, helaas. Of.. helaas.. maar goed ook, want zo heb ik een goede reden ze niet te wensen
Later is nu
maandag 3 december 2012 om 19:11
quote:Eleonora schreef op 03 december 2012 @ 18:43:
Nee, ik blijf bij deze. Bij een nieuwe moet ik een heel nieuw traject in. Gaat maanden duren. En dat trek ik echt niet.
Daarbij hebben de orthopeed en ik het goed gemaakt.
Hij mag het nog eens proberen.
Ow, ja, als het zoveel maanden gaat duren dan zou ik idd ook toch maar bij deze blijven.
En fijn dat jullie het goedgemaakt hebben.
Nee, ik blijf bij deze. Bij een nieuwe moet ik een heel nieuw traject in. Gaat maanden duren. En dat trek ik echt niet.
Daarbij hebben de orthopeed en ik het goed gemaakt.
Hij mag het nog eens proberen.
Ow, ja, als het zoveel maanden gaat duren dan zou ik idd ook toch maar bij deze blijven.
En fijn dat jullie het goedgemaakt hebben.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 3 december 2012 om 19:42
Droomvrouw, wat een poepieeee, een Maltezertje?
Ja he?
Schattig!, in 1 woord.
17 Dec, Lélief, dat schiet op.
Kan je geen ongelijk geven, dat je bij 'je eigen', orthopeed blijft.
De man kent je nu, en je zit daar in de molen.
Verstandig besluit.
Het zal misschien januari worden, nou, dan ben jij, voorjaar 2013, hélemaal , Mevrouw.
Heerlijk.
Ja he?
Schattig!, in 1 woord.
17 Dec, Lélief, dat schiet op.
Kan je geen ongelijk geven, dat je bij 'je eigen', orthopeed blijft.
De man kent je nu, en je zit daar in de molen.
Verstandig besluit.
Het zal misschien januari worden, nou, dan ben jij, voorjaar 2013, hélemaal , Mevrouw.
Heerlijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 3 december 2012 om 19:52
Ik lees net dat Jeroen Willems is overleden.
Hij was 1 van mijn lievelingacteurs.
50 jaar, hartstilstand.
Wat een tragedie.
Hoe oneerlijk, kan het leven toch soms zijn.
Hij was 1 van mijn lievelingacteurs.
50 jaar, hartstilstand.
Wat een tragedie.
Hoe oneerlijk, kan het leven toch soms zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 3 december 2012 om 20:01
Ja, Leo, hartverscheurend.
Laatst heb ik een groot interview met hem gezien, ben nu te geschokt om te denken, bij/met wie.
Maar het was schitterend.
Wat een sympathiek, aimabel, mooi mens.
En een groot acteur.
Eeuwig zonde,
Laatst heb ik een groot interview met hem gezien, ben nu te geschokt om te denken, bij/met wie.
Maar het was schitterend.
Wat een sympathiek, aimabel, mooi mens.
En een groot acteur.
Eeuwig zonde,
dinsdag 4 december 2012 om 11:38
Goeiemorgen, lieve vrouwen,
Hebben we de sneeuwschep al klaar staan,
Vandaag gaat het echt gebeuren.......
Ik ben aan het vechten, om mijn foto's in Photobucket te krijgen.
hmm, blijven proberen.
Dan kunnen jullie de hondjes zien.
Tot latersz
dinsdag 4 december 2012 om 12:25
quote:Dreamer schreef op 04 december 2012 @ 12:16:
Het hondje huppelde maar 1x vanmorgen. dus dat valt mee.
Mijn knieën doen zeer, maar die bedoelde je vast niet..
[afbeelding]
Lieverd, is toch een mensepootje waar je op loopt
Bij mij, willen ze de knieën, nog wel eens hamschijven noemen.
Ja, achter mijn rug om dan, hè?
Het hondje huppelde maar 1x vanmorgen. dus dat valt mee.
Mijn knieën doen zeer, maar die bedoelde je vast niet..
[afbeelding]
Lieverd, is toch een mensepootje waar je op loopt
Bij mij, willen ze de knieën, nog wel eens hamschijven noemen.
Ja, achter mijn rug om dan, hè?
dinsdag 4 december 2012 om 12:34
dinsdag 4 december 2012 om 12:39
quote:Dreamer schreef op 04 december 2012 @ 12:34:
Met reden? En zoja, welke reden?
Moest er wel even om lachen, eigenlijk
enneh.. je bedoelde volgens mij een mensenpootje van een bepaald mens, dat hier rond wil huppelen, maar dat nog maar op één pootje kan, huppelen dus. Nou, dus.. dat
Babbelonië, is er niks bij .
Ja, dat bedoelde ik, maar mijn interesse voor jouw pootje is nu inmiddels ook gewekt.
Jaa, het functioneren dan hè,
Met reden? En zoja, welke reden?
Moest er wel even om lachen, eigenlijk
enneh.. je bedoelde volgens mij een mensenpootje van een bepaald mens, dat hier rond wil huppelen, maar dat nog maar op één pootje kan, huppelen dus. Nou, dus.. dat
Babbelonië, is er niks bij .
Ja, dat bedoelde ik, maar mijn interesse voor jouw pootje is nu inmiddels ook gewekt.
Jaa, het functioneren dan hè,
dinsdag 4 december 2012 om 13:15
Nah ze functioneren wel, maar doen pijn. Al heel lang, vooral met koud weer en als ik teveel doe of als ik te weinig doe of als ik alles normaal doe.. ehmm niet altijd dus.
Hier hebben ze een mooi woord voor gevonden: fibromyalgie. Een omschrijving waaruit blijkt dat de doktoren weten dat ik pijn (en nog wat klachten) heb, erkennen dat ik pijn heb, geen idee hebben waarom ik pijn heb en er dus ook niets aan kunnen doen.
Hier hebben ze een mooi woord voor gevonden: fibromyalgie. Een omschrijving waaruit blijkt dat de doktoren weten dat ik pijn (en nog wat klachten) heb, erkennen dat ik pijn heb, geen idee hebben waarom ik pijn heb en er dus ook niets aan kunnen doen.
Later is nu
dinsdag 4 december 2012 om 13:56
dinsdag 4 december 2012 om 15:06
dinsdag 4 december 2012 om 15:22
Ja, maar ik kan bijna alles nog. Voelt soms van 'even doorbijten' en we gaan ervoor, als je snapt wat ik bedoel
Ik kon er trouwens nog niet een uurtje voor afgekeurd worden ook.
wat een wéér he.. pff.. ben blij dat met de auto ben.
(ik gooi er af en toe nog maar een glittertje doorheen )
Ik kon er trouwens nog niet een uurtje voor afgekeurd worden ook.
wat een wéér he.. pff.. ben blij dat met de auto ben.
(ik gooi er af en toe nog maar een glittertje doorheen )
Later is nu