Sneeuw!!!!

29-01-2012 21:37 208 berichten
Moest het even kwijt, de grond is wit, klein laagje maar ja, het ziet er zooo mooi uit nu!!!!
Alle reacties Link kopieren
jippie, sneeuw grote vlokken en het blijft al een pietsie liggen op het gras

Hier wel sneeuw en het is kut! Kon met 40 de snelweg over net
Hier (omgeving Den Haag) nog niets.

De hemel zij geprezen.

Ik haat het zo!
Hier in brabant ook nog niets te zien.. Laat maar wegblijven.. Is niet handig met fietsen naar mijn werk..
owja, en de voorspelling is 10 tot 20 cm sneeuw van vrijdag op zaterdag.. pfff
Helaas.... Al van donderdag op vrijdag en vrijdag de hele dag.
Ik haat sneeuw. Sneeuw haat mij ook. Sneeuw valt altijd als ik een pokkeeind moet reizen, het liefst als ik met het OV moet. Sneeuw vindt het namelijk heerlijk als ik met honderden anderen in een gymzaal moet slapen. Vrijdag weer. Ik heb voor de zekerheid maar vast een stel snowboots en een dikke jas aangeschaft, verkleum ik in ieder geval niet in die stoptrein van Maastricht naar Leeuwarden waarin de verwarming is uitgevallen.
quote:Lotte35 schreef op 05 december 2012 @ 15:25:

Hier (omgeving Den Haag) nog niets.

De hemel zij geprezen.

Ik haat het zo!

Amen.

Nouja.. Eigenlijk haat ik sneeuw niet zo erg: ik vind het heel mooi en ik word er wel blij van. Maar alleen als ik vakantie heb en nergens heen hoef verder. Dus of de sneeuw nog even tot de kerst wil wachten
Hier ook sneeuw nu. Ik haat het en als het dan toch moet sneeuwen verlang ik naar complete chaos, minstens 30 cm hoog, voorpaginanieuws, extra nieuwsuitzendingen (zonder persoonlijke drama's) en een hoop lol (incl. Ouderwets sneeuwvrij) voor de kinderen.
Bij jou sneeuw ja mazzelen? Hier gelukkig nog niks, wil je het de andere kant op blazen?
quote:Tomatensoep schreef op 05 december 2012 @ 22:52:

Bij jou sneeuw ja mazzelen? Hier gelukkig nog niks, wil je het de andere kant op blazen?

Inmiddels snegent het. Heb je daar ook geen interesse in, want dan ga ik even de andere kant opblazen.

Of reeuwt het, Mazzelen?
World of Warcraft: Legion
Vandaag was ik ergens op bezoek. Ik keek door het vitrage naar buiten om te kijken of er sneeuw is gevallen. Het zag er wit uit. Ik liep naar buiten. Hahaha, ik vergiste me, omdat die tegels lichtgrijs van kleur is, en het buiten donker was. Rond deze tijd zie je deze kleur gemakkelijk voor sneeuw aan.

Eens kijken of er sneeuw ligt, als ik morgen vroeg wakker word.
World of Warcraft: Legion
Gelderland, het deel waar wij wonen in ieder geval, is voorzien van een witte deken. Eentje die nu blijft liggen. Ben benieuwd of het er morgen nog ligt.
Hier in Utrecht ligt nu ook een heel dun laagje.. Ik haaaaaat sneeuw!!
Bah bah bah, de wereld is echt serieus wit hier. Gelukkig wordt het zaterdag/zondag weer 5 graden. Hopelijk is die zooi dan snel weg.
Alkmaar- sneeuw!

'Gelukkig' ben ik ziek en hoef ik voorlopig nergens heen. Ik haat sneeuw
Internagelaktisch
Alphen aan de Rijn ligt ook sneeuw!
quote:nellaaa schreef op 06 december 2012 @ 05:19:

Bah bah bah, de wereld is echt serieus wit hier. Gelukkig wordt het zaterdag/zondag weer 5 graden. Hopelijk is die zooi dan snel weg.

Vr Za Zo Ma Di Wo

Zonneschijn (%) 10 50 10 20 20 10

Neerslagkans (%) 90 10 80 70 40 60

Neerslaghoeveelhe 10/15 0 1/6 1/3 0/1 0/1

Minimumtemp. -2 -9/-5 -10/-5 2/3 -2/1 -5/-2

Middagtemperatuur (°C) 2 -3/0 4/5 4/5 1/4 0/1

Windrichting Z NO ZW NW N NO

Windkracht (bft) 5 3 4 4 3 3

Ik zou er niet teveel op rekenen!

Hier ook sneeuw, cm of 7
Yeah, wij hebben ook sneeuw!!
Roosendaal ligt ook wit.

Love it, jammer genoeg moet ik er wel dootheen .
Normaal vind ik sneeuw prachtig maar vandaag echt niet tof!

Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer in een auto en moet een flinke rit maken. Ook nog eens de auto van iemand anders, ohhh hoe kom ik hier onder uit :(......
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:VivaFleur schreef op 06 december 2012 @ 07:53:

Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer in een auto en moet een flinke rit maken. Ook nog eens de auto van iemand anders, ohhh hoe kom ik hier onder uit :(......

Ook een uur gereden, en ben geen held. Heb ook geen winterbanden (kan niet bij deze lease auto grrr!!) maar heb het overleefd!

Gewoon rustig en met beleid rijden. Goed kijken, en genoeg afstand houden zodrat je niet keihard op je rem hoeft.

Sterkte!
quote:VivaFleur schreef op 06 december 2012 @ 07:53:

Rustig blijven dan komt het allemaal goed. Veel succes.

Hier omgeving Waalwijk ook een wit laagje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven