Sneeuw!!!!
woensdag 5 december 2012 om 15:38
Ik haat sneeuw. Sneeuw haat mij ook. Sneeuw valt altijd als ik een pokkeeind moet reizen, het liefst als ik met het OV moet. Sneeuw vindt het namelijk heerlijk als ik met honderden anderen in een gymzaal moet slapen. Vrijdag weer. Ik heb voor de zekerheid maar vast een stel snowboots en een dikke jas aangeschaft, verkleum ik in ieder geval niet in die stoptrein van Maastricht naar Leeuwarden waarin de verwarming is uitgevallen.
woensdag 5 december 2012 om 19:12
quote:Lotte35 schreef op 05 december 2012 @ 15:25:
Hier (omgeving Den Haag) nog niets.
De hemel zij geprezen.
Ik haat het zo!
Amen.
Nouja.. Eigenlijk haat ik sneeuw niet zo erg: ik vind het heel mooi en ik word er wel blij van. Maar alleen als ik vakantie heb en nergens heen hoef verder. Dus of de sneeuw nog even tot de kerst wil wachten
Hier (omgeving Den Haag) nog niets.
De hemel zij geprezen.
Ik haat het zo!
Amen.
Nouja.. Eigenlijk haat ik sneeuw niet zo erg: ik vind het heel mooi en ik word er wel blij van. Maar alleen als ik vakantie heb en nergens heen hoef verder. Dus of de sneeuw nog even tot de kerst wil wachten
woensdag 5 december 2012 om 23:01
Vandaag was ik ergens op bezoek. Ik keek door het vitrage naar buiten om te kijken of er sneeuw is gevallen. Het zag er wit uit. Ik liep naar buiten. Hahaha, ik vergiste me, omdat die tegels lichtgrijs van kleur is, en het buiten donker was. Rond deze tijd zie je deze kleur gemakkelijk voor sneeuw aan.
Eens kijken of er sneeuw ligt, als ik morgen vroeg wakker word.
Eens kijken of er sneeuw ligt, als ik morgen vroeg wakker word.
World of Warcraft: Legion
donderdag 6 december 2012 om 06:48
quote:nellaaa schreef op 06 december 2012 @ 05:19:
Bah bah bah, de wereld is echt serieus wit hier. Gelukkig wordt het zaterdag/zondag weer 5 graden. Hopelijk is die zooi dan snel weg.
Vr Za Zo Ma Di Wo
Zonneschijn (%) 10 50 10 20 20 10
Neerslagkans (%) 90 10 80 70 40 60
Neerslaghoeveelhe 10/15 0 1/6 1/3 0/1 0/1
Minimumtemp. -2 -9/-5 -10/-5 2/3 -2/1 -5/-2
Middagtemperatuur (°C) 2 -3/0 4/5 4/5 1/4 0/1
Windrichting Z NO ZW NW N NO
Windkracht (bft) 5 3 4 4 3 3
Ik zou er niet teveel op rekenen!
Bah bah bah, de wereld is echt serieus wit hier. Gelukkig wordt het zaterdag/zondag weer 5 graden. Hopelijk is die zooi dan snel weg.
Vr Za Zo Ma Di Wo
Zonneschijn (%) 10 50 10 20 20 10
Neerslagkans (%) 90 10 80 70 40 60
Neerslaghoeveelhe 10/15 0 1/6 1/3 0/1 0/1
Minimumtemp. -2 -9/-5 -10/-5 2/3 -2/1 -5/-2
Middagtemperatuur (°C) 2 -3/0 4/5 4/5 1/4 0/1
Windrichting Z NO ZW NW N NO
Windkracht (bft) 5 3 4 4 3 3
Ik zou er niet teveel op rekenen!
donderdag 6 december 2012 om 07:53
donderdag 6 december 2012 om 08:00
quote:VivaFleur schreef op 06 december 2012 @ 07:53:
Normaal vind ik sneeuw prachtig maar vandaag echt niet tof!
Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer in een auto en moet een flinke rit maken. Ook nog eens de auto van iemand anders, ohhh hoe kom ik hier onder uit
......
Ook een uur gereden, en ben geen held. Heb ook geen winterbanden (kan niet bij deze lease auto grrr!!) maar heb het overleefd!
Gewoon rustig en met beleid rijden. Goed kijken, en genoeg afstand houden zodrat je niet keihard op je rem hoeft.
Sterkte!
Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer in een auto en moet een flinke rit maken. Ook nog eens de auto van iemand anders, ohhh hoe kom ik hier onder uit
Ook een uur gereden, en ben geen held. Heb ook geen winterbanden (kan niet bij deze lease auto grrr!!) maar heb het overleefd!
Gewoon rustig en met beleid rijden. Goed kijken, en genoeg afstand houden zodrat je niet keihard op je rem hoeft.
Sterkte!
donderdag 6 december 2012 om 08:06
quote:VivaFleur schreef op 06 december 2012 @ 07:53:
......
Rustig blijven dan komt het allemaal goed. Veel succes.
Hier omgeving Waalwijk ook een wit laagje.
Rustig blijven dan komt het allemaal goed. Veel succes.
Hier omgeving Waalwijk ook een wit laagje.