Nieuwe avatar

05-12-2012 21:17 17 berichten
Ik dacht, gut wat hebben veel mensen opeens een nieuwe avatar en ook allemaal dezelfde
Alle reacties Link kopieren
F5
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ja het viel mij vanmiddag ook pas op. Het geblokte gezicht is stiekemtjes vervangen. Is zeker een sinterklaas kado voor viva.
doet het ook al niet.
Ik vind die ava wel aangenamer dan het trieste donker grijze gezicht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die kleurtjes zijn dan wel weer leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hahaha ik vroeg me hetzelfde af! En idd, de doet t niet, en bij langere topics uis de 'laatste' paginaknop weg!!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Ik zal even in een blog reageren om te testen of mijn avatar het doet.
Ik snap er niks van. Waar zie je dat dan?
quote:Nouschi schreef op 05 december 2012 @ 21:29:

Die kleurtjes zijn dan wel weer leuk.Ja die zien er leuk uit. Even opperen bij de Mods P`art.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, ineens heb ik een andere avatar!

Wel minder grijzig deze
F6
arT wat is er met je gebeurd? Had je (eindelijk) last van je nek?
Oh née! Dat ik dit van anderen moet horen.....dit is net zo als toen ik met tandpasta op mijn kin rond liep... een halve dag bijna...totdat iemand mij erop wees.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 05 december 2012 @ 21:18:

Ja het viel mij vanmiddag ook pas op. Het geblokte gezicht is stiekemtjes vervangen. Is zeker een sinterklaas kado voor viva.We zijn allemaal lief geweest, geloof ik.
World of Warcraft: Legion
quote:steel_schaapje schreef op 05 december 2012 @ 23:18:

arT wat is er met je gebeurd? Had je (eindelijk) last van je nek?Ik ben er maar bij gaan liggen, want je leven slijten met je hoofd 90° gedraaid is best lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven