Kasteel

10-09-2012 18:52 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo lieve dames, komt u binnen in dit mooie nieuwe kasteel.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... asteel.JPG[/img]
Hopelijk helpt de vieze kuur en ben je snel weer opgeknapt.

En je boer is raar.

Succes voor dochter vandaag met haar spreekbeurt. Welk onderwerp?

Hier gaat het wel. Ben moe. Lijkt wel of alles er nu aan het uitkomen is. Ik mis de avondjes in mijn huis, het samen wakker worden. Het samenzijn. Nou ja van die dingen. En dat allemaal bij elkaar maakt moe. En bij vlagen eg verdrietig.

Lekker opgewekte start vande dinsdag he?

Verder doe ik leuke dingen hoor. Geniet van babynieuws om mij heen Ben leuk feestje aan het organiseren op/voor het werk. Maar het blijft een beetje leeg gevoel allemaal.

Nou ja koffie, iemand?
Mijn collega in reactie op mijn mwah bui, meid je hebt gewoon een goede beurt nodig.

Tja eens :-)
Ja, daar zit 'm nou net de kneep natuurlijk.

Hier wel weer beter. Nog niet 100% fit, minder scherp dan ik van mezelf gewend ben en snel moe/hoofdpijn - maar het zijn ook De Donkere Dagen en dat is ook zonder hersengedoe niet de tijd waarin ik het best tot m'n recht kom, zeg maar * lame *.

Dot is gelukkig weer opgeknapt, nadat we het betreffende schimmeltje wat preciezer hebben laten detecteren en daar de smeersels op aangepast kregen. Hehe. Dus nu weer tijd en aandacht voor de algehele fysieke malaise bij GG, die nog niet van de schouderellende af is en nu al máánden pijn heeft aan z'n rug. Hij mag niks doen dat pijn oplevert, maar alles doet pijn. En zonder sporten wordt de man echt heel depressief, kan ik jullie melden. Ze kunnen niks vinden en de bewegelijkheid is goed, wat hoogst ongebruikelijk is bij iemand die zo veel pijn meldt. Dus is het volgens alle artsen en fysiotherapeutisch volk een spierkwestie. Dus moet het met rust overgaan. Maar dat doet het nu al maanden niet. Er dreigt dat hij straks ook een tijd geen bas mag spelen ihkv het genezingsproces, en ik wil niet weten hoe hij dan is. Ik zie daar serieus heel, heel erg tegenop want het is nu echt nog het enige waar hij zo nu en dan voor zichzelf nog lol aan beleeft :(

Kortom, we rommelen wel voort maar het is hier met GG bij tijd en wijle echt heel erg Niet Leuk. Serious Shit. Maar ja, wat doe je eraan. Afleiden, liefhebben en met enige regelmaat met rust laten. Kindjes afschermen. Geduld, hoop en liefde.

En nu moet ik eigenlijk 14 Sintgedichten. O ja.
He Lil, wat klinkt dat heel erg heftig en niet leuk

*zoekt naarstig naar het knopje dat iedereen weer blij ende gelukkig is en zonder snot en hoest en andere ellende*
**ik durf het niet hardop te zeggen**

Maar het lijkt erop dat de kuur aanslaat...

Lil, komt GG wellicht in aanmerking voor een pijnpoli? Want dit is echt heel erg uncool. Voor jullie, voor de kindjes, voor jou maar ook voor hem.

Gedichtenhulp nodig? Mail dan ff, wie weet kan ik er iets uitrammen...
En nou moet ik aan het werk. Want door hoest loop ik al 3 weken te lamzakken en dat schiet niet op. En ik moet Bloes nog bellen, en een collega, en Mims, en de surpise van Dochter verstevigen....
pompidom, ben ineens uit mijn dip.

Wek loopt toch iets langer door. En ik heb een knoop doorgehakt over de vakantie.

Ik had namelijk iets leuks gezien wat eind februari plaatsvond, en nu mijn werk iets langer doorloopt kan ik dat makkelijker regelen.

Dusss ik ga een weekje single welnessen op Lanzarote .

http://www.singlereizen.n ... Vakantie_Lanzarote-Spanje
Single? Dus ik kom niet langs? Ziet er heerlijk uit :-)
Volgens mij valt er best iets te combineren als jullie ook naar Lanzarote gaan.

En je hoeft voor deze reis niet perse singe te zijn als je maar zonder partner op vakantie gaat. Het resort is ook zonder singlereis te boeken

Fijn schat dat AB aan lijkt te slaan

Hoe is het met de rest?
Ik wil ook een week in een resort. Ik laat er met liefde mijn man voor thuis

Gaat wel goed. Leuke Sint. Blegh van weer.
Ik vind het allemaal prima
2 x natgeregend vandaag. Niem dat maar prima
Zieligerd.

Maar na vrijdag wordt het wit wit wit
Vandaag is het al wit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven