Geweldige kado's
donderdag 6 december 2012 om 11:57
Wat heb jij van de Sint gehad waar je nou echt héél blij mee was?
Of wat heb je wel 's voor je verjaardag of zómaar gekregen, waarvan je dacht 'jee wat leuk, dat had ik nou niet verwacht'.
Of wat zou je heel graag nog 's willen hebben...?
Ik heb zelf 's een binnenboompje gekregen toen ik op kamers woonde. Was er heel blij mee en hij doet 't na al die jaren nog steeds!
Een ander kado waar ik erg blij mee was; een dekentje van een vriendin die op vakantie was geweest naar een heel koud land. Mensenkinderen, wat een lekker warm ding. En ook nog mooi. En lief dat ze 'm in haar koffer gepropt heeft voor mij.
Verder word ik vooral blij van zomaar-kadootjes; dat iemand aan mij moest denken en iets moois/handigs/grappigs voor me mee heeft genomen.
En jullie?
Of wat heb je wel 's voor je verjaardag of zómaar gekregen, waarvan je dacht 'jee wat leuk, dat had ik nou niet verwacht'.
Of wat zou je heel graag nog 's willen hebben...?
Ik heb zelf 's een binnenboompje gekregen toen ik op kamers woonde. Was er heel blij mee en hij doet 't na al die jaren nog steeds!
Een ander kado waar ik erg blij mee was; een dekentje van een vriendin die op vakantie was geweest naar een heel koud land. Mensenkinderen, wat een lekker warm ding. En ook nog mooi. En lief dat ze 'm in haar koffer gepropt heeft voor mij.
Verder word ik vooral blij van zomaar-kadootjes; dat iemand aan mij moest denken en iets moois/handigs/grappigs voor me mee heeft genomen.
En jullie?
donderdag 6 december 2012 om 17:31
donderdag 6 december 2012 om 17:40
Dit jaar geen sinterklaaskadootjes helaas. Ik vond mijn espresso apparaat met daarbij een ouderwets koffiezetapparaat voor mijn ochtend-slobber-koffie wel een geweldig kado! Verder dit jaar het stomste/sufste kado ever gekregen van mijn vriend (te herkenbaar, maar denk in de categorie blokker-ovenhandschoenen), maar dat heeft hij goedgemaakt met een luchtje dat al jaren niet meer in NL te koop is en waarvan hij in de VS 6 maanden later de naam en de juiste versie nog wist en een enorme fles heeft meegenomen