Geweldige kado's

06-12-2012 11:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij van de Sint gehad waar je nou echt héél blij mee was?

Of wat heb je wel 's voor je verjaardag of zómaar gekregen, waarvan je dacht 'jee wat leuk, dat had ik nou niet verwacht'.

Of wat zou je heel graag nog 's willen hebben...?

Ik heb zelf 's een binnenboompje gekregen toen ik op kamers woonde. Was er heel blij mee en hij doet 't na al die jaren nog steeds!

Een ander kado waar ik erg blij mee was; een dekentje van een vriendin die op vakantie was geweest naar een heel koud land. Mensenkinderen, wat een lekker warm ding. En ook nog mooi. En lief dat ze 'm in haar koffer gepropt heeft voor mij.

Verder word ik vooral blij van zomaar-kadootjes; dat iemand aan mij moest denken en iets moois/handigs/grappigs voor me mee heeft genomen.

En jullie?
Een fles Chanel °5.

Ben er heel blij mee.
Your luck's about to change, cher.
Een hartslagmeter met GPS voor bij het hardlopen! Super blij mee!!
Ik heb een soort olie brandertje gekregen dit jaar voor Sinterklaas. Ben ik echt super blij mee!
Internagelaktisch
Op de lange termijn blijken toch de heel praktische kadoos degenen waar ik het allerblijst mee ben, zoals mijn koksmes, mijn tuinslang en mijn keukenweegschaal.
Een cowboysbag, een digitale camera en een mascara van Dior. Ben ik (nog steeds) heel erg blij mee!
Grappig, de topics met meest verschrikkelijke cadeaus hebben zo een paar bladzijdes vol, hier blijft het steken bij 5 reacties.

Valt hieruit de conclusie te trekken dat het leuker is te praten over verschrikkelijke dingen dan over de leuke dingen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een Mega abbo op de Linda met leren tas erbij. Voor mijn verjaardag.
Ik ben dit jaar goed verwens met nieuwe keramische messen, een jamie oliver shaker en zijn nieuwe kookboek! Dus wat mij betreft helemaal geslaagd!!!
Ik heb niets gekregen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
De smulweb agenda en de nieuwe Robbie Williams cd, heeeeel blij mee! Ook zelf gekocht voor pakjesavond maar daar gaat t niet om
Dit jaar geen sinterklaaskadootjes helaas. Ik vond mijn espresso apparaat met daarbij een ouderwets koffiezetapparaat voor mijn ochtend-slobber-koffie wel een geweldig kado! Verder dit jaar het stomste/sufste kado ever gekregen van mijn vriend (te herkenbaar, maar denk in de categorie blokker-ovenhandschoenen), maar dat heeft hij goedgemaakt met een luchtje dat al jaren niet meer in NL te koop is en waarvan hij in de VS 6 maanden later de naam en de juiste versie nog wist en een enorme fles heeft meegenomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven