Viva app

05-12-2012 15:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m net geïnstalleerd maar begrijp er niks van.

Wie kan me vertellen waar ik de onderwerpen kan zien waar ik op gereageerd heb?

Ik ben wel ingelogd maar kan nergens zien welke topics ik volgde ...
Ik heb de app heel snel weer verwijderd en forum gewoon via de browser.
Ik werk via de app op de iPad, maar die is anders dan op de iPhone. Welke bedoel je?
Maar de topics volgen (zoals mijn laatste) doet het niet.

Zo kan je ook niet loepen en niet op mijn Viva.
Die app is echt slecht. Ik gebruik gewoon m'n browser.
Ik heb m op de iPhone ...
Niemand weet hoe de app werkt, omdat het niet doet wat je wilt. Ik snap niet hoe een bedrijf zo'n app op de markt brengt als het niet functioneert zoals bedoeld. Deze problemen moeten namelijk al tijdens het testen ervan zijn opgevangen.
Lijkt mij ook . Ik dacht echt dat ik gek was geworden. Nu reageer ik ook niet via de app want met de app is dit topic niet terug te vinden.

Nou als iemand een goed antwoord heeft hoor ik het graag. Anders verwijder ik deze app morgen...
Yep, de App is echt onhandig op de iPhone..., die op de iPad is wel (wat) beter.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
quote:abc schreef op 05 december 2012 @ 15:49:

Ik heb de app heel snel weer verwijderd en forum gewoon via de browser.Ik heb de Viva-app ook geprobeerd, maar ik geef ook de voorkeur voor de browser (Google Chrome) en dan naar het Viva-forum gaan. De app heeft geen meerwaarde m.i. Het kan zelfs minder dan de browser. Het in- en uitzoomen (twee vingers op het scherm plaatsen en dan van elkaar af bewegen) vind ik toch wel belangrijk en dat mis ik bij de app. Bij de browser kan ik wel in- en uitzoomen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven